Tuesday, December 29, 2015

Kutlu!

Bugun benim 2003 senesinden beri savastigim bir meselenin cozum/sonuc gunudur.
Herkese kutlu olsun.
Bundan sonra basim dik, cok minnettar ve mutluyum.
Bu kadar sene arada yildigim da oldu ama arkami donup gitmenin care olmadigini gordum. Ogrendim.
Tam bir yol hikayesi, ice yolculuk benimki.
Su an olursem her seyim tam ama daha fazlasini yapabilirim.

Bu senenin en guzel seysi bu ve ben bunu sonuna kadar hak ettim.

Bu sene direnmeyi, iyi olmayi, iyi dusunmeyi ve bunun sonucunun da iyi olacagini ogrendim.

Konu biraz ozel, paylasamayacagim ama sevincimi paylasip, siz de bir seye minnet duysaniz, ayni duyguyu birlikte hissederiz.
Gecen seneki sukretmeler iyiydi ya, bu sene de yapalim!

Sukurler olsun,

Antagonisit J'den sevgiler!


Ve Jardzy okuyucu kitlesinin yarisini kaybeder ahahaha

:))))

Su 3 sorunu da cozersem, bu hayattan gitmeye hazir olacagim. Inancla..

17 comments:

  1. Hayat irili ufaklı mücadeleler toplamı değil mi zaten?
    Yılmamak gerek ki zafere ulaşılabilsin. Bazen yıllar alır ama yılmak yok. Mesele özel olsa bile anafikir budur ve bugün burada sağlaması yapılmıştır :)
    Sevincini paylaşıyorum;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim. Eskiden kacardim sorunla karsilasinca. O yuzden bana da buyuk bir ders.
      En derin sevgimle, cok tesekkurler :)

      Delete
  2. Çatlayacağım meraktan. Azıcık ipucu versen? Böyle hani tam şirket adı değil de sektör söylemek gibi hani. 2003 'ten beri, ne olabilir ki, insana artık gözüm arkada kalmaz dedirtecek. Off. Yol hikayesi, içsel bir şey. Neyse bilemedim. Ama kutlu olsun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Burda vermiyim :)
      Tesekkurler.
      Mail atarim ama, o olabilir.

      Delete
  3. Sebebini bilmediğim konudaki dirayet örneğine şapka çıkarıp başarıda payı olanı kutluyorum:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler!
      :))
      Ilginc bir sekilde Yoni Gatliff Naci En Alamo ile kutluyorum ben bu gunu. Bu aidiyetsizlik de cozulecek, cingenelik bitecek :))

      Delete
  4. Kutlu olsun. :)

    Direnmeye devam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Direnmeyi senden öğrendik Evimin Draması!
      Teşekkürler!
      :))

      Delete
  5. kemale ermiş antagonist. çok ilginç:)
    sevgiler bizden.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Protagonist yıkıldı :D

      Samurai Jack seyrettin mi?
      Aşığım kendisine.
      Sevgilerimle
      J

      Delete
  6. sayende kelime dağarcığım gelişiyor :). 2016'dan dileğim huzurla gelmesi mutlu etmesi hepimizi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aağğğmin bin!
      Havalar ısınsın da buluşalım.

      Delete
  7. Jardzy bilgeliğinden istiyorum!!!
    uzun yıllardır okuyup okuyup,yorum yapmayan biri olarak,şimdi tam zamanı sanırım :) Sevincini paylaşıyorum,kutlu olsun Jardzy
    Mümine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayy çok sevindim :))

      En içten sevincimle teşekkürler Mümine!!!
      İyi yıllar!

      Delete
  8. Ne mutlu sana Jardzy,
    bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve blogger izleryiciler bölümünden takibe aldım. Bu tür sade tasarımlı özellikle "kişisel" olan blogları çok seviyorum. :) Bu blogu keşfettiğime sevindim. Seni tanımak güzeldi Jardzy, tekrar görüşmek üzere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim.
      Hos geldin,
      Iyi seneler!
      Sevgiler,
      J

      Delete