Tuesday, February 2, 2016

Ella se volvió loca

(kadın delirdi)

Yine bir sürü şey oldu hayatımda. İspanyolca'da bir gün %9 yetkinken bir gün sonra %8e düşmek de pek enteresans.
Olmayanlardan bahsedeyim azıcık.
Çok soğuk olmadı bir süredir. Ortak şikayet konusu tükendi. kehkeh
Günler uzamaya başladı, sabah 6da yataktan kalkmış olduğum için çok net görebiliyorum ve bununla gurur duyuyorum.

Yine öfkelenip, buraya yazıp gittim ama ruh halim öyle kalmıyor, bilesiniz. Endişe etmeyiniz. 

Hafta sonu ev Bartisi yapmadık ama dışarda güzel vakit geçirdik arkadaşlarla. İçkiler sel gibi akacaktı ama olmadı, olmaması da iyi oldu.

Bunun dışında, beni taciz eden bir doktoru şikayet ettim dün. Bugün yarın iş akdini fesh edecekler. Belki de ettiler, saat 10:00'da göreceYiz.
Bir kişi daha var, onu da bugün tokatlayacağım. 
İnsanların ekmeğiyle oynamak prensibim değildir ama taciz, üzerine de hakkımda saçma sapan konuşmalar olduğunu duyunca, "bırrraahhk yaaaağğğ!" dedim. Dünyada her şey, her yer adil, bir ben mi değilim?!?!?

Ve evet sürüye karıştım gençler. Yine de hala haksızlık yaptığımı düşünmüyorum. 
Turuncu tangamı hatırlayan var mı????!?!?!
aerhasehrkehrek

Ya bir de şey var, şu dolunayda hayatımızda istemediklerimize teşekkür ediyoruz, vedalaşıyoruz, hayatımızdan çıkıyorlar ya; son Emre'den sonra bir kişiye daha yaptım ve etkisi anında oldu!
Ö_Ö gözlerim pörtlekt.
Önceleri daha yavaş sonuç alıyordum.
Şimdi yeni ayı bekliyorum. 
İnsan korkunç bir yaratık.

Ve müsadenizle sıçrayan bir lemur gibi işime dönüyorum.
Hayat kontrol edebilince muhteşem bişi lan!
Hakikaten hayatın şifresini elime aldım ama sıçrarken düşürebilirim.

Dün sabah ofislerden birinin anahtarını evde bırakmıştım. Akşam da diğer ofiste kartımı unutmuşum.
Ciddi boyuta gittiğini düşündüğüm unutkanlık sorunumu anneme anlattığımda, bana telefonda "boş ver, hayatını yaşa, gez, eğlen" dedi.
Kadın sağlıkçı, demansı o da görüyor demek.

O zaman hayatımızın gerisini dans ederek geçirmeliyiz.
https://www.youtube.com/watch?v=352IcwNtYTQ 
Renk?!


11 comments:

  1. dolunay vedalaşma zamanı mıymış bak bunu kaçırmışım. bende deneyeyim . doktor ne ara taciz etti :( daha yeni başlamadın mı sen işe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ritüelleri var, ben sana mail atarım, kıpss :D

      valla birlikte çalışınca böyle. bugün hala atmamışlar maalesef ama haber gelmiş kendilerine.

      Delete
  2. Ahahahahahahha yazıyı hızlıca okudum ama son cümleni 3 defa. O doğrudan beni ilgilendiriyor, dans etmekten yılda 2 tane sipor ayakkabı eskiten biri olarak

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehehehe

      Şu ABDlilerin, bir dansı var ya, hep birlikte bir koreografi takip ederek, bacaklarını yere vurma vs bişi yapıyorlar. adını unuttum.
      seninle ondan yapmalıyız.
      ben evde dans ettiğim için, malum sosyal bir hayvan değilim, sadece ayaklarım büyüyor ahserke

      Delete
  3. ben de dans etmek istiyorum, hayatı çok ciddiye alıyoruz bak, control freak olduk, sal gitsin (o halde danssss karikatürü)

    ReplyDelete
  4. Herşeye rağmen hayata mübsbet bakmak gerek. Hele dede olunca bu yaştahn sonra mızıka çalmak gibi bir maceranın içindeyim. Torunlarım öyle istiyor; ben de onların isteğini kırmıyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sizi okudum sanki ben. Mızıkadan hatırladım.

      Delete
  5. Lemur olmak istiyorum. Hiç keyfim yok bu aralar...
    Ben sıkkınım...
    Seni de değişken görüyorum. Olsun bence. Deli olmak lazım hayatta bence...Başka türlü çekilmiyor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengeli tavır sahibi olmam için, dengeli insanlarla çalışmam lazım.

      Ama en güzeli, o adamın memleketine dönmesi oldu. ahekrhser

      Delete
  6. Inınınııın:) iyi iyi.
    Öptüm.

    ReplyDelete