Friday, February 12, 2016

Bugün Hangi Öküzü Yedim

Evet, #bugünnegiydim ciler!

Bugün, öğle yemeğimi Çinliler ile yedim. Ürkerek gittim, kabul ama tercüman Uygur Türkü olunca, "birlikte yeriz, benim yemeğim ayrı pişiyor" dedi, tamam dedim tabi.

ayy bunu bekliyordum ben ne zamandır.

Endoskopi + kolonoskopi için aç kaldığım bir akşamüstü feysbukta paylaşılan bir yemeği gördüğümde kahrolduğumdan beri yemek fotoğrafı paylaşmıyordum.
Ancak bunlar zaten canınızı çektirecek şeyler değildir.
Zira burada kim yemekhane önünden geçse, öğürüyor. Te Allamm.

Köpek de hala yaşıyor, göreceksiniz.
 İşte KÖPPEEKK!
Eğitim salonu, içinde ben yokken çökünce, yemekhaneye geçtik. 
Ben ne demiştim geçen yazıda, sikko bina yaptırmışlar dedim di mi?! 
Eğer ben eğitimi kesip, başka bir savaşa alpagut olarak gitmeyeydim, oda kalabalık olduğu için aşağı inebilirdik hep beraber. Sonra hastaneden alçı fotosu yollardım.

Böyle de şanslı bir insanım ben, çok şükür.

Ben konuşurken, köpeğimiz geldi ayak dibime oturdu. "Hiç hijyen değil" biliyorum.
Bir videoya da tepki verince eğlendik.
Ben kendisine türkçe, "bunlar seni yer, buraya gelme" diyorum da, anlamıyor işte köpek.

Neyse, yemekhanede ders olunca tabi, "yeter beni doyurun" dedim.
Ben herkesle yeriz diye düşünyordum da, ayrı bir yer açmışlar.
Bu da sofra :D
Kaşık var bakın :D
 Şu hali ile, sofrada biberli omlet, tavuk, ekmek ve pirinç pilav var.
 Yukarıdaki soya filizi görünümlü şey, patates!!!
Bu da işte yumurtalı falan çorba. Adına bakamıcam.

En güzeli de, yemek üstüne içtiğimiz onların deyimiyle Çinçay.

O kadar beğenince hediye ettiler.

Ölüyorum sevinçten.
Başka hediye de verdiler, utandım. Ayrı oda, hediyeler vs.

Benim beklentim, yiyip gitmekti oysa ki. Hatta daha önce Almanya'da bunların şapur şupur yemek yediklerini görmüştüm. Öyle bir şaplamaklar falan olmadı hiç.

Bir de çubuk isteyince şaşırdılar.

Onlara feng shui'den, Grand Duke'tan bahsettim, boynumda taşıdığım Pi Yao ve su kabağımı gösterdim, sırtım Batıya dönük oturduğumdan, Ejderha burcu olduğumdan vs.

Onların bilmedikleri şeylermiş bazıları.

Yeni gelen Bi, utangaçmış, boyu da uzun. Bir de bunların erkekleri de yemek pişiriyor ya, bir tane alıp, yabancı damat mı yapsam?!
aserhksehrkehkre

Beni böyle beslerlerse, öküz olurum yemin içerim :D
İyice büyük kalırım yanlarında..

4 comments:

  1. Mısırlı çorbaları harikadır. Tofu denen şeyleri de. ye bak ye, seversin:-) Erkekleri yemek yapıyor evet, cinsiyetçi rolleri bizim gibi değil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Günlük parası neyse verip, yemeyi planlıyorum.
      Çok açım Aze, çok!
      Anlıyor musun?!

      Delete
    2. Galiba anlıyorum... Yabancılara çok kapalıdır onlar. Batı'nın pis faşist, kapitalist, tehlikeli olduğu kitapları ile büyüyen bir nesil onlar. Çok şey bekleme:) Tanrı demek Mao demek pek çokları için, özellikle bizim yaştakiler için.

      Delete
    3. Şimdilik bana kapalı değiller.

      İlk gün kafaladım bunları.
      Birbirimize kelime öğretiyoruz. Benim dilim dönmediğinde pikaçu diyip geçiyorum :/

      Delete