Sunday, December 13, 2015

Su

Medeniyetler bosuna su kenarlarina kurulmamis.
Hey Mezopotamya!


Dogu Anadolu'da senelerce 35 plaka ile fink attim. Simdi Dogu Anadolu plakamla o arabami aldigim ve surdugum yerlerde fink atiyorum. Ilginc eheh

Bugun yarim gunu, sahilde oturup, dalga sesi dinleyerek gecirdik. Gonca okursa eger, bulusmaya az kaldigini gorecektir. 

Sahildeyken arada konustuk tabi. Hayatimin nereye gidiyor oldugunu biliyorum ve acele etmemem gerektigini de biliyorum.

Ilk gorusmelerimin bir kismini bugun yaptim. Ve Pinarcigimin dedigi gibi, havale ettim ve isaret bekledim. Otele donerken arabami yeni aya dogru suruyor olmam benim icin cok iyi bir isaretti.
11inde yazdigim dileklerimi Izmir sinirina gelene kadar cebimde tuttum ve siniri gecer gecmez, hava kararmadan gomdum dun.
Cok batilli ama mutlu bir insanim.
Size ornek olabilmek dilegiyle.

Yarin da cok onemli bir gun.
Guzel bir gece gecirmem lazim.

Cuma gunu de size evden yazmak istiyorum. Kucuk, sevimli ve deniz manzarali evimden.

Sevgiler,
Dunyada her sey iyilerin diledigi gibi olsun.
J


2 comments:

  1. Allahım ne şanslısın, deniz var, düşünmek var, dost var, hayallAr (senin değiminle) var, planlar var, umut var.. Dünmüş o çok önemli gün, nasıldı hadi yaz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu cuma ama bir pürüz var.
      Ona karar vermem gerekiyor /:

      Delete