Thursday, March 10, 2016

Kuaföre Gidiyoruz

Şahsiyetimin saçlarımla başı dertte.

Tanıyan bilir, saçımı taramam ben. Nadiren tararım. Saçlarım kafamda ayrı bir teokrası ile yönetiliyorlar. Ben de sadece seyrediyorum.

Ay takvimine göre saç kestirme işini her ne kadar ilkokul - ortaokul vaktinde gazeteden keşfetmiş olsam da, bizim zamanımızda internet yoktu oğul ve ayrılık sonrası deprAsyonumla saç kazıtma işini yine bu takvime göre yapmış olsam da, şimdi Aslan Burcuna göre saç kesimi yapıyorum. kozmikbakım.blogspot.com. 

Bu sabah, adını telaffuzda emin olamadığım ve aramızda mesafe olsun diye Arkadaş diye seslendiğim Çinli kankam,  bugün bize bişiler anlatmaya çalıştı.
(ki E.'de 3 adet selfiemiz var. o her seferinde birbirlerine benzediklerini söylüyor ama tek adamla 3 ayrı foto yolladım serhskerhkerhekr)

Ben de telefonumu yanıma almamıştım. Kafayı kaldırıyor, arkaya atıyor, saç kesimi diyor, Ejderha diyor. Yok. Çince - İngilizce sözlükle tıraş kelimesini görünce, aramızdan biri "bazıları saçlarını tıraş etmiş, ondan bahsediyor herhalde" dedi.
Etrafa bir baktım, hee baret altından sıfıra vurulmuş kafalar var.
Ve sonra google'a baktım.

Çin ay takviminin ikinci ayının ikinci günü, yeni yıla muhteşem bir giriş yapmak için saç kestirilirmiş.
Longtaitou Festivali veya Eryueer Festivali, Çince "ejderha kafasını kaldırır" demekmiş. 
Kaldırınca da bol yağmur yağarmış ve zararlı böcekleri yok edermiş.

Ben de bir Ejderha ve şansa ihtiyaç sahibi olduğum ve kolayca pirelendiğim için bu akşam saçımı kestiricem açık berber bulursam. Bulamazsam kendim kesicem. Kazımıcam bu sefer. 

Bu yaz plajlarda, saçlarım gtüme kadar gelmiş hali ile sudan çıkmak, omzum üzerinden önüme toplayıp, sularını sıkarak asehrkasherer

Bi gidiyim ben valla, canım çok sıkkın.

Hadi siz de kuaföre gidin.

4 comments:

  1. Benim de acilen gitmem lazım, kesimi son sefer yapan adam bi tarafı uzun bi tarafı kısa kesmiş ama modadan değil şaşkalozluktan, bir de uzayınca iyice belli olmaya başladı kafayı sağa eğmem gerekiyor möhim ortamlarda karizma yaparken..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehehe

      çabuk uzasın istiyorsan, 18-20 mart arası kestir :D

      Delete
  2. ben de 2 ay kadar önce kendim kestim rezalet oldu, yazma motivasyonuma tekrar kavuşursam bigün bloga uzunca yazarım.

    ReplyDelete