Monday, March 7, 2016

Karşı Komşu

Ay dedikoduya gel!

Karşı komşum, 65+ yaşında, beyaz saçlı, bakımlı biraz etli bir kadın. Çok haMfendi.
Bir cumartesi günü kapımı çalıp "tanışamadık, kahveye gel" demişti hala gitmedim.

Şimdi bu teyze arada evde kalıyor. aekrhskerhe oh dedikoduya bak. Arada kalmıyor. hmmm
Bazen de yaşlı amca ayakkabısı oluyor kapının önünde.

Geçen gün, evden çıktığını duyduğum amcayı gördüm arabasına binerken. Valla kasıtla pencereye çıkmadım. Denize bakıyordum yine.

Gür beyaz saçları geri taranmış, gri depresyon hırkalı uzaktan pek havalı görüKen amca, eski model yayvan ve Unesco ilçesi plakalı Mersedesine bindi gitti. Giderken el salladı yan pencereye. Benim ablak kafamı da görmüştür koltuk üzerinden.

Yine geçen cumartesi, dışardan hunharca bir korna sesi geliyor. Araç değil.0 Limandan kalkan gemiler 3 kere selam verir, gider. E bu 3 değil ve bitmiyor?!

Kulaklığı çıkardım baktım tabi.

Bir tekne, kıyıya yakın sürat yapıyor. Arkada gri depresyon hırkalı eli gözünde bir adam, bizim binaya bakıyor.
MeYer komşumun manitaymış. El salladı kornayla birlikte. Teyze pencereyi açıp, karşılık verdi. Bir şeyler de söyledi de duymadım.

Çok hoş ya. Maşallah dedim içimden.

Ben önce kardeşi falandır diyordum da, iyi böyle, iyi. Kimse yalnız yaşamasın bu hayatta.

Çok hoş valla. Maşallah.

17 comments:

  1. İçimi bir hüzün kapladı, 3 hafta sonra 30 oluyorum, aynen, kimse yalnız yaşamasın :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAYIRR!!!

      Senin evlilik çizgin yakın kızım.

      Delete
    2. Yok o ben deyilimdir yav sgagsaghj

      Delete
  2. güzelmiş, herkesin öyküsü farklı ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))

      evet, yeter ki herkesinki güzel olsun.

      Delete
  3. İhihi yaşasın 65+ lar, yalnız yaşayamayanlar ve onları dikizleyen karşı komşular :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valla dikizleyen durumuna düştüm ama valla hiç alakam yok.

      Delete
  4. :D Ben olsam bu hafta içi bir gece oturmaya giderim o teyzeye, onda şahane yaşam hikayeleri öğretileri vardır bak bence kaçırma..
    Bu arada annem de 65+ oldu yahu yaşlı gelmedi bana teyze, 80 desen ilginç olabilirdi.. Amcalar aynı mı yoksa değişikli değişikli mi, sevsinler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evde bulursam :P

      Evlerimiz kuzeye bakıyor. Dolayısı ile teyze arka odada yaşıyor. Hafta sonu "annemgiller" gelecek. O zaman bir kurcalarım.
      Amca aynı amca. Mersedesli, tekneli, gür beyaz arkaya taranmış saçları ve çirkin ayakkabıları olan :D

      Delete
  5. O teyze yeni idol adayım olabüle :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Teyzenin siyah beyaz fotoğraflarını ele geçirirsem, ne kadar güzel olduğuna birlikte hayret ederiz.

      Delete
  6. Replies
    1. Herkes sevsin, herkes iyi düşünsün :)
      Amin bin

      Delete
  7. hahahay;
    harika ya :) aşk her yaşta güzel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beyefendiyi yakından gördük cts.
      Ben yine pencereye tünemiştim. İkisi de acaip güzel insanlar fiziksel olarak.
      Maşallah.

      Delete