Saturday, December 26, 2015

Almanak 2015 | horişit

Selams bebeqler!

Artık senenin sonuna geldik, yılbaşını nerede kutlayacağımızı belirledik mi??
Ohyeh.

2014'e lafları diz diz, 2015 ondan bok olsun.
O yüzden 2015i sevgiyle uğurluyorum asfkhdfkshdfkasdf
Her şey için teşekkürler 2015!

Baktım da, bu sene sızlanmaktan başka bişi yapmamışım sanki.
Gezdiğim yerler Batı olmuş.
Tek bir yurt dışı seyahatim olmuş bu sene. İyi. Yurt içi seyahatlerimi de Çin HastırolojisiOrdan yüzünden araçla yapmamaya dikkat ettimdi.
Yani bak belki bir kazamı önlemiş oldum!

İşte, Barselona'ya gittik biz, E.D. ile. Veri nays. Orada bir şakır şukur hasta oldumdu, aktar aradımdı. Öpüldüğümü özel taciz günlüğüme sakladım.
Az çıplanınca, o sene hastalıkla geçiyor. Bu sene de etimi açmadım alerji nedeniyle. Ancak seneye daha korumalı ve planlı güneş almayı düşünüyorum. Nağğsip, kismet.

Diğer gittiğim yerler; Çandarlı, Bergama, Cunda, Frigya (Eskişehirli kısmı), Sivas, Kayseri, Kırklareli miydi? Kırıkkale mi? Ank'nın komşusu olan, oyh of, Alanya, Uşak, Kula, Eskişehir ve bol bol İstanbul, Caddebostan.

O kadar İst'a gidip oradan kimseyle görüşmemek de süpers! Tebriks. Olur öyle, hayatlarımız çok yoğun. Yalnız arada insanın dönüp kendine bakması lazım. Scooterla İst'a gittim (trene atıp), orada bindim, Ank'da bindim falan. Şimdi ben yaptım bunu desem, kimse inanmaz. Ben de inanamadım. Yaptıktan sonra "lağn nağpmışım" diyorum. 
Konu açılmışken, bende fil hafsalası var sanArdım, yokmuş.

Ege'li hayatıma verdiğim reklam arası bitince, ilk olarak lisedeki dostuma gittim tabi. Kadın bana eski sevgililerini ve benimkileri saydı. asekrhsker
Sonra, senin hafızandan istiyorum dedi. Ben de balık balık baktım yüzüne. Al.

Bu sene, Gürcüstün'e gidemedim, yüreğimde taş oldu, taş. Yeminlen. Ah Macar bey yaktı beni.

Babam bey vefat etti. Ruhu şaağd olsun. 

Ay ne hasta olduk bu sene, yat yat bitmedi. Kız bana, ben kıza, o 40.9 ben 38.3 eheh ateş topu evde, anası da ateşlendi. Ev Hariciye Koğuşu gibiydi vallahi.

Toplamda 6 kitap okumuşum. Az sıkarsam bu hafta sonu, 7 yapar, valla bak. 
Ama kitap okumadıysam, hiç okumadım değil, 2nci üniversite, bir yüksek lisans yaptım. O yüzden aslında 56552 kitap okudum sayılabilir. Zira gözlerim isyanlardaydı, artık 3 numara oldum. Çok tenks. 

Bu sene hakikaten kendime yatırım yaptım. 
Pamuk gibi bir insan oldum. Bunu her dediğimde, aslında daha pampamuk olmadığımı fark ediyorum bir sonraki adımda, olsun. Adım adım, bir mil bile bir adımla başlar.

Bu kendine yatırım ile baktım atomu gözlerimle parçalayacağım, hayatıma ve kendime bakışım da değişti. 
Mutlu, salak bişi oldum. Güzelleştim. 
Baktım, yaptıkça yapıyorum. Atomu parçalayıp, fezaya çıkacak kıvamdayım, kulak memesi kıvamının bir üstündeyim. 

Bu kıvamla, çektim geldim kendimi Orta Anadolu'dan. Daha denize tamamen vermedim. Ancak oldu olacak. Kendime göre hesaplarım var.

İnsan bazen de, hayatının tamamı istediği gibi geçince korkuyor. Yahu neden bu korku?!
Oysa bak, bu düzen güzel.

Düzen demişken, bu sene benden 20+ adamların eline düştüm. Dudak kenarımdan öpenler, popomu elleyenler, varlığım ile boşananlar. Ayh bıktırdılar valla diycem de, işte bir pürüzün tepesindeyim şu aralar. 

O da düzelir, vakti gelmedi.

