Tuesday, September 15, 2015

This is not my tempo

Oysa yaslandikca hayatimin daha kolaylasmasi gerekiyordu.
Daha geleli bir hafta olmadi. Nascar rallisini virajin ucundan seyreden biri gibiyim. Surekli soldan soldan geliyorlar. Ben kafami suratle cevirip cevirip araclara bakiyorum ama tozundan ve sesinden de mallasiyorum.

Kendime vakit ayirmak, kendimi dinlemek ne mumkun. 
Oysa boyama kitabimi boyamam gerekiyordu.
Kitap hala kutuda.
Hayatimi cok sIkIsIk yasiyorum. Aynen kelimeyi yazdigim gibi.
Surekli bir talep var. Her yonden.
Isten, sevgiliden, arkadaslardan. 
Ama artik ellerim kaniyor, tempoya yetisemiyorum.
Hayat bana Whiplash'teki kel, surekli bunu hatirlariyor.
Noldu bak? Agzim burnum tikali. Hasta dustugum yatakta, kendimi mutlu etmek icin blog yaziyorum sabah 3te.
Bedeli ne? Sabaha erteledigim dusu almak icin erken kalkmak stresi. Zaten 6da kalkiyorum. Daha ne kadar erken kalkacagim?
Uykusuzluk.
Yarin yogun bir is gunu.
Zaten is yerinde balayi donemi bitti. Ates altindayim.
Bazan ulkeyle kaderimi paralel goruyorum.
Capraz ates baslamadan toparlanmaliyim ama bu kadar talep varken napicam bilmiyorum. Simdiden cevapsiz birakmaya basladim.
Eskiden amerikanlar, avusturalyanlar, Ege'de calistigim o donemler, 'ah Izmirliler cok rahat, is cok yavas ilerliyor' dediklerinde, icinde bulundugum tempo bana normal geliyordu. Hakikaten cok gtu gevsekmisiz.
Ben suratle ilerlerken bu gevsekler yuzunden surekli duvara carpiyorum ustelik.  Simdi kendimi surdaki kizil sacli gibi gormek istiyorum.

Oysa hayatimin gecen 2 aydaki yogunluktan sonra sakinlesmesi gerekiyordu.
Oysa size guzel fotograflar gosterip, guzel seyler anlatmam gerekiyordu.
Simdi saate bakmadan uykuya donmek istiyorum.
Okunmamis yazilar, yazilmamis yorumlar...



4 comments:

  1. Yeşilli adam gibi yani umursamaz bir dinginlik :D Ne olursa olsun eyvallah hali.. Nascar rallisi benzetmene sesli güldüm! hakikaten aynen öyle bir durum var şu hayatta :D

    ReplyDelete
  2. iş hayatı izmirliye güzel. zaten genel kural tembellik ve yavaşlık. e cuma geldi mi senenin en az 6 ayı erken çıkıp denize-plaja koşmaca. geriye kalan zamanlarda da 1-2 iş kotarsa insan, kimse tavuğuna kış demez. daha yorulmadan emekli bence izmirliler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet.
      Ben de kismen emekli sayilirim :)

      Delete