Tuesday, December 8, 2015

Vaziyet Raporu

Attikca atasim geliyor.
Eski fotograflar.
Daha iki gun once atilacaklar posetine koydugum kot ceketimi fotografta gordum.
Ne biriktirmisim.
Var oldugunu unuttugum eski sevgililerim fotograflarini, umrumda olmayanlari oldugu gibi, umrumda olanlari yirtarak attim. Once bir tur temizlik dun gece yapmistim. Bu sabah bir daha uzerinden gectim.
Doymadim.
Eski sevgililerin mektuplarindan bir tanesi haric, okumadan yirttim. O girdaba girmek istemiyorum.
Olen sevgilimin, seni severek o aciyi cekiyorum zaten yazdigi mektubu bir sure saklayabilirim. Belki sabaha kadar. Olunun arkasinda rahmetle analim biz.
Bugun gunumu kiza ayirdim.
Parka ciktik ama uykusu var. Kucak istiyor. 2 yasinda gulleci kizi kucagima uzun sure alamadim elbet, sirtima attim. Eskilerin bir bildigi varmis. Ve ana caddede kostuk.
Sonra parkta, kaydiragin kenarlarina bastim ve altimdan kaydi ahahha
Etrafta kimse yoktu ama pencereden bakan teyzeler olmussa ayiplamislardir.
Simdi uyuyor umarim.
Cunku benim de uyumaya ihtiyacim var.
Attim attim ama hala bitmedi sanki, duzene koyamadim gibi.
Ha bir de bir elbise sattim. Cok mesudum.
Sokaktaki teyzeye de alir misin diye sormaya gittim. Onu da yarin goturecegim. Sattikca yuzde vericekmis, bildigin ortaklik.
Haftalik ugrar, harac keserim ahahha

8 comments:

  1. şekerim cumanın ritüeli ne olacak boş bırakma kıraliçanı...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa ben bugun saniyordum.
      Aylaklik ne fena.

      Bilgi yollarim :)
      Arastirayim.

      Delete
  2. Atmak , vermek, satmak... ferahlamak..bana hep iyi geliyor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2006 yilina ait bordrolarimi yeni attigim icin, ben de yeni ogrendim!

      Delete
  3. İyi yapıyorsun iyi..:-) hadi bakalım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cook iyi hem de :))
      Hazirim, cok az kaldi.

      Delete
  4. Oh iyi yapmışsın, içim açıldı.. Ya o mektup olayı çok ilginç, biz de ilk sevgilimle heralde birbirimize 485746 mektup yazmışızdır 4 senede, onun evlendiğini duyduğumda hepsini saygıyla yırtıp atmıştım "evli adamın aşk mektupları bende olmasın" zihniyetiyle.. benimkiler ne oldu acaba merak ettim hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ben herkesle mektuplastim. Almanya'da iki penpal vardi 1988'de. Attim simdi o mektuplari.
      Ortaokul ve lisede de sinif ve sira arkadaslarimla mektuplastim.
      Bikmisim, tukettim.
      Ask mektubu ds ne yalan bisi de mi?
      Al iste, bitti ask. Simdi nolcak?
      :))

      Delete