Wednesday, July 15, 2015

Yalanlar 1

Ben de seri baslatip, arkasini bir tek haftalik raporla tamamlayabilen disiplinsiz bir Turk egitim sistemi zaiyatiyim.

Hep iyilikten bahsediyorum, malum iyilik yap iyilik bul. Bunlar da kotuluklerim. Kotuluk seviyesini acildikca artirabilirim.

Sehirlerarasi otobusteyim. Ilk bindigimde arac icine sinmis kokudan anladim zaten. 
Neyse sehirler gectik, ilceleri teker teker geziyoruz. Yol uzadikca uzuyor. Eyvah dedim, yolcu azalinca sigara da icer bu adam.

Hosta seslendim.
'Biri sigara mi iciyor? Benim astim krizim var. Atak gecirmeyeyim simdi?'
Kosarak gitti, geldi.
'Kaptan tam yakacakmis da, yakmayayim dedi' dedi.

Oh yeah. Ulan yalani bari dogru soyleyeydim, be salak.
Astim krizim var ne demek?
Sonra geldi host, sordu.
'Noluyo kriz mriz anlamadim?'

Tibba karsi ilgim sonunda ise yaradi. Kriz gecirdigimi soyledim. Parfum kokusunda da oluyor dedim. (Boyle bir patronum vardi sahiden).

'Noluyo?' Diye sordu. 'Nefes alamiyorum' dedim. 'Ilk yardim biliyon mu?' Soranin kafasini dagitma yontemi.
'Evet ama uygulamak istemem, korkarim' dedi.
O da yakanciymis. Sonra sadece kaptanlara verildigini soyledi ilk yardim egitiminin.
Neyse klimali otbiste, devridaim eden sigara ve icindeki zehirden kurtulmus oldum.

Bir defasinda da, kardesim ve annem Trabzon'a uctular, onlari alip eve goturcem. Benim kardes etci. Zaman ramazan. Zigana'da bazi yerler acik ama ocak yanmiyor.
Girdik bir yere. Adam 'ocak yanmiyor, fasille var, et yok' dedi.
'Aaaaaaa' dedim, perde reklamindaki operatif kadinlar gibi.
'Kiz hamile olmaz, biz gidiyoruz'.
Karsiya gectik. Yedi istedigi seyi baska yerde. Hala da soyler, cok lezzetliymis.
Dahasi var.
Trende aglayan cocuklarin annelerine de bagirdim.
Onu baska zaman anlatayim. Sevgili C donsun, bana kizsin. Hem sarjorum de bitiyor.

Esen kalin...

4 comments:

  1. Biz turizmci otelcilerin çok iyi yalan söylediğ bilinir de, sizin sektörünüzü bilemeycem şimdi, ben şahsen severim böyle toplumu trolleyen minnoş yalanları ahhsadhajhdjkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bizim sektorde yalan soylersen, sonu ölüm :)))

      Dur daha śenliklileri var.

      Delete
  2. Hiç de kızmam, çocuk yaptım ama anaç olamadım be J. :D Ağlayan çocuklara o kadar sinir oldum üf püfledim ki kendi kızım ağlama şampiyonu oldu biliyosun 7 ay uyanık olduğu her an kaykırdı hahahaha Allahın sopası işte :P
    Ama benim sigaraya bağlı tıkanma krizim var hakikaten, ha ben ha sen yahu, söyle gitsin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))
      O zaman yeni yazimi yazayim!
      Sigaraya ayri bir takintim var. Sirket bazinda meshurum, o derece :)

      Delete