Wednesday, July 29, 2015

Temmuz Sevmeyenler Kulübü

Şu son 2 gün içinde daha fazlası olursa, "Nefret Edenler" yaparız adını Kulübün.

Katılım Şartları:
1- Temmuz ayını en az tek bir nedenden ötürü sevmemek. Nedenler kişisel olduğu için katılım serbestisi vardır.
2- Yaş sınırı yoktur.
3- Herkes dilediği an Kulübe katılabilir ve Kulüpten ayrılabilir.
4- Temmuz ayında dileyen aşağıdaki görseli kullanarak temmuz sevgisizliğini dilediği yerde ifade edebilir.
5- Katılım için sadece avcuma mum dikiniz. 
Aidat yoktur.

Artık 7 gün oldu. Benim de toparlanmam lazım. Belki bir vakit anlatırım detayları. Cenaze namazında bir kadının da namaz kıldığını, caminin duvarına osurduğumu falan. Ya da anlatmam. Kimseyi ilgilendirmez.

Gelmesini beklediğim gelmedi ama aradı bu sabah. Dondum kaldım. Yahu insanevladı işte!!

Kafamdaki sorulardan birkaç tanesine cevap da aldığım için şu an rahatım. Birkaç dakika sonra ağlamayacağımın garantisini veremem.

Günler gelip geçiyor hızla.

Bu yazıma taziye yazmazsanız sevinirim. Babamı rüyamlarımda görmesem, fb'a da yazmazdım. Acımı içimde yaşayayım, olur mu?

Sevgiler,

Titreyip, kendime geliyorum! 
Credit: Andrew Dickerson



25 comments:

  1. ben temmuzu o kadar sevmiyor değilim ama seni ve yazılarını seviyorum olar mı:)))
    bi de şöyle bi şarkı gönderiyorum kabul buyur efem :)
    https://www.youtube.com/watch?v=_Ilb6k9ZMzg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok da güzel olur.
      Çok sevindim :)
      Evden dinleyebileceğim, iş yeri her şeye blok koydu. Başım gözüm üstüne!
      Teşekkür ederim.

      Delete
    2. Keman muhtesemmis. Tesekkur ederim.

      Delete
    3. beğendin demek çok mutlu oldum, girişte yanniciğimin konuşması da pek güzel :)

      Delete
    4. ehehe
      bir daha seyredeyim madem. o vakit bir tel gelmişti de.
      işlemeden geçtik o dersi :P
      çok üzgünüm. söz akşama.

      Delete
    5. haaha ben de iyice başöğretmene bağlamışım..ödev veriyorum şurayı da dinle burayı da dinle, özet geç....kompozisyon da isterim yakında:))))

      Delete
    6. Dinledim Hocam!
      Bence de shirt ve fragile.
      Kompozisyonu da konu verin Hocam.
      Eheh yarin proje hocamla buluscam. O yuzden hazirim yani.

      Delete
  2. Replies
    1. 1 ömür bence!
      Ülkenin haline bak!
      Hepimiz mutsuzluktan, korkudan yaşlandık.
      Evladını kaybeden insanlar ne yapsın.

      Delete
  3. Ağustosun gelişi Temmuzdan bellidir, bu gidişle bütün ayları sevmeyeceğiz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ağustos benim için oldukça yoğun olacak, bir tek bunu biliyorum. Ama umarım iyi geçer.

      Delete
  4. Zaten sinirliyim.eşeklerin zihniyeti...çok şey yazcam köpük saçıp ölecem o olacak sinirden.çok daraldım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinirlendikçe kendine zarar vereceksin.
      Başka yerlere yönlenmeye çalış.

      Delete
  5. Bence sen iyi birisin ve seni seviyorum :)



    Söyleyeceklerim bu kadar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim Anonimcim.
      Ben de seni seviyorum sadece yorumlarından ve instadan olsa bile!

      Delete
  6. Ben kararsızım ay konusunda. Böyle böyle sevecek bir şey kalmayacak etraf da:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beni sevebilirsin.
      Bazen çok tatlı şeker bişi olabiliyorum. Bazen...

      :P

      Delete
    2. Seni sevmeyen terk etsin bu ülkeyi:)
      Sevmek, her haliyle sevmekse seviyorum seni:)

      Delete
    3. Blr dahaaa soooyyyllleeee, birrr dahaaaa!

      Delete
  7. Ozon tabakasını deldiniz, plütonu gezegenlikten çıkardınız ama temmuzu yedirmeyiz:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Temmuz ulkeyi yedi.
      Hepimiz temmuz hepimiz yenmis

      Delete
  8. mayıs - eylül arasından komple nefret ediyorum, yaz uykusu diye bir şey olsa hemen alardım (ama bedavaysa yoksa ona para harcayamam).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katiliyorum.
      Cok sicak ve skici. Serin bir havada sivitsört giymek ve gozluk takmak istiyorum

      Delete
  9. Çok şükür Ağustos geldi dedim dün.. İçten dedim.. Şu an Temmuz'a en uzak noktadayız biliyorsun değil mi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Ama guzel gelsin.
      Susan Miller tum gun acik ama okuyamadim. Biri bana guzel seyler soylesin.

      Delete