Friday, December 18, 2015

Doz

Bağzı çok bilmişleri kenara atıp, üzerine de basarak ben teee lisedeyken,öğrendiğim bir şey var.
"Her şey zehirdir, mühim olan dozudur."

Bunu neden böyle sokmalı, kinayeli anlattığımı aktaramayacağım :) 
Kişisel meseleler işte.

Bugün hekime çıktım. ehehe
Doktora çıktım. 
"Her şey iyi ama bradikardi var sanki. Bir ara test yaptırın"

Ya pampiş, iş yeri hekimlerinin şu uzmanlaşmadıklarında kendilerini latinceye sığındırmalarına bozuluyorum.

Sordum tabi, kardi kalpli bişiy de, adam da yaşlı. Allam!!1 
Bu sene yaşlı adam tacizi bitmedi bir türlü. O konuyu geçiyorum. 

Aynen böyle lakayıt, adama istediğini vererek, ağzımı da yaya yaya
"bardikardiii neee deemmeeeek?" diye sordum.

Paramedik atladı, "kalp yavaş atıyor" dedi. "Nabız da zayıf." 

Oha dedim ya, bu kadar huzur bulmuşluğun fiziksel sonucu, oh yeah dedim içimden.

"Bi' tIroidlerine baktır" dedi.

Hayda, e iyi değil mi bu şimdi? 
Bazal metabolizmada yaşıyorum. 
Baktım şimdi; nefes darlığı, yorgunluk, baş dönmesi, bayılma yok. Hatta açlık kan şekerim düşük dediler bana senelerce bu hekimgiller.
Bugün hala öVle yemeği yemedim ve hayatımda belki de 2 senedir terlediklerimi toplasam, bugünkü efora anca ulaşırım. 
Şakaklarımdan, burnumdan ter damlayana kadar sahadaydım üstelik. Ve meaşşalah da domuz gibiyim.

O yüzden pek umursamıyorum. Ama baktırayım tabi. En son 3 ay önce delmişlerdi kolumu. Bu sefer eski testlerle idare ettim de, baktırayım.

Ne zararı var?


5 comments:

  1. Heyy, geçmiş olsun. Gördün mü, neymiş, kalbini fazla yormayacak mışsın, zavallım zaten yavaş çalışıyormuş:-) Benim kalbim de yavaş çalışıyor, tiroidde bir şey yoksa sorun değil dediler aynen, bir şey çıkmadı çok şükür.
    Sende de çıkmaz inşallahç Öptüm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de opdum.
      Baktiramadim. Doktor istem kagidi vs su isler.
      Iyiyim ya, bence olmasi gerekenden hizli atiyor. Ask lazim.

      Delete
    2. Ben de opdum.
      Baktiramadim. Doktor istem kagidi vs su isler.
      Iyiyim ya, bence olmasi gerekenden hizli atiyor. Ask lazim.

      Delete
  2. Ay senin yaşlı adamlardan benim de dini bütün hanım kızlardan çektiklerimiz :D Şaka bir yana, iç huzuru yakaladım derken kalp yetmezliğinden gitme aman, baktır ya, ne zararı var..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isin tuhafi baska hekim sende tasikardi var dedi, efor fslan yolladi beni.
      Ekgler vs
      Simdi diyorlar yavas.
      Iyiyim ben ya.
      120 atiyor, onlar yavas.

      Delete