Wednesday, December 2, 2015

Ohhh hmmsss

Ohhh hmmmsss

3 sene kadar sorun yasadigim kotu bir iliskiyi sonlandirdim bugun. Isten ayrildim. Bu anlasilmayan seyler de aldigim nefes ahahaha
Strese bagli reflu falan olmustum bir ara. Cok kotu gunlerdi.
Ancak ben ne yaptim?
Ogrendiklerimi kar saydim. 
Zaten ayrilcakmisim gibi donmustum. Masamin uzeri bombostu. Ayrilirken kimi saha kalkmis beyaz atimi, kimi tibet canagimi istedi ani olarak. Evden getiremem artik. Ben de anahtarlik falan biraktim. Ha bir de genis bir masa. Daha ne olsun?

Gitmemi istemeyen kodaman, odasina ilk girdigimde bana 'neden mutlusun?' diye sordu, inanabiliyor musunuz? 
Sonrasinda kararimi acikladigimda, 'beni ikna et, icim rahat degil' dedi, ona mutlu sifatimi gosterdim.

'Git, dusun gel' dedi inatla.
Yok yeaa daha ne dusuncem dedim ama gittim tabi. Ertesi daha kararli ve mutlu bir ifadeyle, 'Ayh' dedim 'hadi'.
Yani kac gundur sonuclansin diye bekliyorum.
Cok sukur sonuclandi.
Hatta eski arkadasim olup da benim hayatimi burnumdan getiren adamla uzun bir zamani konusarak gecirdik.

Nasil mutlu oldugumu anlatamam.

Insan kaybetmek cok kolay ve kisi degerli ise cok aci.
Bu sene bunu cok yogun bir, yok degil birkac kez yasadim. 

Icim hasret, pismanlik dolu ama hala minnetle aniyorum. 

Acimi daha once yaptigim gibi buyutmek yerine, aldigim dersleri gozden gecirip, tesekkur edip, yoluma devam ediyorum.

Ama ozluyorum :))

Simdi, bugun geri kalan muhtesem hayatimin ilk gunu. O degnek var ya, o degnek gelmedi ama ben planlarimi hayata gecirmeye basladim. Cunku o degnek benim genclerrr! 
Turkuaz kolyem gozunuzu aliyor mu?

Email adresimi, telefon numarami degistirmekle basladim.

Sonra meme buyutme, gotume dudagima, botoks.. yok saka be.

Tek hedef, ders alarak mutlu olmak. Iyi insan olmak, iyi insanlarla karsilasmak. 

Surekli sikayet eden kisiler hepimizi bunaltiyorsa, neden biz de sikayet edelim?

Bugun veda mailime ne yazmis olabilirim sizce?

'Dunyada her sey, iyilerin gonlunce olsun'.
Amin bin.

J

Not: 
Ne kar yagdi ama bugun Ankara'da.

Bana ne yapacaksin diye soranlara, 'o benim derdim, esas siz ben gittikten sonra ne yapacaksiniz' dedim.

Ahahahaha

Isyerindeki insanlarla ozel hayatimi paylasmak pekmhosuma gitmiyor. O yuzden. 

Cok isim var, musadenizle.

Operim tum sevgimle,

J.

26 comments:

  1. Hayırlısı! :))
    Ayrıca Ankara da kar yağar İstanbul'da donarız. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler.
      Burdan esiyor mu oraya? :))
      Ilk isim pencere cercevesindeki ruzgar alan bosluklar silikonlamak oldu. Manen isindim.

      Delete
  2. Hayırlı olsun.
    Burundan hava akıntısı geçebildiğine göre, ona da geçmiş olsun. Çok şahane nezle sonrası hayat.
    Bir de ben artık iyiliğe inanmaz olma yollarındayım. Ama amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, evet burunm da iyilestii. Zor oluyyor ama oluyor.

      Iyilik yap, iyilik bul.
      Kim kazanmis kotulukten.

      Bugun degilse yarin, iyiligi kendimiz icin yapiyoruz temelde. Boyle deneyin biraz?
      Bugun cikis mulakatimda deddikodu kazani olan is yerim icin, 'her gun birisini mutlu etmelerini tesvik edin' diye oneride bulundum.

      Okurken agizlari acik kalmistir eminim.

      Delete
  3. Oooooo ben de degistircem felan deyince sadece no sandim kiz. Vay be, Ankara 'ya dondun mu bu durumda yine? Yoksa malum sehirde ve ege'de devam mi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malum lokasyondan dondum ama Ege'ye donme planlarim var Genel Mudurum git bana zeytinlik al, bakimini sen yap dedi.
      Bahcevan mi olsam?

      Delete
  4. Ne güzel yapmıssın! su anda acayıp beynım yanmıs bır sekılde eve geldım. Burdan guzel seyler okuyalım o zaman

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosgelis.
      Umarim sana iyi gelecek seyler yazmisimdir :))
      Soyle uzan, kaaveni cayini al.

