Wednesday, January 20, 2016

Kar Kış Kıyamet

Bugün elime sanayi tuzu alıp yolları tuzladım.
Geçen hafta çöp toplamıştım.
Bazen ben ne iş yapıyorum diye kendime soruyorum ama şikayetim, zararım yok. 
İyiyim. Başıma bir şey gelmeden ikinci ofisime geldim. İki ofisim var evet. Birinin aydınlatması var ama düğmesi yan odada.
Olur öyle, ehehehe.
Fotoğrafı çok beYendim.
Kar da çogzel.

Haftaya Cumartesi içkilerin sel gibi akacağı bir ev partisi yapmayı planlıyorum ama yarın sabah vazgeçebilirim de. Artık memleketteyim, sağım solum belli olmaz.


9 comments:

  1. Replies
    1. Semaver var, gel. Hakikaten gelsene :D

      Delete
    2. Kendı kendini davet ettiren yüzsüz insan modeli olmuşum, utandım :)

      Delete
    3. Yooo. Adresi kismen attim sana :)

      Delete
  2. fotoğraf kartpostal misali ama gecenin bu saatinde görünce bi dondurdu beni.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çekerken bu kadar güzel olacağını ben de beklemiyordum.
      Burlar çok şoğuk, üşüyoruz ReYiz.

      Delete
  3. Çok şahane, kar evet ama tam "göz alan far" fotoğrafı olmuş :D
    Burada da lapa lapa, -12yi gördük gündüz..
    Evi mi ıslatıyorsun? :D İyi ıslatmalar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben kamyonun arkasındaydim :)

      Evet, housewarming, finger food and booze :D
      Gelebilseydin keşke.

      Delete
  4. Sahile de kar yağdığı için Kıyamet.
    Akşam eve gittiğimde, ilçe girişi karlıydı. Çok ilginç, çok.

    ReplyDelete