Wednesday, January 27, 2016

Çok Fazla Yavaş

Hani bir hekim kalbin çok yavaş atıyor, bradikardi olabilir demişti ya, ben o testi hala yaptırmadım. Çünkü mutat taşikardim geri geldi. Holter takacak seviyeye gelmiştim bir ara ama işten ve İzmir'den ayrıldığım için taktıramamıştım. Sonra da Doğu ve Ank'da ekgler, efor testi falan, belki okuyup da hatırlayan vardır.

Bu bradikardi ile demiştim, o kadar yavaş yaşıyorum ki, umursamaz, kalbim de uydu bu duruma diye. 
İki gece önce bıkkınlık geldi ama off.
Öyle mıy mıy bir hale geldim ki, arabayı bile en fazla 80km/s sürüyorum şehirler arası yolda. Bu ne be dedim, son 500 metrede kökledim gaz pedalını. Oh be!

Şimdi de neden Ege'deyim, hayat neden bu kadar yavaş, insanlar neden bu kadar yavaş, ne bu kalabalık, hani kışın sakin sahil kentiydi burası falan diye sora sora bıktım ya. Valla bıktım.

Dün Kipa'da bağır bağır bağırıyordum. Bak şikayet edecektim., hemen edeyim. Açmışlar ebru gündeşin bir şarkısının coverını, dımtıslı bağır bağır çalıyor markette. Üstelik de tekrara almışlar, ben sakin sakin tüm koridorları dolaşırken, artık üçüncü başladı, koşarak kasaya gittim.
Kasiyere de söyledim, ne bu şarkı yeter, beynimi yediniz diye. Kasiyer boş boş Ege'li gözleri ile bana baktı, kafatasının arka duvarını gördüm. BOŞ!

Sıkıldım çok. 

Ne yapacağıma karar vericem, şimdi yine baştan başla. amk.



10 comments:

  1. İçten ve eğlenceli bir yazı olmuş :D

    ReplyDelete
  2. Kızım sen memleketinden uzak kala kala unutmuşsun sakiiii!
    Yahu doktora öğrencisi hocaya gidiyorum odada göbek atıyoruz vallahi derdi inanamazdım, bir sefer gözümle gördüm..
    Bir arkadaşım Bodrum'a taşındı evine 1 aydır borucu gelmedi, "acelen varsa niye bodruma taşındın" diyormuş!
    :D ALış bunlara bence.. İzmir Çekme otobanında yapsana hız, formula1 yapmamışlarmıydı orda :D daha güvenli aman kedi çocuk çıkar falan.. Ya da gel Alemanya'da sana A1 sınıf otobanlar kurbaĞĞĞn olsun.. 160 ile orta şeritte gidene tosbaa diyolla.
    Bradikardiyi çok iyi hatırlıyorum ama neden gitmiyorsun doktora cağnım benim, bu işler şakaya gelmez ne olursun bir randevu al bi kontrol ettir merak ederim sevenlerin var...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bizim taraf issiz ama bu ilce cok cok kalabaliklasmis.
      Sigortami ay ortasi yapicaklar, ozel olani. Gitcem tamam.

      Delete
  3. Baştan?! Henüz başta değil miydik? Biraz zaman versek?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hayata ara vermek diye bir secenek yok :(

      Delete
  4. Kipa'da müzik olayına hiç rastlamadım. Cover ve bas bas bir de??!!
    Yalnız geçen yıl bir sorun yaşamıştım. Nette şikayet edilecek adreslerini bulamamıştım. Acayip bir döngü var orada...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kipa, Izmirli is adamlarinin kurdugu bir market olunca, gonul bagim var.
      Valla bagir bagir olmadi, tekrar etmesi ve ebrugundes olmasi.
      Cevap geldi, ozur dilediler.
      Otomatish mesaj mi anlamadim.

      Delete
  5. Kalbi yormamak gerekir. Ben yordum da dört damarım birden değiytirildi. Şükür görecek günlerim varmış ki burda yorum yapabiliyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. En zayıf organım kalbim.
      Biliyorum ve çok yormuyorum, hatta kırılmasın diye çat diye insanları hayatımdan çıkarıyorum.

      Delete