Tuesday, January 5, 2016

Kalplerrr

Is yerinde erkenden catismaya baslarik.
Kimseye saygisizlik yapmadim elbette. Ama saygisizlik calistigim sektorde mevcut. En pis sektor hatta.
Dun sabah toplantida oturdugum koltuk, benimle ayni unvandaki is arkadasimin koltuguymus. Hadi diyeyim, muhasebeciyiz ikimiz de (degiliz, ornek veriyorum).
Sonra toplanti asla vaktinde baslamadigi icin, ben de ciktim, dolandim geldim. Bu saygisizlar gelmisler, bir amca, hatta amcak diyim, ahaha ay afedersiniz, benim Ergen'e diyor ki, 'kim bu ya senin yerine oturmus?' Ben de iceri girdim tam bu soruyla birlikte.
Ben oturdum, sorun mu var? diye sordum.
Amcak belki bisiler demistir, ben neseyle herkese gunaydin diyordum, duymadim.
Sonra dun aksam bu amcakla kavga ettim.
Bu sabah baska toplantiya girdim ve masa kenarlarina etiketle bolumlerin isimlerini yazmislar :)
Toplantiya asla zamaninda baslamayan saygisizlar, oturma duzeni olusturmuslar :)
Iste davranis degisikligi! Gurur duydum.
Adamin oturdugu yerde, 'x birimi', hemen yaninda da bizim 'muhasebe birimi' yaziyor. Muhasebeci degiliz ama, detay bu kadar. 
Bakin, ayni bolumdeyiz diyorum, unvanimiz da ayni ve etikette isim degil, bolum adi yaziyor :)))
Mercimek beyinli saygisizlar.
Neyse, o birim yazisindaki i'lerin noktalarini kalplere donusturdum.
Yarinki toplantiyi bekliyorum.
Genel Mudurle de giybetini yaptim, dunku kavgayi bildigi icin. 
301 kisiyi oldurenlerin duzeninin bir parcasi bu amcak. Ama biz yine de, kendisi ile sevgiyle iletisim kuruyoruz.
<3
Cunku sevgi her zaman galiptir.
Problem?


5 comments:

  1. Al işte biri daha. Onlara benim tabirimden sesleniyorum daha evvel de yazdığım gibi YAAAAAVVVVVVV DERDINIZIS*K*Y*M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ama iyi tarafindan bak. Plan yapmayi bilmeyen bu adamlar, oturma plani hazirladilar benim sayemde. Plan kizim, plan ahahahaha
      Ben buna tesekkur etmez miyim?
      Iki gun sonra o koltuga zaten ben oturcam :)))
      Bosuna amcak demedim.

      Delete
  2. Hahhaa:) Öğrenmeye pek de hevesliymiş yazık yaa:)
    Bu demektir ki sayende daha çok hizaya girecekler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kucuk insanlar, insanlarla ugrasiyor :)
      Gerceken birseyleri degistirmek istiyoruk bu sirkette.

      Delete
  3. Üşenmeyip oturma düzeni mi hazırlamışlar? :)) Allah sabır versin size, ne diyeyim.

    ReplyDelete