Sunday, October 4, 2015

Hayat uzerine

Son 2 yilda ne boktan bir hayatim olmus :)
Kimi bloglari ihmal etmisim, kendi derdime dusmusum.

Bugun sanki ilk defaymis gibi bir pazar gunu gecirdim.
Cok gec kalktim. Egeli olmaya donuyorum artik. Sabah 11 de kahvalti yapiyorlar. Dunku 2 kapi eglenceden sonra sabah erken uyanmis olsam da kalkmak istemedim.
Aslinda plajda piknik yapma fikri vardi aklimda.
Ama hava sicak, sahiller yine ciplaklarla doludur. Kimse de hadi gidelim demeyince arka bahcede cimlerde yattik.
Belki de 10 sene olmustur, uzun zaman sonra giydigim kalin askili bir atlet ve kot pantolla guneslendim. Kollarim renk degistirdi. Henuz kasinti yok. 50 spf bu marka iyiymis. Biterse yine bundan alicam.
Gunesin verdigi rehavetle odama cikip bir guzel uyuyunca, artik kalkip ders calismam lazim.
Once bir seyler kemireyim.
Fal baktirdim.
Hayatimda yeni baslayan sey, is ve iliski olabilirmis, cok iyi bitecekmis. Gelecegim temizmis. Bir hasta iyilesiyormus. 2 hediye geliyormus. Adres mi bekliyorsunuz? :D
Bir misafir geliyormus, onu sahile goturuyormusum, yagmur yagiyormus. Aaaa dedim ne sira disi. Burada baska bisi yapmiyoruz ki misafir gelince.
Bir de biri beni cok ozluyormus, surunuyormus ozlemimle. 
Surunme, kalk gel. Yagmurda sahilde bira icelim ehehe
Boylece fotograf da cekemedim yine.
Duz yaziya kaldiniz.
Ben simdi ders calismayi otelemek icin burc falan okurum. Once gidiyim nefsimi, karnimi doyurayim.
Sevgiler,
J

2 comments: