Thursday, September 3, 2015

Eylül

Sevgili Günlük,

Seneler sonra veya 2 ay sonra dönüp baktığımda ne haldeymişim diye sana mızmızlanıyorum. Çünkü kimsem yok. (Yani mızmızlandıklarım beni anlamıyorlar)

2 aydır her hafta sonu İst'a gidip gelmekten yoruldum. Sabah 04:30da kalktım. Pazar 00:00da yatağa girdim.
Bir cumartesi günü erken çıkmıştık, evde sızmışım. Uyurken telefon çaldı. Saat meğer 22:00 imiş ben ilk 6 dakika kendime gelemedim. Alice'in beyaz tavşanı gibi, "saat kaç, saat kaç?" diye soru sormuşum. Sarhoşken bu kadar şuursuz olmuyorum.
Hafta için 4 akşam onlayn ders aldım.
Hafta sonu 2 gün sanki yetişkin değilmiş gibi sürekli bağırılan gürültü bir ortamda ders aldım. İst'lular pek gergin üstelik. 
Şu an bitirmeyi teslim etmek üzereyim. Ozalitçi geldi. Dur gelicem.

Geldim.
Evde kanser tedavisi gören kuzenim ve ailesi var. Onlara da vakit ayıramıyorum. Güneş kremi sürmeyi ihmal etmeyin.

Dün öğlen yorgunluktan, artık dayanamayıp ofiste uyudum. Yüzüm gözüm şişmiş. Uyku da kalitesizdi, iki kere nefes almayı unutup, uyandım. Çok yorgunsam oluyor. 
Bir gün uyanmazsam, "güzel öldü" dersiniz.
aerasuerheure

Şu kargoyu teslim edince, işler değişecek belki de, bu sefer farklı bir yoğunluğa giricem. Boşluğa düşmekten ürküyorum.

Bir yandan kargoyu aradım. 14:00-17:00 arası geleceklermiş. Yanyana oturduk projemle, bekliyoruz kargocuyu.
Olsun, yarın teslim sözü verdiler ne de olsa.

Ah bir de, şu yoğun ve oldukça önemli hafta sonundan önce, odada şu an izinde olan kızların stajeri var. Ağzı, yüzü akıyor. Allam, öksürüyor, aksırıyor, tıksırıyor. Bu dönemde hasta olursam, mahvolurum.
İK'yı aradım. "eve yollayın şunu" dedim. Kendim başka odaya geçtim. İK kıza el koydu. Bugün de gelmemiş. Hastayken kendinizi tecrit edin, lütfen pls. Ağzınızı da mendille kapatın. 

Roller coaster demiştim değil mi?

Bu da size görsel hediyem olsun.

Başgan çok evvel Almanya'ya gitmiş tema park gezmiş. Sonra Ank'dakini yapmaya karar vermiş. Acaba sokaklardaki temizliği falan görmemiş mi o gezide? 
Gözü hep yükseklerdeymiş.
Sonra Jardzy demiş, Başgan ne kadar güzel. Sonra yalancılıktan kalp kanseri olmuş. 
Metro yine kaza yapmış, sıradan olmuş. Sahile çocuk cesedi vurmuş, insanlar 2 gün sonra tepki vermişler.
Dünya çok boktan bir yer olmuş. 
Sonra Jardzy demiş, "hayat ne kadar bok. Sevgi bulursanız, sahip çıkın". Sonra kadın, adamın kollarına iki eliyle sarılarak yürümüş.

9 comments:

  1. Sahip cikiyoruz, ciktigimiz adam da sonra kalkip diyor ki ne kadar da ciddi bi kadin ben bundan hemen ayrilayim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sonra Jardzy demiş ki, şu adam da ne kadar şey.
      Sıradaki gelsin bebişim. Sana adam mı yok?!
      Nerenin feryadıydı o?

      Delete
  2. yaa nooldu tropik ada projesi???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mevcut hasin gunes alerjim, sicaktan ve nemden hoslanmama durumumum yani sira arkdas ulkeye donunce, kendime yeni rota cizdim.
      Daha iyi boyle.

      Delete