Tuesday, November 3, 2015

Müjde!!

Bugünkü Resmi Gazete'de Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından Şehir İçi Yollarda Bisiklet Yolları, Bisiklet İstasyonları ve Bisiklet Park Yerleri Tasarımına ve Yapımına Dair Yönetmelik yayınlandı!!!

5 sene süre var.
Ölmez sağ kalırsak, artık şehir içinde bisiklet yollarımız olacak!!

Tabi ben sukutırımla orada olacağım! Bisikleti de bahara alırım diyorum.

Eskiden bu Resmi Gazete hakikaten gazete olarak gelirdi. A5 boyutunda olurdu. Mürekkep kokardı :)
2002den bahsediyorum. Mutlaka içindekilere bakar, ilgimi çeken bir şey olduğunda okurdum.

Şu an online ve herkes rahatlıkla ulaşabiliyor. 

Vatandaşı olduğumuz ülkede bu gazete bizim gazetemiz.

Başka bişi söyliyim, yollarda, mücavir sahada yani 50km/saat olan yerlerde, radarlar var. Nihayetinde söz verilen paraların geliri yine biziz. Dikkatli olun. 
Dün 6 radar varsa, 3üne girmişimdir.

Bu sabah da, 12 km yol üzerinde 2 radar vardı. Bu kadar radarı hiçbir tatilde görmediniz.

Sevgiler,
J




6 comments:

  1. Ne kadar geç kalmış bir karar, öyle değil mi... Uygulanıncaya dek bisiklete binecek hal kalır mı bende diye düşündüm.

    ReplyDelete
  2. Ya hiç olmasaydı? :)

    Ankara'da yok mesela. Kayseri'deki sistem çok iyi ama Konya en iyisi belki de benim gördüklerim arasında.

    İyi düşünmeliyiz.
    Üç tekerlekli sepetli bir bisiklet çok şahane olmaz mı sizin ev için?! :D
    5 sene bir şey değil. Çok çabuk geçiyor. Ayrıca daha yakın zamanda bitebilir.

    Yönetmeliğimiz var artık! Yasal dayanak. Halinizi yitirmeyin :)) Lütfen.

    ReplyDelete
  3. Geçen gün kuaför deki tv reklam ekranında haber olarak, Istanbul'da bisikletli yolculara belirli saatler aralığında toplu taşımanın ücretsiz olduğu haberi geçti. Çok şaşırdım. Sanırsın burası Amsterdam dedim kendime. Hiç lafı geçmedi başka yerde. Sen bunu yazınca aklıma geldi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Hızlı trende de bayramlarda beleş.
      Normalde paralı.
      Konya'da her yer bisiklet yolu, mavi mavi.

      Delete
  4. İstanbul daki bisiklet yollarında genelde yayalar yürüyodu, yol ver diye zil çalıncada yaya kendine küfür edildiğini sanıp kavga çıkıyordu, sen nasıl kulağımın dibinde zil çalarsın diye bisikletteki çocuğu aşağı indirip döveni gördüm...

    ReplyDelete