Thursday, December 17, 2015

İyi hissetmek

Beni kendine tehdit gören yeni iş arkadaşım şöyle bir rahatlayıp, arkasına yaslanana kadar zulüm göreceğim sanki. 

Ben de napıyorum? İnternette orda, burda takılıyorum gördüğünüz gibi. Odaya girip ısınabileceğim günler olmayacak ilerde. 

Tüm bunların birleşiminde ben de açtım fal, mal, zodyak, burç bakıyorum. Ne ilginçtir ki, Şubat ayında değişecek olan yeni yılın forkestleri yayınlanmış.

2016 şubattan itibaren benim yılımmış arkadaşlar. Çin Hastırolojisi öyle yazmış.

Oh yeh!



5 comments:

  1. Başladın yani... Hadi bakalım. Güzellikler olsun.
    ben geldim çikolatası al güzel olur. Herkese tat enerji gelir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminns

      Saray helvası almıştım. Yidik :D
      Onun sayesinde diğer ukala tavırlı adamı tavladım. Yarına kankayız!

      Delete
  2. Vay, varlığın gerdi mi hemen?
    Sonrası için de umut vadetmez öylesi, hayırlısı..

    İyilik, güzellik, mutluluk yoldaşın olsun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elbette :))
      Bu sektor boyle, kadin sevmez ama umrumda mi?
      Hic degil.
      Ikimiz de ayni unvandayiz, korkuyor :)

      Delete
    2. Bu arada, okuyunca icim icindi.
      Tesekkur ederim.
      Hepimizin :)))

      Delete