Tuesday, February 23, 2016

Nasıl Kahraman olamadım?

Sabah evden çıktığımda bir Amerikan filmi gibi anlar yaşayacağımı bilmiyordum.

Buraya geldim geleli, Çanakkale - İzmir otoyolunda sürekli üst ışıkları açık dolaşan jandarma olsun, polis olsun araçlara rastlıyordum. Gözümü aldıkları için de bağırdığım oluyordu arabanın içinden bunlara. Duymadılar hiç, iyi ki.

Sabah evden çıktım. Denize baka baka arabaya ilerliyorum. Deniz beni mal ediyor, mal. 
Solda ilerideki ufak limanda yine yanan araç ışığı gördüm. İlginç geldi ve arabanın üzerine çıkıp baktım noluyor diye.
Birden sirenleri de çalmaya başlamazlar mı?!!?

Atladım arabaya. Atlar atlamaz, iki beyaz minibüs, 34 plakalı, ışıklarlılardan kaçıyorlardı. Motoru bile çalıştırmadım, bekledim. Baktım jandarma arkalarından kovalıyor bunları.

İki olasılık var, ya kaçakçılar bunlar. Net görüş varsa, Midilli'de araçları görebiliyoruz çıplak gözle. 
Ya da geçen gün artık nedenini açıkladıkları, bomba yüklü araçlar bunlardı.

Öğrendiğimden beri endişe içindeyim. Çünkü bence sıra İzmir'de ve hafta sonu kardeşim İzmir'e ve bana geldi.

İki gecedir kabuslarla uyanıyorum. Ter içinde. Bugün duş almak için erken kalktım. Bu soğukta.

Neyse, olaya dönersek, iki minibüs akıllıysa iki ayrı yola ayrılmıştır.

Ben aslında o an kahramanlık yapıp, arabamla yolu tıkasaydım?! En fazla çarparlardı ama yavaşlarlardı. 

Ama işte aklıma bile gelmedi.
Sonunu düşünen kahraman olamazdı hani. Hiç düşünmeyen de olmuyormuş :((((

Sonra yolda beyhude baktım her yere, bir vukuat yok.

Dün, "arkadaş" diye çığırdığım Çinli, bu adak masasından sonra benimle feng shui olsun, bagua haritası olsun sohbete girdi.
Boynumdaki Pi Yao'yu ona da gösterdim. Su kabağımı göstermedim bak. Bugün göstereyim.
Sonra el ayasında da bagua var dedi sanırım. 
Onun eline bir baktım, hayat çizgisi bileğinde iki tur atıyor, maşallah. Aman ölmesin başıma.
Bana dedi ki, erkeklerin sol eli, kadınların sağ.

ULAN! Sağ elimdeki hayat çizgime bir baktım, kısalmış. Eskiden benimki de uzundu. Bileeeme dolanıyordu?!?!
Şimdi belki en fazla 60tır yani. 20 senem kalmış en iyi ihtimalle.

Hayattan çok beklentim yok ama bunu görmek de canımı sıktı.
Kanser olmasam bari.

Ya işte, kahraman da olamadım.

Ama bir tuhaflık var bende. Dün araba usbden nü caz çalarken birden radyo devreye girdi. 1,5 aydır ilk defa. Ayrıca sabah park ettiğim aracımda, iki tırnak daha fazla benzin gördüm? Biri depoyu mu doldurdu nedir?!

Hakkaten bir tuhaflık var hayatımda.

Meşhur Köpek, bu sabah arabaya binerken, benimle gelmek istedi. Yav bi git, bekle gelicem dedim, ittirdim de, ancak yola çıkabildik. 2 ofis şeysi işte.

Sonra da "köpeklerin beni insanlardan çok seviyor olması benim için gururdur" dedim. Karadenizli adam, Çinlileri uyarmış, "bunu yerseniz, sizi işten atarım" demiş. Başka köpeğe artık.

Şimdi hayvanaltı iş arkadaşlarım bana bugün ne kötülük yapacaklar beklemedeyim :D

Arabayı önlerine kırsaydım, beni rehin alırlar mıydı ki?
Gazetelerde çıkar mıydım?
15 dakikamı ben yaşadım yav. Bir daha 15 dakikam olmaz benceğ.

6 comments:

  1. Çarpar, aracını unufak seni de dümdüz ederlerdi :( O hengamede zaten emniyet kemerini de daha bağlamamış olurdun. Mörfi kuralları bunlar unutma, Holivud filmleri gibi olmuyor hayat..
    Benzinin iki tık yüksek ya da alçak çıkma durumu hava ısısı ve hatta park ettiğin eğimle ilişkili olabiliyor diye hatırlıyorum ;) Bu muammayı çözdük de hayat çizgisi konusu karışık, ben sağlakların sol eli solakların sağ eli sanıyordum, sol elime bakarsan ben şu an ölmüş de olabilirim ama sağ elim kurtarıyor, ortalamayı alsak, çan eğrisi vs?
    Sinirlerim bozuk memlekette kelle koltukta yaşanıyor, düşünmesen olmuyor düşünsen hiç olmuyor :( Totoyu kolla gözünü seveyim, denize kavuşmuşken..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ama Kahraman olamadım!!
      ahahah

      gözüm arkada bir tek bizim kızlar için kalır be Sevgili C.!
      büyüdüklerini görmek istiyorum.

      :)
      öperim

      Delete
    2. bugün de kalp kalbe karşı <3

      Delete
    3. denize birlikte kavuşalım :)
      <3 * 965876412

      Delete
  2. hayat çizgimiz hangisi oluyor? hemen bu işe giriyorum.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayy ben de girmiştim geçen sene ama yarım kaldı.
      çok ince detaylar var.
      çok iyi araştır ve önce bana bak olur mu? :D
      palmistry diye araştırırsan, okyanusa düşersin mavi ajendacım.

      kadında sağ, erkekte sol.
      avcuna bak, baş ğarmağına paralel ilk çizgi.
      Eskiden avucumuzda ALlah yazıyor derlerdi ya, o Anın tersten sağ ayağı :D
      jardzy.pekkan et cimeyle mail de atabilirsin. sana yollarım bişiler, yazarım felam :D

      Delete