Tuesday, November 24, 2015

Bölüm 2

Bölüm 1'den kalanı yazayım önce.
Sabaha karşı uyuduğum sürede, rüyamda eve girmiştim. Ortalıkta hiç bir iz görünmüyordu. Benim odamın üstündeki odaya gidene kadar. Etrafa bakıyorum, hiç bir girişim ibaresi yok. Tam odadan çıkarken, çekmecelerin açık olduğunu, koltuk üzerinde bazı takılar olduğunu fark ediyorum.
"Ah işte söylemiştim" diye böğrünüyorum falan.

O derece takıldım bu konuda. 

Evet, şimdi sıra;

Bölüm 2

Skimsonik telefonum çaldı. Yine Dicitürk arıyordur diye düşündüm ama baktım, üstüne cevap verdim. 
Bilmediğim bir numara; ev sahabımın eşiymiş.

"Eşime mesaj atmışsın"la başladı ehehhe.
Yok ya kötü niyetle değil.

Anlattım durumu. Polisi bile çağırdım dedim. Ama polis gelince ses kesildi demedim. "İki erkek sesiydi ve sizin ayak sesinizden farklıydı. Yine de yanılmış olabilirim ama endişe ettim. Sizin sesiniz değildi", dedim ve sonrasında anlıyor musunuz, değildiiii!!! Öldürdüler sizi zannettim! Sizin için endişelendim, çok korktummmm demek istedim. Ahahah 
Valla oda değiştirince kalbim sıkıştı. Öncesinde oha lan macera hoo yeeeh diye baktım olaya.  

Çok saygılı konuştum. Gürültüden çıldırdığım süreler haricinde edepli, müşfik bir bireyimdir kendilerine karşı.

Eh, kadının ve artık kocasının da içine kurt düştü. 

En azından o testere sesinin bu yaşlı çiftin kemiklerinden gelmediğini biliyoruz. Öldürülmemişler.

"Kapıya baktım, zorlanma yoktu" dedim ama uzaktan bakmıştım. Cts geliyorlarmış. O akşam Bölüm 3ü de yazarım.

9 comments:

  1. ahhaha benim de böyle komşumun öldürüldüğü yönünde bi macream var bulursam arşivden paylaşyım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. benim de komşu çocuğunun öldürülmesi var :)
      travma yarışında en birinciyim bence!

      hazır horor olayına girmişken, bekliyorum. o da gelsin :)

      Delete
  2. Agatha Christie gibi okuyorum şu an :) 3 haftadır yoktum neler neler olmuş, yaw o ğst kat değil yan kat olmasın, bazen karışıyor bu tip sesler.. Ama çok helecanlı

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yan taraf yok :))
      Ben hala iddia ediyorum. Eger bisi cikmazsa terapiye gidicem veya sosyal izolasyon yapip yazar olucam ahahaha

      Delete
  3. bende takip ediyorum bloğunuzu.. anlatımınız çok keyifli..pek çok kişinin başına gelmiştir buna benzer durumlar. ben evdeyken evime girdiler, üstelik ev sahibimdi :) üstelik kadın, üstelik yaşlı :) balkondan kaçtı. kalp krizi geçiriyodum nerdeyse..hemen taşındım tabiki.. ama intikam aldımda gittim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, hoşgeliş :)

      Valla böyle helecanlı hikayeleri severim. İntikam kısmını da anlatsanız :))

      Delete
    2. :) sevgili Jardzy yaşlılara saygım çoktur, ama bu kadar kötü niyetli yaşlı görmedim..3 katlı apartmanımsı bir yapının 1.katında oturmuştum. ev sahibi 3. kattaydı. apartmanın giriş kapısına merdivenle çıkılıyordu. balkonumda aynı hizada yan taraftaydı. kapı girişinden benim balkonuma bacaanızı iyice ayırmak suretiyle geçiş yapılabiliyordu. temmuz sıcağında bir akşam salonda uykuya dalmışım, balkon kapısıda açık..gözümü açtığımda gece 24.30 du. saate baktım sadece, kalkmadım ama uyanıktım, ışık kapalıydı. balkondan birinin girdiğini farkettim korkudan uyuma numarası yaptım, sese odaklandım ama çok korktuğum için sadece kalbimin gürültüsünü duyyodum . hiçbişe yapmadan çıktı...titreyerek ayağa kalkıp pencereden baktım balkondan atlarken farkettim, apartmana girdi yaşlı teyze.. anlam veremedim neden yaptığına. korkudan ölcektim nerdeyse. çok ağladım. sakinleşmeye çalıştım. sabah kapısına gittim. teyze dün gece benim eve hırsız girdi dedim. güldü buraya hiç hırsız girermi çocuum dedi. gördüm dedim gene üstüne alınmadı. polisi aradım ekip göndercekler ayrıca olay yeri inceleme gelip parmak izi alacak dedim, balkonda ayakizleri var dedim, izler varsa hemen buluruz dediler dedim. fenalaştı düştü, naaptın sen naaptın çocuum dedi, ne oldu dedim. nefesi kesildi. su içirdim. yine korkuttum . gözlerimi belertip polisler seni almaya gelcek dedim. ağlamaya başladı korkudan. ben akşam mutfak camından bez çırpmıştım senin balkona düştü, onu almaya gittim dedi. komşular duyarsa ne deriz rezil oluruz dedi ağlayarak.. özür diledi defalarca. yeterince korkuttuğumu düşünüp ben gidiyimde karakolu arayım ekip göndermesinler dedim. 1 hafta içinde ev buldum haber vermedim. kamyon geldiğinde çıkıp ben gidiyorum dedim. karı koca ağlaştılar. diğer kiracılarınada çok kötülük ettiler. böyle intikam aldım yani. :) daha genç olsaydı daha fazlasını yapardım...

      Delete
    3. Ö_ö
      Vay beeee

      Bazen diger yanagimi da cevirmeliyim desem de, icin icin bu tur intikam hikayelerine bayiliyorum.
      Ben olsam olurdum herhalde, iyi hemen cikmis evden kotu kadin.
      Yazik.
      Cok gecmis olsun.
      Cok heyecanliymis.

      Delete
    4. Hii :((
      O ne biçim ev sahibiymiş. Diğer kiracılarına da kötülük ettiyse bez çırpma olayı uydurma. Bir de ağlamış mı. Gebersin...

      Delete