Tuesday, October 13, 2015

Gitti Gideli

Oysa cok canim yandi. Cok uzuldum.
Bazen sigara icebilmeyi istiyorum, olume daha yakin olmayi. Olmuyor, icemiyorum. Sonra zaten aklima temelde sigara icip kendi bedenlerine saygi gostermediklerini dusundugum ve bu yuzden terk ettigim eski sevgililerim geliyor. Sevmistim oysa. Simdi arkalarindan aglasam ne fayda.
Bu planetlerin dizilisinden mi ne, artik biri soylesin.
Yuzumuz ne zaman gulecek?
Aku'yla savasimiz ne zaman sona erecek?
Benim Samurai Jack ne zaman gelecek?
Kalede hapis pirenses miyim? Ahahah
Saclarimi uzatiyorum tekrar, yemin ictim.
Hep bekledim, hep. Sihirli bir degnek ciksin ortaya. Her sey degissin. Dunyanin kac bin milyonluk omrunde denk geldigimiz doneme bak. O sihirli degnek sihirinden arinmis halde geldi, gotume girdi be hey!
4 ecnebi ile calisiyorum. Bana Turk gibi dusunup davranmadigim icin tesekkur ediyorlar.
Azinlik olmayi en iyi ben bilirim. (Ahahah dick-tator yaklasimi) 
Insanlar kotu. Kotu insanlara iyi olamiyorum. Olsam belki onlar da degisecek. Onlari yok saymak daha kolay geliyor. 
Bu, diyorum planetler ne zaman dogru dizilecek?
Bu yalnizligim dunya uzerinde hic mi bitmeyecek?
Nereye ait oldugumu ne zaman ogrenecegim?

Ne zaman geleceksin? 
Her yer kan ve gozyasi golu. Aglarken insan terliyor ya, blood, sweat and tears.
Butun gece Ibraam Tatlises dinleyip, aglayasim var. 
Ama o bile ne faydasi var diyor.

Ibrahim 'teselli etmenin ne faydasi var' dedi.

Yarin oturup 2015 muhasebesi yapicam. 


8 comments:

  1. İbrahim Tatlıses'i denesene
    işe yararsa bende dinleyeceğim zira yoruldum artıkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dinliyorum ben kendisini.
      Nankör Kedili albümü hayatımda önemli yer kaplar.

      Delete
  2. Gelmez Jardzy gelmez. Sihir de yok değnekte... Ama sen varsın. Varlığın senin için tek mucizen...
    Bir gece içelim. Şöyle uzun bir rakı gecesi olmalı. Bende olabilir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Icmek bir sey degistirmiyor ya ihtiyacimiz olan bedenimize spzarar veriyor. Aksine oiknige gidelim, yildizlari seyredelim, icimize donup gucumuzu gorelim. Ne dersin?
      Enisteyi de al cimlere uzanalim.

      Delete
    2. En sevdiğim şeylerdendir çimlere uzanıp gökyüzünü seyretmek. Keşke yazın yapabilseydik bilmiyorum artık olurmu. Kış geliyor. Başka bir şeyler yaparız belki. Sen hele bir yerleşte. Bizim okul-ödevler de sıkışıyor iyice..İnşallah diyelim.

      Delete
    3. If there's a will, there's a way!

      Delete
  3. İç çektim. Mindfullness meditation'a başladım ben, koyver dötüne mantığı. Yakın zamanda işe yararsa yazıcam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarim yarar ve paylasirsin.
      Cozemiyorum.

      Delete