Cumartesi çalışmıııyooooom dediğim işimde, size ofisten yazıyorum sevgili okurlar. Böyle de nazar, fitne sahibiyim. 
Belim ağrımış, soğukta dışarda susuz kalmışım, kafalarım ağrıyor. Otele dönüp, bayılmak istiyorum güneş kaçmadan.

Aslında fiiliyatta çok yoğun (yok ya, evdeki koltuğa uzanamadığım birkaç ay olmuştu tren tren üzerine) değildi ama ruhen çok yol katettim bu sene.

Çok kıvançlıyım.

Fena değildi be 2015 sonlara doğru. Artık Jüpiter mi geldi, nedir, iyi gelmiş bence. Ayh bir takma adımın da Jüpiter olması :/
Adımı değiştirmek istiyorum.
Senenin bombası, pipiyi kestirmeden kadın olan Burus Cenır'ın kendine yaptığı isim alma töreni düzenlemek istiyorum da, ilk aşkımın bana taktığı lakaba kıyamıyorum. Bir de evrak işi falan. 
İkametgahı değiştirip, ona da girişirim diyorum. Blogun adını da Bardzy yapıcam aekrhskerhek
Bardzo!
Barzo! 

Bana yabancı gelmeyen bir isime dönüp bakmak istiyorum. 

Ne zararı var?

Senenin en güzel şeysi de, ağırlıklardan, yüklerden kurtulmak oldu. İşten ayrıl, odayı boşalt, hayatı ve bedeni boşalt. Olmuşsun eski 28lik hali ile J.J.Z.! Go girl!!

40ımda parti diyorum da, bakalım güruha bağlı. 

Bu arada, kıyafetlerimi 1 TL * 50 adet, pabuçları 2 TL * 7 çift olarak sattım. Ahahaha
Eve ekmek parası bıraktım. 

Daha az ile yetinmeye, atmak ile başladım. 
Şimdi mouse almam lazım, ama evdekini alırım diye bekliyorum. Eve de eşya toplamaya gitmicem, karbon ayak izi, üşengeçlik ve benzin nedeniyle jasrerjerser

Yılbaşında tek başıma kendi evimde olmak istiyorum şimdilik. 
Çünkü bu tempo ile ben yine dayanamam sanki. Ay yaşım ve kafam kaldırmıyor, kafam.

Valla bu sene iyiymiş be. Teşekkürler.
Manevi çok yol katettim. Kendimi iyi hissediyorum, korkularımın üzerine gidiyorum. 
Tek bir sorunum var, onu da nadasa bıraktım, meriiksmıs olayları.

Seneye hedef henüz koymadım. Kafamda birkaç şey var ama dile henüz getirmicem. 

Gelecek sene tüm geçmiş senelerden iyi gelsin.
Geliyor senemiz kutlu olsun.
Yaşasın 2016!
Yaşasın ben!
Sevgiler,
J.J.Z.


13 comments:

  1. Selam! Arada gelip baktigim bloglardansiniz. Baslarda santiyede calisiyordunuz galiba, anadolu seyahatlerniz ilgimi cekmisti. Bir de degisik bir yazim tarziniz var, ne dediginizi anlamakta cok zorlaniyorum :-))) o da bana ilginc geldi ondan da arada bakiyorum. Sanki öfkeli birisi gibi cikiyor sesiniz... (Bu arada, kesinlikle elestiri degil, sadece bana olan yansimasini tarif etmek istedim. Arada gelip okuyorsam, iki sene sonra da olsa bir yorum birakayim degil mi... sessiz sessiz röntgenci gibi okumak, güzel degil sanki) ... :-) Sürekli okumadigim icin, arada ne oldu bilmiyorum, zannederim santiye hayatiniz bitmis ve batida yasiyorsunuz.
    Babanizin vefat etmesine üzüldüm, allah sabir versin.
    Bir de Gürcistan'a gidiyorsaniz, bir yaziniz olsa güzel olur... Macar kim? Hayatimda bir macar tanidim, baska da oldugunu zannetmiyordum, o yüzden ayni kisi oldugunda süpheleniyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba :)
      Sesli guldum yorumunuza.
      Sirayla cevap vereyim.

      Ben aslinda hep santiyedeyim, Ankara'da santiye sayisi 6ya kadar cikmisti. Simdi yine tek!
      Bu sene yazimin anlasilamiyor olduguna dair ikinci geri bildirimimi sizden aldim. Arada ben de eski yazilarimi okuyunca anlamiyorum, hakikaten. Ama iste hep gostergebilimsel seyler bunlar. Ortak gecmisimiz olsaydi, daha anlasilir olabilirdim. Bu konuda, aslinda yazilari kendim icin yazdigim esasi ile hareketle, pek degismeyebilirim.

