Wednesday, December 16, 2015

Bugün Ne Giydim | What I Wore Today

Yeni bilgisayarda foto müdahale programı yok, o yüzden foto gürültülü gibi geldi bana. Düzeltemedim.
Aslında bunu dün giymiştim.
Uzun zaman sonra sahaya dönünce, Batı cephesinde değişen bir şey yok diyorum, Ege'den :)
Kıyafetler aynı, bir botun markası değişik.

Ha diğer botun altından bir boşanma hikayesi çıktı, çok fena.

Bana botu hediye eden adamın meğer bana azcık meyli varmış. Karısı da benimle bir ilişkisi ve hatta çocuğu olduğuna inandırmış kendisini. Adamı boşamış.
Böylece oturduğum yerden ve farklı bir ülkeden bir evliliği yıktım. Kötü kadın oldum. Demek son 3 senenin derdi bu kadının ahıymış diyorum.

Ben de bot karşılığında çadır hediye etmiştim oysa ki? Ne var yani bunda? İşte, yuva yapmaya çalışmışım o çadırla asdasjhdsjfhsdj

Çok üzülmüştüm ilk duyduğumda ama şimdi suçsuz olduğumu bildiğim için gülüyor ve paylaşıyorum. 
Amerikalı yenge, adamdan bıkmışın, bana sarmışın. 
Thanks Obama!!!
Hep Obama yüzünden!!
aeaskhraskeras

8 comments:

  1. O hoodie'den bende de var desem. tüm kışı kurtarıyor. teşekkürler amerika kolej tarzı teşekkürler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle. Çok soğuksa doğrudan elim ona gidiyor.
      Ben mavi'den almıştım.
      Teşekkürler hakikaten.
      Ben kolllejliyim zaten! kehkeh
      Obama'ya da teşekkür eder misin fotoğraf düzgün çıkmadı diye!
      Döndün mü?

      Delete
  2. ;) J en daha geçen yıl saçların bir kısmını kazıtmamışıydın? ne kadanda çabuk uzamışlar...
    efsane geri döndü :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. a-ha!!

      hakkaten ya, hem de bu günlere denk geliyor. şirket partisi öncesindeydi.
      üstüne bir de 3 kere falan uçlarından aldırdım. vays!!

      efsane geldi ama ışık kötü :)))

      bak geldim artık. şu bira işini bahara ayarlayalım mı? hava soğuk, kızımızı üşütmeyelim.

      Delete
    2. walla kızsızda çıkabiliriz:) ne zaman istersen:)

      Delete
  3. Ha aynen yahu :) Yağmur yağsa kendinden bileceksin..
    Botu alıp çadır vermesen karma diyeceğim ama o bile değil işte! MeAsumsuuuun nı nı nı nınınının..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahah

      ama sevgili doğu anadolulular yırtık çadır satmış bize. birlikte gidip aldık, daha bu sene içinde kurdu çadırı.

      benden değil. kendisi de söylüyor zaten.
      hayatın boyunca dikkat et ama olacağı varsa oluyor, saldım gitti.

      Delete