Monday, November 16, 2015

Geldim ve sıraya girdim

Aslında yazacak şeylerim oldu da,
Birincilik telini buna veriyorum. Gerisinin önemi kalmadı. 
Teşekkürler ismine ve saçlarına bayıldığım Mari Antrikot!!!

Çünkü teşekkür, minnet, şükran hep daha fazlasını doğurur. Her iki tarafa da!
Kaç gündür sayıkladığım, "almama" sırasına ben de girmiştim.

Ben her gün, "oturup plan yapayım ama önce şu Aralık gelsin" derken, kitap ayağıma geldi.

Burnumdan sümüğün akmadığı nadir anlardan birinde, kitabı koklayarak selfi çekildik. Gözlerim çukurlarında dibe düşmüş halde olduğu için yüzümü saklıyorum.

Parayı hayallarıma ve gelecek seyahatlarıma ayırmayı planlıyorum.
Yine spiritüel türkuaz kolyeli, saçaklı elbiseli bir kadına bürünerek diyorum ki, hayatımız işteş;
ne verirsek onu alırız.

Ayrıca, ne demiş, sevgili büyüğümüz Mari Antrikot, "Bazen hasta olmak da iyidir". 
Hem de nasıl! Toplantıdaki terörden kurtuldum bu sayede. 
Herkes Silvan olmuş ben yokken. 
Ama bu onlara sevindiğim anlamına gelmiyor kesinlikle. Aksine nemesisime çok üzüldüm. 

2 comments:

  1. öldükten sonra bu sözümle hatırlayın beni :))
    "bazen hasta olmak da iyidir"

    ReplyDelete