Monday, January 4, 2016

Itiraf

Dunya cok kucuk.
Dogu Anadolu'daki sirkette calismis biri ile ayni yerdeyiz su an. Kendisini sadece etiketlemelerden gormustum. Su an icimi disimi ona anlatiyorum.
Bugun dedi ki, insanlarin Dogu Anadolu'daki sirkete gelmeleri hep bir sorun yuzunden oldugunu dusunmus, cunku herkes sorunluymus oradaki.
Sirittim ister istemez.
Dedim ya, 2008'de ben yine deniz kenarindaki evime bikini giymeye cikip, aksam kulaclarimi atip, o zamanlar kosede kalmis bir meyhanede meze ile karnimi doyurup eve girerdim. 
Neden oyle bir hayati birakip gittim ki?
Elbette kactigim icin.
Ilk askim Emre'den.
Zaten gelirgelmez ilk haber verdigim de o oldu. Demek ki arkadasin tespiti kusursuzmus.
Kendisi ile Karisik Kaset kitabindaki gibi tekrarlayan bir askimiz varDI. Her 10 senede bir alevlenen ve ikimizi de bok gibi ortada birakan, alevden birbirimize dokundurtmayan. Ergenlikten kalma bir ates.
Bir kere bir kagida yazmisti da bana okutmamisti ama sonradan soylemisti. 'Seninle iki paralel cizgiyiz, yolumuz kesisecek mi bilmiyorum'. 
Ben de bilmiyorum ama hakikaten 1986da asik oldugum bu adam, yani basimda sayilir. Onu. Ofisine gitmek icin gaz aldigim yerden dun benzin aldim. Senelece tek basima yasadigim askimin aslinda hep karsilikli oldugunu anlattigi meyhanede kac kere kac farkli is arkadasi ile yemek yedim. Bana beni ne sekilde dusundugunu ifade ettigi cdyi, ki o vakit fakir arabamda kaset calar vardi, ilk kez dinledigim evin onunden dun gectim.
Baska sebepler de vardi elbet ve ben, yuzdeye vurursak, aslinda ondan ve sonu gelmeyen, sonucu olamayan bir iliskiden kacmak icin gitmistim oraya. Trende kafamda ona mektuplar yazarak.
Kararini bana gore verme demisti de, 'elbette'. Diyerek bir kere daha canini yakmistim.
Ikinci adim hep Emre'ydi benim. Sinav kagitlarina adimi bu sekilde yazardim. J. Emre. Ve hep o ilk cikmalardan sonra birbirimizi dusunup, ozlemisiz. Her 10 senede bir kader! karsilasip bir araya gelmeye calismisiz. O hic unutmamis, ben hic unutmadim. Ama hep paralel kalmisiz.
Cenem dustu bugun.
Bunu da anlatayim dedim, gizlimiz saklimiz mi kaldi?!
Duygusallandim bugun.
Akisina biraktim artik.
Bir sonraki 10, 2018'de.
Kim bilir nerede, kiminle olacagiz ama bakalim tesaduflerle karsilasacak miyiz hakikaten, bir daha?


17 comments:

  1. Ben seni hep 30'lu yaşlardasın sanıyorum. 1986'da ilk aşk olduğuna göre ... yaşıt mıyız yoksa? Çok güzel anlatmışsın onu da söyleyeyim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duygularimiz cok guzeldi de ondan. 40a giriyorum bu sene.

      Delete
  2. Karışık kasettrn karışık cdye:) Zaman değişmiş, duygular değişmemiş, ne güzel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))
      Uygar Sirin'in kitabini okur okumaz mesaj attim.
      Sadece biz yasiyoruz saniyordum dedim.
      Hemen cevap verdi, sen de yaz.
      Artik o yazmisken, yazmadim ama bu iliskiye ait bir blogum ve cesitli sosyal medya ortaminda yazim var.
      Adini da cart diye yazdim cunku bu blogu henuz bulamadi, aramaya da kapali.

      Delete
  3. Cesur ve beklenmedik bir itiraf. Benim için neden beklenmedik olsun şimdi bir an düşündüm ama, neyse.:-)
    Şans ve iyilik seninle olsun...
    Sevgiler,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seni de darladim di mi :)
      Sagol, herkes sevsin, sevilsin. Keske.

      Delete
  4. beni bu bloga seyahatler çekmişti, bu içe seyahatler de çok güzel.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler.
      Aslinda son sevgiliyi ayni isimde sececek kadar leslesmistim :)
      Bak yakin olsaydik seni de darlamistim bu adamla detaylar konusunda. Sanslisin :))))

      Delete
    2. bak şu işe. ismi de güzelmiş diye yazacaktım sonra vazgeçtim. güzel ama.

      Delete
  5. Şaşkınım ... genelde bu kadar açık ifade etmiyorsun kendinle ilgili olayları, durumları.. Bu bir işaret olmalı. bu arada geçmiş yıllarda (burayı kapattığın dönem sanırım) bir blogunu daha bulmuştum elmalı bir şeydi ama artık bulmaıyorum. böyle yazınca kendimi biraz psikopat hissettim ama valla tesadüfen bulmuştum:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      yanımdakileri darlıyorum, her ne kadar blog aramaya kapalı olsa da, tanıyan biri çıkar diye endişeliyim.
      geçen senelerde liseden biri buldu mesela beni. hiç tanımıyorum kendisini.
      gerek yok, burası özel alan.
      Emre de benim sülalemin bildiği bir aşk :D
      elmalı duruyor sanırım hala ama tabi yazmıyorum.

      Delete
  6. iyisi de kötüsü de..darlıyor anacığım beylerin..
    aşk güzel ama mutlaka olmalı yaşanmalı ve lakin
    en güzeli de kavuşulamayanı :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. işte biz de kavuşmayınca efsane yarattık ama okuldan kimse bilmiyor, tek bir kişi hariç
      :))

      o paralel kesişirse, yapamayabiliriz :D
      J <3 Emre (Kedi)

      Delete
  7. ne kadar samimi anlatmışsın. Özlenen samimilik. Ben birşeyler kabul etmekte bu kadar iyi değilim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bunu gorup, degistirmek isteyince, degisiyorsun :)
      Simdi gelse bisi demem, mal mal bakarim. Hadi ev plani ciz derim egehege

      Delete
  8. 10 gün sonra girebildiğim blogda ilk okuduğum yazı bu oldu. Hakikaten, çok açık yazmışsın, ona şaşırdım, aramızda 3 yaş var ama 86'da ben RedKit dışında İrrrkek bilmezdim,ona da şaşırdım. İzmir'in sokaklarına, eve bikini giymeye çıkmana, şimdi dönüp gelip aynı sokakların yıllar sonraki halinde dolaşmana şaşırmadım. Eşimin büyüdüğü mahalleye döndük, yerleştik biliyorsun. 10 sene, 7 ülke sonra.. Her gidişin bir dönüşü oluyor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet, çok ilginç şekilde aynı hayat.
      daha çoğu var da, ancak bu kadar.
      sana sabah mail atmayı düşündüm de fırsatım olmadı.
      bu akşam bir dana kuyruğu var kopmayı bekleyen.
      onunla birlikte yazayım tel numaramı da yazıcam. söz.
      başın dönücek olanlardan aekshrkerhker

      Delete