      Bati'da eski hayatima dondum aslinda. 2008'de neredeysem oraya yerlesecegim. Dolayisi ile pek atraksiyon, degisiklik olmayacak hayatimda. Ise git, gel. Yazin denize gir, cik.
      Ama bu sefer haftasonlarimi malak gibi yatmak yerine Dogu'da oldugu gibi seyahatlere ayirmayi umud ediyorum.
      Gurcistan'a gideydim iyiydi.
      Macarimiz ayni olamaz. Benimki Berlin'de yasiyor, ben de tanimiyorum kendisini :))
      Arada yorum birakin ya, iyi oluyor :)
      Sevgiler,
      J

      Delete
    2. Ofke konusunu atlamisim.
      Evet, ofkeliyim. Ulkede ve daha mikro boyutta kendime yer edinemedim.
      Izmir'e ait hissetmedim hic kendimi, Dogu'ya da. Bunlar da bende mutsuzluk yaratiyor. Ama su an bu yalitilmisliktan keyif almaya basladim. Aidiyetimi de kismen hissedebildigim biri var hayatimda. Olursa, ona endekslenecegim.
      Onun disinda ecnebilerle yasadigim rahatlik ulke insaninda pek yok.
      Ceren bu konuda bir numara benim icin.
      Genel olarak da, pamuklasmak dedigim de, bu ofkeyi, uyumsuzlugu kirmak anlamina geliyor.
      Insanlar bana guleryuzlu oldugum icin tesekkur etmeye basladilar.
      Yaslilarla sorunum var :)
      Her gulumsedigim beni opmeye basladi. Bu sene 3 oldu openler. Digerleri ile artik bariyerler koyarak iletisim kuruyorum.
      Hayatimda temel 3 sorunum var; sigara, gurultu ve yasli erkekler. 2016 hedeflerim bunlari cozmek.
      :)

      Tesekkurler.

      Delete
    3. Tesekkür ederim yanitlar icin. Yufka yüreklisiniz cok, kiyamayip, özenle yanit yazmissiniz yorumuma. :-)

      Izmirli gibi degilsiniz gercekten de, sectiginiz yasam tarzini pek kafamdaki rahatina düskün izmirli kiz imajiyla bagdastiramadim. Ama yine de güzeldir Izmir, insanlari zorlamaz, rahattirlar.

      Ama benim blogda asil hosuma giden taraf, kendinizi daga tasa vurmaniz, rahat düskünü olmayisinizdi.

      Benim macar türkiye'de yasiyor. bildigim kadariyla santiye hayati onun da hala. o yüzden acaba demistim ama degilmis demek.

      Ne diyeyim, 2016 dan istekleriniz cok mütevazi, umarim fazlasini getirir. Umarim hepimize biraz huzur ve nese verir bu sene, herkese.

      Yasli erkekler diyince, onlar 50 yi gecince hayati iskaladim mi derdine düsüyorlar, kendilerine sicaklik gösteren her güzel hatunun üstüne atliyorlar. :-) O yüzden, sizde bir sorun oldugunu zannetmiyorum.

      Kendinize dikkat edin, sevgiler...

      Delete
    4. Teşekkürler.
      İzmir'de doğmadım ama suyunu içtik işte.
      Mutlu yıllar ve ben de umarım ki hepimiz daha huzurlu ve neşeli oluruz.
      Sevgiler,
      J

      Delete
  2. :)
    sigaraya çözüm bulmak istiyorsan beni ara 0900 ... :D
    yok hakikaten bırakmak istiyorsan etkili olduğu idda edilen bir kaç şey biliyorum ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yok ben sigara içmiyorum.
      Nefret ediyorum kendisinden. O yüzden de her yerde sigara kokusu ile karşılaşıyorum.
      Çözmem gereken bu :D
      Çözümü biliyorsan anlat, etrafımdakilerin beynini yicem.

      Delete
  3. Yeni yıl şarkısı olarak sana "götür beniiii gittiğin yereee" yi armağan ediyorum emrah'tan :)
    mutlu mutlu seneler

    ReplyDelete
    Replies
    1. ay gitmiyim bir yere de, gelceksen gel; yolumuz mutluluk.
      herehrhe

      Delete
    2. imzalı kitabını getir, semaverle içersin :)
      kek bile satın alırım aehsherhehr

      Delete
  4. Dolu dolu geçmiş.. :) 2016 için mutluluk sağlık iyi şans güzellikler!!!!

    ReplyDelete