Monday, September 28, 2015

Yazmayinca olmuyor

Foto blog benlik deYilmis.
Ya iste benim hayat da yollar, yollar. Arifeden onceki gun ogleden sonra yola cikip, gece 12 gibi eve vardim. 
1 gun noter vs yarim gun aslinda is kovalayip, koltukta sizdim. Ozlemisim. Evde koltukta en son 3 ay once uzanmis ve sizmistim cunku. Yok ya belki 1 hafta. Ama oncesi o kadar vardir.
Ertesi gun de aksam 8 gibi yola ciktim. Eskisehir'e gittim.
Ertesi gun Frig Vadisi.
Saka maka ben bu leylegi havada karada gorme isine ikna oldum arkadaslar. Baraj golune vardigimizda kenarlarda iri iri kuslar vardi. Balikcil dedim kendime. Motoru durdurunca hepsi kanatlandilar. Yanimizdan, yoremizden uctular. Hepsi de leylekmis.
Bir gocu erken almis olduk. 
Bakip aklimdan Amerika gecirdim. Hala secme hakkim varsa guneyinden olsun spasiba.

Kuslar gidince, yol da bitmisti zaten su kenarina inemedik. Her yer diken veya dikenli hiyarlarla kapli. 

Frig kalintilarina gittik. Sabah cira, cop sis falan almistik ama ekmegi sonra alacaktik. Almamisiz.

Koyde sorduk iste. Hashasli varmis. Kafam kadar. Mayali ve yagli. Nerede bitirceksin o ekmegi?

Biz de baliklara attik. Balik bilmezse Halik bilsin dedik.

Yani donup bakinca, guzel geldi tabi tatil. Yine 1. gun ara verip ikinci gun yola. Bursa'ya. Feribota yetiscektik. Yetistik. 
O arada onceki gece arabanin uzerine cadir almayi konustugumuz icin gunes tavani acayim dedim. Amac olmaz demekti.
Azcik actim.
Durdu.
Ne aciliyor.
Ne kapaniyor.
Hizimi artiramiyorum o acik diye.
Eheh
Mudanya'da bir sokaga girdik. Tavani temizledik ki duzeldi. Neyse ki.
Bu bayramlar bana ve arabaya zarar, baska bisi deYil.
Sonra da buraya geldim iste.
Oturup ders calismam, yola gittigim gunleri ve kmleri hesaplamam, dolaplari yerlestirmem, utu yapmam, kredi karti ekstrelerimi excel dosyama islemem gerek. Ekstreler icime isledi halbuse.
Bu sene nasil bir sene yav. O kadar zor ama yine de cabuk geciyor. 
Anlamiyorum.
Mudanya 'da ayagimi suya soktum. Bir de Barselona'da yapmistim azcik.
Denize girmedi bedenimin 1/8i.
Bu pazar bi gidiyim bence. Cocuklar da okulda artik. Artik ferahlanmistir sahiller.


2 comments: