Sunday, December 6, 2015

Hadi Derle Topla Rahatla

Dun basladi yeni hayat.
Evde acaip skildim. Yatmaktan boyun fitigim azdi. Yillarin yorgunlugu yatarak cikmiyormus. Ogleden sonra 4 gibi yeterince bunalmistim. Sevgili Mari'animin hediyesi kitabi okumaya basladim,
Su an kitap bitmedi ancak ben uygulamaya basladim bile. Ben ikna olmus ve kitabi edinmisim ve okuyorum zaten. Bu kadar cok ornek vermese olurmus. 

Battal boy bir cop posetine atilacaklar, digerine de satilacaklar konulmus olmak uzere ayiklama yaptim.

Bazilarini gittigidiyor'a koydum. Gerisini de bizim sokaktaki ikinci elciye goturecegim yarin. Umarim alir. Ordan gelcek parayla bir meme daha yaptiririm.
Hehehe

Saka tabi. Yeni gozlukerimin parasi ciksa keske.
Sanirim mavi konusunda birazcik israrciyim; arka sira gomleklerim. Onde pantol, gomlek ve hirkalar var.
Bence oldu.
Aralarina da at kestanesi attim.
Sitede henuz kiyafetlerim listelenmedi.
Bu hafta pabuclarimi da saticam, hic giymediklerimi elbette.

Belki sonra kitap falan.
Ya da bagis kampanyasi bulursam okullara gondermeyi tercih ederim.
Simdiden bir hafifledim sanki. Bazam bosaldi.
Bu da feng shui'ye gore rahat uyku demek.
Bu yorgunlukla zaten bu gece iyi uyurum gerci, belim kirildi handiyse.
Satin almama seysine daha giremedim cunku zir zir sikayet etmeyi birakip, sevgili doktoruma gittim. Gozlerimin numarasi degismis. Yas ilerleyince olur dedi. Hrrr ne var yav yasimda!

Yakini goremiyorum ben.
Gecen gun kucagima aldigim bebege goz agrisiz bakamadim. Tek gozum 3 derece. Sadece onu cizdirebilir miyim diye goz hastanesine gidecegim.
Cunku tek gozum kalmis. Yakin sorunu tekrarlarmis ama neden olmasinmis.
Bu hafta doktorlara gidip, sigortami bitirsem diyorum.

2016 da girmese bari, valla bak yer kalmadi.

6 comments:

  1. Replies
    1. Hem de nasil!
      Feng shui de ayni seyi soyler. Ve benim odam wealth kosesinde. Is teklifi aldim dun.
      Bugun de kagit, kurek, kirtasiye temizligini yaptim.
      Hafifliyorum. Cok tesekkur ederim.,
      Cok cok.

      Delete
  2. Çizdir rahatla ama bu işi uzmanına yaptır.. Yeni yeni başlangıçlar desene :) Haydi yolun açık olsun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tek gozu cizdircem zaten ne kaybederIm ki?

      Delete
  3. Eh, çizdir rahatla gözü...
    Yannız dikkat et, arkadaşım çizdirdi burda tek gözü, göz rengi değişti, biri koyu kahve diğeri bildiğin ela oldu :) Kedi gibim, süfer! :)
    Derle topla rahatla şeysini uzun süre önce kendimce uygulamaya başladım ama rahatlayamadım, daha tonla atılacak var ve attıkça atılanların yerini pek sevgili kalınvalidem dolduruyor sağ olsun :/ O kitabı alıp okuyayım iyisi mi, daha seri olmak açısından.
    Bi' de şu Feng Şhui şeysini bilmiyorum, öğrenmedim, denemedi, uygulamadım...ona bi' el atsam mı aceba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim gozlerim yesil agirlikli ela. Yemyesil olsa negzel olurdu :)
      Benim de annem dolduruyordu ancak o da atmanin keyfine vardi birazcik.
      Feng shui apayri bir sey, cok detayli. Aylik olarak yonler degisiyor vs.
      Ben temel seyleri uyguluyorum.
      Klozet kapagini kapali tut, yatak odasinda ilac bulundurma vs.
      Kursununtavsiye ederim.

      Delete