Monday, February 8, 2016

Bir takim Haftalik Rapor

Bunca hengame arasinda ozet geceyim.
Bugun 8 Subat, hem Maymun Yili baslangici hem de Yeni Ay.
Kapima Cince, Ingilizce mutlu yillar yazisi astim. Su an bildigim tek Cince kelime tesekkurler. 

Persembe gecesi kafasinda kirmizi isaret bulunan golden retriever kopek kayip. Yilbasi kutlamasinda tuketildi sanirim.

Gocmen faciasi icin, 2 ay kadar once, ben daha tasinmamisken, sahilde multeci teknesi uzerinde oturdum. Etrafta bir takim kazaklar, pet siseler vardi. Bir takim insanlarin geceyi orada gecirdigi belliydi.

O zaman, ben de bir zaman gocmen olabilirim, multeci konumuna dusebilirim diye dusunmustum. Kim bilir?!

Ispanyolcada arada yuzde 9, hemen sonra yuzde 5 beceri gosteriyorum. Konusabilecegim bir dili ogrenmeyi tercih ederim. Cince su an asil hedefim.

Bu aralar okuz yiyorum, okuz. 
Usendigim ve yemek yapmayi bilmedigim, pratik zekam mutfak algisi ile kapandigi icin aldigim musliler, bilmemne fitler falan hep yalan. Seneledir bunlari yemege basladigimda hep normalimden 2-3 kati yemisimdir.

Haftaya misafirim var. Yemek yapip gitmesini umuyorum ehehhee
Meyveler de cok sekerli geliyor. Ama kilo aldim, tek fark seneledir sahip oldugum gobegim kayip. Uzgun degilim, donme Tulay.

1 ay sonra eve gun batiminda geliyor olacagim. Yururum diyorum. Ya da scootera atlarim. Bu aralar revacta olan bir meze; sicak ot yemege gider, gelirim plani yapiyorum. 3 otu haslayip kenara atiyorlar. Bir tanesi cibez. Talep gelince kavurup, uzerine de sarimsakli yogurt ve tereyag.

Ege'de olmanin bir guzel yani da, aksam 18:00de aradiginda, ertesi gun zeytinyagi ayagina gelebiliyor. 

Kafamda guzel hayalller var, artik ne bekliyorum bilmiyorum. Birazdan basliyorum, tumumuzun hayrina :)
Bitince gorursunuz elbet.

Etrafimdaki bir takim insanlar, bana bir takim insanlarin benim hakkimda ne konustuklarini, ne dusunduklerini anlatiyorlar. Simdi doktoru attilar isten. Ben isim vermemistim ama sirketi kendisini tespit etti. Bugun aklimda sadece bu var. Niye intikam almaya calisayim ki, oyle bir adalet var ki, bugun olmasa yarin, onun acisi cikiyor. Neden kendimi yorayim? Neden kotu olayim. Kotuluk, sonunda bana donmuyor mu? 

Sonra soyle bir nur iniyor kafamdan asagi. Kendime sasiriyorum. Mesnevi Cilt I terkim diyordum da, nereye gidiyorum bilemiyorum ama sanki olumum yakin.

Sevgiler,

J.

7 comments:

  1. Köpek yaşıyor, biraz önce gördüm!

    ReplyDelete
  2. Maynun deyince aklıma geldi. Bir zamanlar Osmanlı'da bir sürü maymun idam edilmiş. Vya efemdim mollanın biri hanımlar maymunlarla aşna fişne yapıyor diye fetva salmış. Ağaçlarda asılmışlar felan.
    Çok canım sıkılıyor son günlerde.
    Hayvanlar yaşasın, insanlar gitsin bu dünyadan diyorum:-((
    Kolay gelsin, oralarda epey uğraşıyorsun gibi.
    Deniz kıyısı küçük kasabaları özledim... Memlekete gideyim bahar gelsin de. Öptüm.
    Maymun yılımız kutlu olsun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. İnsanlar arasında iyilerimiz de var :D
      Bence her bir varlık, diğerine borçlu, en azından saygıyı.
      O yüzden çok kötü de olsalar, her insanın bize karşı bir görevi var.
      Sürekli karşımıza çıkan aynı tip insan, bize bir şey anlatmak istiyordur.
      Ben farklı bakıyorum.
      Bu aralar hakikaten çok uğraşıyorum ama kendimle. "bu bana ne anlatmak istiyor? almam gereken ders ne lan?!" eheheh

      burası artık küçük değil, maalesef, coşkulu kalabalık kışın bile var.

      Maymun yılımız kutlu olsun :)
      bu sene benim senem!

      Delete
  3. tüm son yazılarına toplu yorum : hahaha ve köpeğin başını benim içi nde okşa <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkeh

      okşarım birazdan, çıkıyım bulayım.
      en son güvenlikle takılıyordu, daha ne kadar sağlamda olabilir!!! :D

      Delete
  4. Köpüğün akıbeti Çinliler olmayabilir, içimizde arayalım biraz da.. Yalan mı? Neyse canım sıkıldı okuyunca..
    Scooter diyince ben de hani iki tekerlekli kaykayın tutmaçlısı sanmıştım sanki sen motorsiklet minyonundan bahsediyorsun :D tutamaçlısı da çok keyifli ve de güzel kalça eritiyor ama sende o dert yok :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaşıyor köpek. Güvenlik koruma altına almış. Sıkma canını.
      Scooter o dediğinden zaten, frenli sadece.
      Motor değil, ama ona da sıra gelecek.
      Kalça mı eritiyor? O yüzden mi götüm tepsi gibi oldu amk :D

      Delete