Thursday, November 19, 2015

Okaliptus

Su an koklayamadigimdir.

1 haftadan fazla oldu, iyiyim dedigim her gunun ertesinde daha agir hasta oldum. Geceleri sadece 2,5 saat uyudum. Ama neden 2,5?!1

Bugun doktor ve ilac degistirdim.
Leylaya dondum. Hamile kadinlar gibi surekli uyuyorum. Ya da 1 haftanin acisi mi cikiyor bilemedim.

Neyse ki atesli kismi atlattik, zira iki kardes bir yegen bir arada logaritmik bir hastalik sureci gecirdik. Aramizda surekli mikrop transferi vardi yakartop oynarcasina. En yuksek ates rekorunu 40.9la bizim kiz tutuyor. Kiz iyilesti, buyukler evlerimizde surunuyoruz.
Ceteyi dagitinca iyilesme sureci hizlanacak umarim. 

Dunyayla bagimi koparttim yine bu aralar. Aslinda hem yogun hem de bos bir hayatim var. Popom tepsi gibi oldu yatmaktan, sonunda 53 kg da gormus oldum. En son 2007de bu normal kiloma donmustum.

Tekrar ilac alip, Alice'in Harikalar Diyari'na gitmeden dunyaya bir bakip cikayim.

Sevgiler,
J.




10 comments:

  1. Tekrarlayıp duran ağır grip?
    İlaçlar bana mısın demez bilirim.
    Tam tavuk alıp kemikleriyle birlikte kaynatsın biri. İçine pirinç atıp 10 dk daha kaynattın mı bol limon, bol karabiber + acı pul biber ilavesiyle hem leziz mi leziz bir çorba hem antibiyotiği 5'e katlayan bir ilaç. Günde 3 kez iç, kısa sürede iyileşeceksin jardzy, hiç şaşmaz (Mehmet Öz'den tescillidir).
    Çok çok geçmiş olsun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo cok tesekkur ederim.
      Paca corbasi ictim biraz once eheh
      Bol sarimsak ve sirke.
      Evin kapisinin onunden gecen biri sucuk uretimine girdik sanicak.
      Bunu da aksama yaptirayim. Cok tesekkurler :)

      Delete
  2. Geçmiş olsun. Çeteyi dağıtmanız iyi olmuş. Yoksa aranızdaki mikrop transferi sonsuza kadar sürebilirdi. :))

    Alice'in Harikalar Diyarı'na bayılıyorum. Son zamanlarda çok sık uğruyorum bende. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cete cok keyifli aslinda ama evet daha iyi oldu. Son hasta olan ben oludugum icin en yogun mikrop bende.
      Ben de bayiliyorum. Belki fincan icinde karsilasiriz Dramacim? :)

      Delete
  3. Geçmiş olsun. Ben de hastayım. İlk gün daha. Umarım beter şeyler olmaz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siz de gecmis olsun. Yukaridaki tarifi oneririm.
      Ben gecen hafta hemen izin alip atlatmistim. Ama kizlar gelince bu hale dustum.
      Bol su ve dinlenmek. Evin isleri biraz beklesin :)
      Hem satranc oynarsiniz olmaz mi?
      :))

      Delete
  4. depresyon zağar
    kilon iyiymiş boşver
    hem çok yoğun hem çok boş, kesinlikle aynı ben (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scorpions yuzunden hep.

      Her sey o sarkiyla basladi. Amk

      Delete
  5. j. mahcupluğum kat kat büyürken benim bebetonun da milli olup ilk ateş ,burun tıkanıklığı ve kulak üçlemesine katıldığını üzüntüyle bildiririm :( Ondan bana da geçti sanırım . burnu tıkandığından süt bile içemiyor yavrucak :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiiii gecmis olsun ikinize de.
      Ya biz neyse de bebeklere dayanamiyorum. Doktor deniz suyu vermistir umarim.
      Mahcup olacak bir durum yok
      Lutfen.

      Delete