Friday, August 14, 2015

Nağber?!

Sevdiğim bir çift evlat edinmiş. 
İlan etmişler fbta. Altına "analı babalı büyüsün" dileyenlere, "büyüyememiş işte!!!1bir" yazmak istedim. Yazmadım. 
Ben de yetimim. Böle düşünüp, yazabilirim. 

Meğer bir Yetim Birliği varmış. "Babam şu yaşta" öldü denilince, o kişi kişinin çevresini uçuk bir mor aurorara (ahaha ben uydurdum) kaplıyor. Isınıyorsun o an kendisine. Birbirine "seni anlıyorum dostum" diyerek bakıyorsun. Konuşuyor o gözler. aheharshe
Ben de aranızdayım Yetimler!!! Yetimmleerr!! 
Sizi anlıyorum! aehrashere

Hayat bana yine madik attı ya!

40ıma bir sene kalmışken yaşadıklarıma bak. Bu ay yaş günü hiç kutlamadım, malum yas dönemi ama yani öyle bir Eser, öyle bir hediye geldi ki, kaldıramıyorum. Kalbim patlıcak.

Siz iyi olun. 

Hayat berbat ama küçük mutluluklarımızla girdabından uzak kalmalıyız. Çok mu bencilce?

Evet. Peki, umurumda mı sence?

Bu da mutlu olmak isteyenlere gelsin.

7 comments:

  1. Yetimler birliği güzelmiş...:)))

    Bu şarkı bir şahane dostum demek istedim. Ve klip de ve söyleyenler de. Hem hüzünlü hem de çoşkulu, hem de tek kelime anlamadan, menşeini bile bilmeden. Sonra baktım ama neredenmiş ne diyormuş. Çok güzel çok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hepimize gelsin!!

      Bir de bunu söyleyen buz mavisi keten gömlekli, kanvas pantollu, süet pabuçlu yakışıklı sevgililerimiz bize dans etse <3

      Delete
  2. :( Ağustos da bitsin. BİTSİN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili C :(
      Bitiyor az kaldı.
      Keşke sana destek olabilseydim..

      Delete
  3. Mutlu yaşlarla birlikte tüm güzellikler sizinle olsun... .:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))

      Teşekkürler!
      Sizinle de umarım.

      Delete