Wednesday, September 9, 2015

Naapan?

Dun sabah yola ciktim.

Eskisehir yolu girisi ile ev arasi 1km anca. Ataturk Bulvari kapaliydi!
Ben de Avustralya'nin korkak kecileri gibi, bilmedigim durumda apisip kaldigim icin, hemen Ankli bir arkadasi aradim.
Tarif ettigi yolu kullanmadan levhalar ile yolu buldum. Sonra sukrettim gittigim icin.

Polatli'daki trafik isiklarinda bir adam sagdan araca yaklasip pencereye tiklatti.
'Noluyo lan?' Derken kapilari kilitledim. Koltuga bakti. Koltuk da ufsk buzluk, canta, su siseleri ve yeni makinamla tepeleme dolu.
Sonra surucu tarafina geldi. 'Beni de gotur' dedi.
Kafami arkaya atip, kaslari da kaldirdim.
Manyak ayol.

Polatli ve insanlari. Tuhafsiniz. Ankaralilar! Pis Ankaralilarrrr!

Sali gunu bu ilceye gelmek neymis blogu takip edenlerle gorucez.

Bugun de ne tuhaf yogun bir gundu. Servisten inip yurudum. Servisli bir is yerim var artik.
Yurudugum su alttaki yolu ekseriye kamyonlar, dogan-sahin araclar ve motorcular kullaniyor.
Dibimden yaninda kadinlarin oturdugu kisma sahip motorla gecerken surucuden urktum biraz. Yaninda kadin var bari ondan utan degil mi?
Elime tas alip yurudum.
Bu ilce fosforlu pembe kiyafetlerime, scooterima, Dogu plakali aracima ve BOTLARIMA alisacak!
Arabayi yakmasinlar su donemde?!!
Yolda kopekler saldirir mi diye dusunurken onume 2 kopek cikti. Uysalmislar.
Evin sokagini bulamadim. Ilk sokaktan girdim.
Meger duydugum davul sesleri bizim sokagin ucundan geliyormus.
Iste ilcenin sokakta yapilan kinalari!
Su an ahenksiz sekilde davulu duyuyorum odamda. Massive Attack atak yapiyor ama bastiramiyor. Bu gece dugun benim odamda, halaya duralim, horon vuralim amk.
Sonra da gomlek, pantol utuledim <3

Ikeadan aski almistim Ege'nin kapsullerine ozenip. Cok henteresans, mulig askinin alt borusunun vidalari kisa geldi. Ank'dan hediyeydi o. Napcam ki?
Yarin atolyede sorucam artik. O aski kullanilacak.

Buralar da serin epey. Ege dediler geldik, Dogu cikti.

Madem ilcedeyim, bir arkadasa dedim ki, 'beyaz bir sahin veya dogan alip icine 5 kisi binip, baraj kenarina bira icmeye gitmeliyiz'.
Hayir dedi.
Pat pat ses cikaran motor almaliymisiz.
Bugun gordum ne dedigini. Racer motormus o patpat.
Ona da sira gelecek. 

Bir de sunu fark ettim; 
Odaya alistiginin gostergesi, karanlikta elini atip lambayi sorunsuz bulmandir.

Sevgiler buram buram kekikli, zeytinli..

15 comments:

  1. e hade hayırlı olsun.
    ltg

    ReplyDelete
  2. hızına yetişilmiyor j. yada benim kafa hala tam anlamıyla çalışmıyor.İzmire gelmiyormuydun? Polatlı mı oldu? Ya ankara? ahu devreleri yaktı :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polatli yoldaki ilk ilce. Sonuncusu sana kuzey dogu kalir bebek. 2,5 saat uzakliktayiz max.

      Delete
  3. Replies
    1. 'Hey! How you doin'?
      Sorry I cant get through. Why dont you leave your name and your number. And i'll get to you' diye bir sarkiyla cevap verdi...

      Delete
  4. Dilerim mutlu günlerin de olur orada... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insalalalala :))
      Yorucu ama iyiyim simdilik.

      Delete
  5. Doğu ile ilgili herşeyin nefretle boyandığı bir dönemde, yakın arkadaşım dediğim insanların bile ne derecede "öteki"ne saldırdığını gördükçe, o plakadan ben de korktum J.! Yolun açık olsun da iyi insanlarla karşılaş hep ama HEP!
    Bu arada Münih'e akın akın mülteci geliyor artık sayıları 10.000lerle ifade edilmeye başladı, bunlar normalde alman sistemiyle mülteci kamplarına alınıyor, işlemleri bitene dek orda kalıyorlar ama kendine mülteci süsü vermiş bazı şerefsizler de mahalle mahalle gezmeye, kapıları çalıp "biz mülteciyiz, evinizde kalabilir miyiz" falan diyip insanlara zarar vermeye başladı. Dur bakalım ne olacak bu işin sonu.. Korkuyorum ben çok gittiğimiz noktadan :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sirket soforu ile fink aticaz. Yapmazlarmis burada. 'Sen fasistleri tanirsin. Soyle arabama bisi yapmasinlar. Al bin, gez dolas' dedim. Almadi. Edepli cocuktur. Birlikte 14 subatta yemek yemistik ahahha
      Yazmistim

      Delete
    2. Canim C!
      Sizin oradakileri en kotu Macarlar karsiladi sanirim. Cunku Suriyeliler verilen sulari raylara attilar, sandvicleri cope.
      Sonra o kadin gazeteci cocuga celme takti ya, burada gostermediler sanirim. Dunya bir donemden geciyor ve okotuluge kendimizi kaptirmamaliyiz. Her sey iyi olsun diye bu kadar kotu.

      Delete
    3. Sen hiç Macar misafirperverliği diye bişey duydun mu cicim, adamlar anca salamdan anlıyor :P diye de pis faşist bi yorum yapayım. Ama utandık biz hakikaten onların davranışından.. İngilizler de politik oynadı..

      Delete
    4. Gitmedigim Gurcistan gezisine 400 avro verince anlamaliydim.

      Delete
  6. Boyle hersey iyi giderken hayat bi anda mesela bi ik muduru felan cikariyor karsina, ne biliyim, o an bi bir saksi cicege donusesim geliyor, sonra aklima tek basima gecirecegim koca bir kis mevsimi geliyor, bi bakmisim biraz agliyorum o arada, uzgun de degilim halbuki, beyenmiyorum hic birseyi. Yukari da Ceren yine Munih yazmis, yazacak tabi orada yasiyor, okudum, boynum bukuk ayriliyorum bu yorum altindan. iyi aksamlar.

    ReplyDelete