      Delete
  5. İçim bir hoş oldu ya... BBen de üç yıl önce bu sevinçe benzer sahnelerle bırakmıştım. Pişman olmadım ama yine de içim bir hoş oldu şimdi. Alışkanlıklar pek fena... Anladığımız sanıyorum seni epeyce..Hele o, ne yapacan laflarını felan. Cevabına bittim yalnız:-) Bravo sana:-)
    Ben şuna inanırım,doğru ya da yanlış oldukça subjektiftir. Sne buna doğru diyorsan, o doğru olacaktır zaten.Murphy yasası... Yolun açık olsun...
    Sevgiler,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim omadi be Aze :))

      Eski arkadasimi geri kazandim. Eski dosttan dusman olmaz. Bana alsin zeytinligi, ben bakarim ahaha

      Bundan sonrasi daha guzel olur umarim. Aksam anlatcam. Belki katilmak istersin, zire festival gibiyim ehehe

      Cok sagol.
      Sevgiler,
      J

      Delete
  6. hayırlı olsun.
    güzel günler bekliyor, muhakkak. ankara'da kar yağmış olması iyi bir işaret (benim mutlu çocukluğumda dizlerimize gelecek kadar yağardı da ondan dedim).
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler :)
      Oyle olsun artik. HayallarImIn pesindeyim. Birlikte gorucez.
      Dunku kar oyle boyle degildi ama. Belki doguda gormustum de etrafta bina olmayinca anlamamistim. Gokgurultusu ile basladi, isten cikamadim ama isabet olmus.

      Cocuklugunda dizinin boyu ne kadardi tatlim ehehehehe
      Bitti simdi, arada atistiriyor ama iz birakmiyor. Keskin soguk baki.

      Delete
  7. geçen hafta blogda çok eski yazıları okudum . Hatta ben bunları daha önce okumuşmuydum diye sordum kendime, bi ara mail atmayaı bile düşündüm sana :),
    J, 2016'ya güzel başlamanın yolunu bulmuşsun ;)
    mutlu ol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sagol, siz de umarim :))
      Eski yazilar kotu muydu ki?

      Delete
  8. yok yazılar kötü değildi de ben kötüydüm ,saçımı şimdiye kadar hiç olmadığı kadar kısa kestirip rahatladım :)
    birde eskiden ne giydim yapıyordun :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm
      Bu Cerenlik bir durum mu?
      Iyi misin simdi?
      Yakinda tekrar baslayabilirim :)
      Ama kiyafetlerim hala ayni ve almama surecune girecegim icin.
      Olabilir aslinda, ben de kapsul gardrop yaparim :))))

      Delete
    2. yok yok. Kariyer, hayat vs ile ilgili sıkıntılardı , saçı kestirince geçti . dsaöjfdkadGLadh.. :)..
      Japon kedinin kapsüllerine bayılıyorum. Ege'nin güzel illerinede teşrifini bekliyorum. Birde hazır kestirmişken enseyi kazıtsam mı diyorum :P

      Delete
    3. E gecmis olsun o vakit.
      Istikamet Ege insallah.
      Bence kazittir. Smdi degilse ne zaman?
      Birlikte buyurler ehehehe
      Ben de bayiliyorum, ondan kapsul dedim zaten :))

      Delete
  9. Heeeyt beaaa! Aslansın! :)))
    Mutluysan sorun yok, geride kalanlar düşünsün yokluğunun getireceği sonuçları :)
    Göz kapaklarını kaldırt, alt dudak altına -ahahah tanımlamaya bak- piercing taktır.
    Az önce baktım, haggaten "bugün ne giydim" yapıyormuşmuşsun :P Ne desem bilemedim :)))
    Bugün ne çıkardım yap bence, bi' anda internet fenomeni ahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleyyas!
      Bu ne neseli bir yorum! Muhtesem!

      Benim sol kulak kepcemde vardi delik. Sonra akupunktur noktalari vs arastirinca, kepcede deligi olanlarin gozlerinin bozuk oldugunu ogrendim. Sol kepcemde ve sol gozum 3 derece.
      Piercing pek sevmiyorum. Bir tanidigin burnunda var, arkasi sumuk gibi duruyor :/
      Ne giydimi yaparim ama henuz degil.
      Amac zaten mevcut fesinbilogirlarla dalga gecmekti :)
      Bir de farklilik.
      Muda'ya mail atiim bana sponsor olmalari icin, cevap vermediler.

      Delete
  10. Ohhh, ne güzel yapmışsın. Sen mutluysan sorun yok. İnsan mutlu olduğu şeyleri yapmalı ya.

    Bu anlattığın patron bozuntusundan eskiden bende de vardı. İşten çıkmak istediğim halde adam beni göndermedi. Tutturdu, neden neden demeye. Ehh, lokantanda müşterin tarafından tacize uğradım. Sen de beni değil müşteriyi savundun. Al sana geçerli sebep, deyip bastım tokatı. Tabii sonra mahkemelik olduk ama oraları boşver. :D

    Ankara'ya kar mı yağdı? :/
    Özledim, sanırım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bugun cok bunaldim ama yapmam gerekiyordu.
      Bu konu mahkemelik olduysa, konusmayayim hic. Cok ayip ama hakkaten.

      Ank'ya kar yagdi da, gitti bitti. Sogugu kaldi.

      En kisa zamanda yeni hayatimin insaasina basliyorum.

      Delete
  11. Hayırlı uğurlu olsun, valla mutluluğunu rahatlamış olmanı burdan hissettim J., valla satırlarına yansımış. Sen nerde ne yapsan en güzelini yaparsın o nedenle ben hiç "acaba ne yapacak şimdi" geçirmedim içimden ama çok dinlen, azcık öğren, bol da gez (mesaj alınmış mıdır?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sagol Ceren.
      Mesajini aldim Kaptan!
      Karaburun'dan arazi bakmaya gidicem desem?

      Delete