Monday, December 21, 2015

Aşıklar Şelalesi

Bu hafta sonu epey hareketli geçti.

Önce Aliağa'daki arkadaşımla buluştum. Biz kafede otururken, yanımıza gelen kadın bize bakla falı baktı. İlginç şekilde tam tarihler vererek, işle ilgili bilgi verdi. Eğer haftaya iş yeri beni bir yerlere gönderirse, o kadını hepinize bildircem.
ehehe

Aliağa'dan Izban'a binerek, lise arkadaşımın yanına gittim. J <3 Izban.

Fiilen görüşmeyeli 10 seneden fazla olmuş. Telefon, yaş günleri elbette var. Sadece fotoğraflarını gördüğüm kızı ile tanıştık. İlk karşılaştığımızda sarılıp ağlayan ben oldum. Oysa hep onunla dalga geçerdik sulugöz diye. :)

Ertesi gün de, dönüp BFF ile buluştuk.
Aşıklar Şelalesi'ne gittik.
Hani Girlevik ve Muradiye şelalelerinden sonra bana ufak geldi tabi. Dilek ağacı varmış, mekanın sahibi de emekli Din Öğretmeni imiş.
Batıl itikatlara inanmazmış, sadece Allah varmış. Allah'tan isteyecekmişiz ama gidin dileğinizi asın tabi dedi.
Ben de peçete ile dilek dilemeyi tuhaf bulmuşumdur. Boynumdaki eşarptan parça kesmesini istedim. Bıçakla kesti. Madem batıl yapacağız, tam olsun dedim. Bıçakla kesti adam.
Sonra yanımıza geldi gitti sürekli. Bizi çok sevmiş, eş miymişiz.
HAYIR!
 Elbette şu an suya girip Zindan'a veya Ağlayan Mağara'ya gitmedik. Baharda gideriz diye düşündük.
Tam biz mekandan çıkarken, mekanın küçük sahibi, "size diğer şelalerin videosunu seyrettireyim" dedi. Ayıp, tabi oturup seyrettik.
Benim yorumum şu oldu.
"İkimiz de oraya çıkamayacak kadar yaşlıyız, videoyu da seyrettik, trekking falan boşver. Zaten su sesinden çişimiz gelecek."
Ortak karar deniz kenarında yaymak oldu. Ben balkonda oturmayı tercih edeceğim gibi görünüyor.
Falcı kadının bilmediği konulardan biri benim uykuyu çok seviyor oluşum oldu. Her gece sadece 5 saat uyuyan biri olarak, dün gün içinde ekstra uyudum, kalbini kırmıyım dedim teyzenin. 

6 comments:

  1. Son fotoya bayıldım. Rüya gibi...
    En sevmediğim şey bir yerde otururken falcıların, dilencilerin bir şekilde sızıp insanları rahatsız etmesi:)
    Mekan sahibi dinci, hem inanmıyor hem dilek ağacının işletmecisi oluyor kendisi. İlginç :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet ve salimi bicakla kesiyor.
      Degisik biriydi. Hangi mekan sahibi gelip, sizi cok sevdim der :))

      Delete
  2. Resmen eski sevgiliye donmus gib egeye donmussun, disi ayni da ici ve gelecek daha iyi olur umarim

    ReplyDelete
    Replies
    1. exten next olmaz.
      o yüzden kimseye haber vermedim ama işte dünya küçük. bir kişiyi görsen yeter, herkes birbirine haber veriyor.

      umarım daha iyi olur. olmasa da oldururuz :)

      Delete
  3. Adam sizde oraya çıkamayacak göz görmüş de izletmiş bence videoyu :D Güzel geçmiş haftasonu, haftanın ortası oldu anca yorum yazıyorum. Yarın 15 gün tatil başlıyor holey :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende var ama iste bugun hava soguk, yazin cikariz, cok sicak olur derken, karar aldik da, yaza kadar birlikte olur muyuz onu bilemiyorum.
      Son durumu yazmistim sana :)
      Valla hayat su kenarinda Ceren ya.
      Su varsa hayat var.

      Delete