Friday, February 19, 2016

2de 2

Hayatim mis de size mis gibi haber mi vericem?
Hayir ama belki mizah katabilirim.
Haberler acik bir yandan. 
Artvin'i senelerdir takip ediyorum ve gurur duydum.

Kendi mikrodunyama donersek, gun gecmiyor ki is hayatimda bir aksiyon olmasin.

Uzakdogulular hep aynidir ya, biz de onlara ayni geliyoruz. Artik herkes bunu biliyordur. Cesitli ortamlarda selebriti (ünlü) olmuslugum vardir, ancak dun yeni bir cigira kapi actim. Cinlilerle selfi cekinmek
Ehehe
Kisitli Cinli isci sosyal medyasinda yakinda top trend olucam.

Bugun, 473636nci kez uyardigim bir adami yine hatali is yaparken gordum. Dun de benzer bir durum olmustu. Once fotografini cektim ama uzaktaydim. Sonra vidyoyu acip adama bagirdim ehehe
Sesim yetmedi gencler, cigirdim cigirdim sesim yetmiyor.
Neyse biri duydu da, el kol isareti ile adami kendime baktirdim. Baktirdim da onun da eli kolu dili durmadi.
'Gel, gel, amk, gel' dedi.

Niye geliyim? Guvenliki aradim. Koycaksan onlarin seyine koy.
Bende de bir sakinlik, yogadan mi, denizden mi nedir! Uzun zamandir var bu fark eden olmustur. 

Ben bekliyorum adami yaka paca alip disari atsinlar. Gittim odama, camdan bakiyorum. Yok. Onu aradim, bunu aradim. Vay serefisz, gelelim dovelim diyen oldu. Gelen giden olmadi :)

Kime ne guveneceksin?

Sonra isin sahibi geldi ve dedi ki, 'ya bu adam Dogulu. Hep daglarda calismis. Olur boyle seyler'.

Ne dedin sen?!!?

Okuz karadenizli. Sen genellersen ben de genellerim.

Dort sene doguda calistim, yasadim. Insanligi onlardan ogrendim. Aksine Egeliler kabadir. Bu bir neden olamaz dedim.
Hic kimse bana saygisizlik yapamaz. Yanlis yaptigim bir sey varsa, uyarin ama yok dedim.
Ya ama bu adam onemli dedi. 
Gitcek dedim. Bu kadar.
Sonra ya evet, kimseye soylenecek laf degil dedi.
Yaaa. Kivrak karadenizli.

Tabi bu esnada, kendisi is daha onemli oldugu icin guvenlikin mudahalesini durdurmus. Ben pencereden bakiyorum. Ama kapima da adam diktim. 
Bana kufreden adamin isvereni odama girmeyecek dedim.
Dikildiler valla kapida. Adam cikana kadar. 1 saat surdu cikmasi. Arabaya bindi, gitti. Veda partisi. Yapmamizi bekledi sanirim.
Tam gidecek, yemek geldi. Ah ya ne ayip oldu adama simdi, yemegini yesin de gitsin bari dedim. Genel Mudure. Dedim evet.
Adam gitti ve ben bu adamin bana zarar vermeyecegini nereden bilecegim dedim o kivrak cuceye. 
Ben bu adami kac kere uyardim, isverenini uyardim, onu bunu uyardim. Daha dun benzeri bir olay yasanmis. Isveren bu adami yonetemedi dedim, ilk hadi ikinci uyari olsa hadi yine belki ama kac kere oldu bu dedim,
J hanim, haklisiniz, ben endiseleriniz icin elimden geleni yapicam dedi, gitti.

Gitti ama oyle bir kivrak ki, kendisini elestirdigim noktalarla GMden azari yiyip geldi sanirim. Baska bir firma icin, 'ben bu adamlari yonetemiyorsam bu benim basarisizligim' dedi 2 saat sonra.
Napiyo bunlar maillerimi ki okuyorlar?
Ya da GM laf bulamiyor da, benim dediklerimi mi oldugu gibi iletiyor? Lan, sirketi ben mi yonetiyorum?
Ahaha

Ise baslayali iki ay oldu. Iki ayda iki kisi attirdim.
Otmek isteyen varsa gelsin, otturucem.

Ama var ya, icimde tuhaf bir ofke, huzrsuzluk da var.
Yaptigim hosuma gitmiyor. Haksiz oldugum tek bir nokta yok. Ama *omuz silker* bilmiyorum, icim huzursuz.

Bu benim basima gelen ilk olay degil.
Seneler once beni bir sirket sahibi, arabasiyla sirket disina kacirmisti. Yazdim buraya diye hatirliyorum. Ama ikili iliskileri nedeni ile, su an sirketlerine kayyim atanmis Ipek bey'in talimatina karsi gelerek adama hic bir sey yapmadilar. Yapmayan da su an evinde kirada oturdugum mudurum. O muduru de, altin kapli mersedesten dusmus halde gordum. (Bkz: esekten dusmek)

O yuzden adimlarima dikkat ederim. Insanlarin ekmegi ile oynamam ama 2de 2.
Haksiz oldugum tek bir konu yok ve huzursuzum.
Mesnevi Cilt 1 terkim oysa ki.


8 comments:

  1. Adam Çinli mi Türk mü emin olamadım.
    Sıkma canını, bi şans daha ver istersen:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Turk. Cinlilerde boyle bir sey olur gibi gelmiyor.
      Ben Uzakdoguya yerlescem. Karar aldim

      Delete
  2. çok karışık bir konuya değinmişssin. Bu çözülürse insanlık önemli bir adım atar gibime geliyor

    ReplyDelete
  3. Valla bu küfür mevzuu ne olacak ben de bilmiyorum. Selam, naber gibi her an ağızlarında taşıyacaklarını, her yer onlarınmış, ağızlarından çıkana kimse laf etmezmiş gibi bağırıp duruyorlar. Yanımda edilmesinden hiç haz etmiyorum, kendini bilmez bir de sana sallamış!
    İyi yapmışsın. İyi yapmışsın diyorum da bir yandan endişeleniyorum. Gerçi dönsen bile kararından bir kere olan olmuş, bu sefer de, kadın beni affetti gururu yapacak, bir niyeti varsa yine saracak başına, o yüzden farketmez gibi geliyor. Sağlam dur, dikkatli ol diyebiliyorum.
    Biraz daha sakin olmaya, görmezden gelmeye çalış bari bu ara en azından. Maalesef, sen cesur oluyorsun ama olan sana oluyor sonra da... Üzüldüm..
    Sevgiler,

    ReplyDelete
  4. yeminlen dallas gibi hayatın var J. kendi işime bakıyorum yok bunda mayavar.yok bunda bakteri. kızın totosunu temizle yemek yap. senin 2 ayda yaşadığın atraksiyonu ben 8 yılda yaşamadım valla. Rutin ruhu öldürüyor. Boş ver sen yine atraksiyon iyidir de kendini de sağlama al. Geçen biri yazmıştı telefonlar için appl. çıkarmışlar kendini tehlikede hissetiğin an senin belirlediğin kişileri arayan vs. bir bak istersen

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben daha Dallaslık kısımları anlatmıyorum. Çok şişmeyin diye.
      Ben de bişilerin bedelini ödüyorum ama iyi günler çok yakın.
      O yüzden şikayetlerimi kısıtlı yapıyorum.

      O uygulamalar için kimi yazıcam ki?
      Herkes uzakta. İş yerinde zaten aranacaklar için bir liste veriyorsun ya. Sizde yok mu?
      Ben bir Emre'yi arayabilirdim de, artık o da bitti, yani gerek yok.

      Delete