Saturday, December 12, 2015

Abbas veya Jack

Daha once soyledim mi hatirlamiyorum,
Bu blogun ilk postu 14tur.
Geri sayim ve bir sali gunu baslamistir. Salilari sonucsuz bulurum ben.
Isten ve o zaman yasadigim Dogu Anadolu kentinden ayrilmak icin geri sayimdi. Sonra elbette, o geri ssyim 1de sonlanmadi, 1 hafta daha uzadi. Kalmam istendi. Sonra etik degil dendi vs bir suru is. Ve ben sanirim som gunden 2 hafta sonra Ank'ya gelmistim. 1 ay sonra geri gittim ama :)

Iste o geri sayim suresincesadece, 'hayat bu degil, dissrida farkli bir hayat var' diye dolaniyordum, tek hedefim mutlu olmakti. Giderken Karasu uzerinden gecerken geri donmeyi ve aslinda caliskan bir calisan oldugumu ispatlamayi dilemistim.
Dondum ve ispatladim. 

Son birkac senedir, sadece mutlu olmak diye bir hedef olmayacagini gordum. Ozellikle bu sene o kadar cok hedefim oldu ki, ulastim cok sukur coguna.
Kervani yolda duzmeyi biraktim.
Iyi ve hedefli biri oldum, bundan oturu de mutlu bir hayatim var.
Yakalayamadigim hedefi, onceden yaptigimin aksine, tekrar hedef aldim. Bugun de yarim kalani bitirmek uzere, umarim, yola cikiyorum.

Icimde tek bir ozlem, hasret, pismanlik yok. Odamin 3/5'ini atinca onlar da gitmis.

Dun geceden beri icime donup donup bakiyorum, yoklar!

Aze, gectim pampish! 
Bu da ozel not olsun. 

Bundan sonra farkli bir ip numarasindan seslenmeyi dusunuyorum.

Tum sevgimle,

Julide

Abbas kim, Jack kim?
Yolcudur Abbas ve Hit the road Jack!
Hangisini istersen!


10 comments:

  1. hayat bu değil dışşardıda farklı bir hayat beni çok umutsuzluga sürükleyen adım atmamı engelleyen bir fikir;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sonunu dusunen kahraman olamaz :)))

      Delete
  2. Çook sevindim sınavı geçmene! Yoksa ciddi yük olacaktı sana sanırım.EE, artık ünvanını da aldın sanırım! Bravo.
    yalnız, o değilde, çok güzel bir gidiş yazısı olmuş. Sadece mutlu olmak değilmiş olay demişsin ya, katılıyorum....
    Yolun açık, gönlün ferah olsun... Umarım tekrar görüşürüz.. Biz geliriz seni ziyaret umarım. Yalnız görüşemedik gitmeden, o kötü oldu. Ben de yazmadım. Final, ödev:-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler!
      O kisma henuz gelmedim.
      Su hayallar gerceklessin, beklerim her zaman.
      O da olir.

      Delete
  3. Replies
    1. Kapatmam :)
      Benim en yakin arkadasim blog.

      Delete
  4. yani sana ayrı adresten kart atamayaca mıyız şimdi:)
    güzel bir gitme yazısı. Ve evet hayatın mutlu olmaktan ibaret olmadğını anladığımdan beri daha iyiyim ben. hayat zor. ama zoru başarmanın da tadı başka. öperim çok:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a gelmemiş yorum

      elden alıcam kartımı :D

      ben de öperim
      miçk

      Delete
  5. Mutluluk bonus gibi geliyor.. Ama yine de açık olmak lazım yoksa bazen geliyor, sen anlamıyorsun teğet geçiyor, sonra bir daha bekle bekle bekle..

    ReplyDelete