Thursday, October 15, 2015

Lanet

Su ilcede en sevdigim sey yukaridaki dokAnmatik lamba.
3 kademesi var. Ilk durtukte kisik 3ncu durtukte fulfors yaniyor. Ama aciz gozlerime derman olmuyor.

Onceki ilcede karar alip uygulayamadigim gomlek isine giristim burada. Parasi yok derler diyen oldu. Olsun. Daha neler diyorlar bunu da desinler. Ayip bisi yapmiyorum.
Ilk musterimin verdigi gomlek beyaz. Ama yakasi, yikanmis olmasina ragmen operet soyleyen ve perdeden memnun olmayan kadinlarin yaptigi gibi aaaaaaaaalamama sebep olacak kadar koyu renkti.
Bulasik deterjani alip citiledim. Hmmm cikti gibiydi ama. Tabi gomlegin bir hatiri varsa sayilir derecede islanmisti.
Buhari basarim kurur diye dusundum de, bu sefer siyah siyah leke birakti. Zaten kurumadigi icin kirisik gibi. Utu masasi sirilsiklam.
Diger gomlege gectim. Oh yea. Iste utu beaa dedim.
Bitti ikisi de. Bir baktim utusuzken daha iyiydiler, ahahahamq 
Sahibine once maviyi gosterdim. Hmm cogzel dedi. Yalan soyleme dedim. Cunku kiris kiris. Yok yok dedi. 
Beyaz gomlegi bekliyor. 
Bir sorun var dedim. Gozlerini belertti. Pesimden utu odasina geldi.
Ben islak temizleme yaptim ama fazla islanmis dedim. Olsun damlaya damlaya kurur dedi. Iyi de tekrar utulenmesi lazim dedim, bisii olmaz dedi.
Utancimdan senden para istemicem dedim. 
Bisi demedi. Para da vermedi. Cunku hakkaten bok gibi ve kiris kiristilar.
Sonra dedim ki ya mudur, lanetli olmam lazim. Benim gomleklerim hic boyle olmuyor. Elimi neye atsam siciyorum dedim. Guldu. Bu dedim 3 senedir boyle. Napicam yaah dedim. Bisi demedi.
Boylece bir girisimcilik maceram ilkinde patlamis oldu.
Ben diger fikirlerimi de deneyecegim. Ne demisler, acemi pehlivan bir seye doymuyordu, neydi yea üff. ama vaz gecmek yok.
Ogrenecegiz.
Daha mutlu hayatlar kurmayi ve bundan daha iyisine layik oldugumuzu kabul edecegiz.
Yarin kendi gomleklerimi utuleyip 'utu kalitesi' diyerek dolasayim.
Bugun olmadi, yarin olur.
Bir de kumbara ayarlayip, biriken para ile yine gezmeye devam etmeliyim.
Bugun seyahat listeme en az 4 mekan daha ekledim. Cok fena coook.

Iyi insanlar olmaliyiz.
Kotuluk yaomaktan uzak durmaliyiz. Amin bin.
Sevgiler,
Ege'nin en pis havasi olan 3 yerinden biri, Turkiye
2015


4 comments:

  1. Alemsin ya:)
    Ütü yapmaktan nefret ederim. Hele hele gömlek ütülemekten hepten nefret ederim:)
    Ankara'da bu işi yaparsan ilk müşterin benim:) cumartesi verir pazartesi alırım. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5te evde olmayi planliyorum. Getir :)

      Delete
    2. Bu yorgunlukla heveslisin yani:-) Dinlen dinlen,

      Delete
    3. Öyle şeylerle savaştım ki, bu çerez geliyor :)

      Delete