Monday, February 8, 2016

İlçeyle Tanışma

Hafta içi her gün 3 saat yol gitmemden midir, iş yerinde kendimi kanıtlamak zorunda olmamdan mıdır, saçma sapan insanlarla çalışıyor olmaktan mıdır, bilemiyorum, çok yoruluyorum.
Cumartesi pelte gibi yatıp, güç topluyorum. Pazar da, deli gibi yürüyorum, temizlik yapıyorum vs.
Günler uzayınca rutin değişecek, biliyorum.

Geçen cumartesi rüzgar hakikaten deli gibiydi. Kafamı çıkarıp, hemen içeri soktum. Dışarı çıkmanın bir anlamı yoktu zaten. Kaş, bıyık koyverdim gitti esrkhekrhe

Dün de inadına hava çok güzeldi. 25dksı kumda olmak üzere 1,5 saat yürümüşüm. Pabuçlarım cortlamak üzere, yenisini almak zorundayım.

İlçe çok kalabalık, ıyhh fenalık geliyor. Sabah 06:30da bile sokakta o kadar çok insan var ki, 2008de böyle değildi buralar. Neyse ki, bu "amaan başa sardım, yine aynı şeyler" görüşümü biraz kırıyor, iyi de oluyor.

Sahilden biraz görüntü aldım. ehrehr
Kezbanlardan:
Sahildeki bir evi böyle piç etmişler.
Bu yazı, bunları Kezbanların yazdığını düşündürtüyor elbette.
Kezban ismine gülmeyiniz, babam adımın Kezban olmasını istemiş. Belki de ilk aşkıydı. Ne bileyim. Olsa en azından ergenken üzülmezdim. Değişik ismim var diye çok ağladım demiştim di mi?
Geçen gün de yemekhanede yemek yiycem, kızcağız anlamadı ismimi yazamadı. Kimlik gösterdim :(
İlk defa duyuyorum dedi. Ağlıcaktım sinirden.
 Bu esas fantastik olan.
 Yakın çekim:
Bana o Gürkan'ı getirin aehkrasherkhekr

Yazanın kız olduğunu düşündünüz değil mi?
Ya değilse?
:D

Akşam büyük çöp poşeti aldım. Haftaya çöp toplayacağım. 
Neden şimdi değil, haftaya?
Çünkü zaten hala orada olacaklar!! 
Evet, bu kadar da pis değildi bu ilçe.

10 comments:

  1. Neresiydi burasııı :)
    Ve evet yazılar bana da yazan kişinin bir bayan olduğunu düşündürdü nedense . Ama ya değilse :D
    Gürkan her kimse tedbirli olsa bari :)

    ReplyDelete
  2. İsmini ilk defa duyan kişi hiç edebiyat falan okumamış heralde, bir de Çerkez isimlerini duysa ne olacak, yazık ayol..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kız gıda müyendisi, valla nerede okudu bilemedim.
      Sağol Canım C.!

      Delete
  3. Ay hayır ben o götü, çöpü diye okudum ilk. Ne demek ki çöpü güzel olmak diye düşündüm.
    Ya senin ismin çok güzel, çok kadınsı ve narin, insan böyle isme neden ağlar anlamıyorum ben.
    Çöp torbası alıp, çöp toplamak. Yaşadığı yer pis diye. Kirletmişler diye. Ne muhteşem bir zihniyet. Hayran oldum. Büyüksün Jardzy. Örnek aldım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hepsine teşekkür ederim :)
      Yanaklarım kızardı.

      TVde İznik Gölü kenarında, Avrupa'yı bisikletle gezen bir aile ile röp vardı hafta sonu.
      Çocuğu öyle bir eğitmişler ki, 6 yaşında, o da çöp topluyordu. O yüzden benim yaptığım çok mühim değil aslında. Yaparken görüp de yardım eden olursa mühim olur :)

      Delete
  4. Biliyorum çevreci grupların böyle eylemler yaptıklarını zaman zaman, ama bunu kendi yaşadığı yerde uygulamaya geçirmek hem de bir başına, bu işte büyüklük. İnisiyatif almak. Başkalarını ya da başkalarından beklemeden. Ben de böyle bir insan olmak istiyorum. İnisiyatif sahibi olmak ve şikayet etmek yerine çözüm için harekete geçmek. Çok cool bence. Eminim ilk önce garipsiyeceklerdir, sonra mutlaka sana katılan bir kaç güzel insan olacaktır. Eldiven tak ha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yüzüm sırıtır halde şimdi, kalır böyle bir vakit.
      Tamam kaptam, eldiven takıcam!
      Bugün yeni ay var, ritüeli şurda özetlemiş.
      http://nrlstyle.blogspot.com.tr/
      esmasız kısmı yapabilirsin madem farklı bir insan olmak istiyorsun!

      Delete
  5. Gürkan'la tanışırsan arkasından bakacak mısın?
    Ben senin ismini çok beğeniyorum. Şiir gibi.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gürkanın arkası ile tanışçam
      ahahhaha

      Teşekkür ederim
      Fikrimden vaz geçiriyorsunuz beni

      Delete