Thursday, March 3, 2016

Mim

Bu benim ilk mimim olsa gerek!
Eşeklik ettim, bugünlerde böyleyim ben. Çok özür dilerim.
İyilik, iyi niyet diyorum ama göz ardı ettim.

Beni Küçük Joe mimlemiş. Başım gözüm üstüne, iki iş arası yanıtlayınca, atladım.

Ben ilk Mavi Ajanda'yı mimlemek istiyorum! 
Sonra kıbırcık Mari'yi,
Sonraa Kalem Nasırı'nı,
Sonraaa ya biri vardı, beni de mimleyin diyen, unuttuysam, yukarıdakilerden değilsen, lütfen mimi üzerine alır mısın?
Ege'nin Laciverti nerdesin bebeq?

İsteyen herkes alsın!!


1- Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan söz ediyor musunuz?

Yoo dostum. Buraya aklımdan geçenleri yazıyorum. Birkaç eski arkadaşıma söylemiştim ama kimse gelip okumadı. Bence bilmesinler. İnternet aramalarına da kapalıyım üstelik. Emre bulmasın diye :)

2 - Neden blog yazıyorsunuz?

Seviyorum. Yazınsal biriyim. Konuşurken sıkılıyorum, tükeniyorum. Yazarken de konuşur gibi yazıyorum. Konuştuğum kişi de kendim, o yüzden beni anlamak zor oluyor biraz. Ahaha kendime semiyotikim.
Günlük tutmak, kendimle konuşmak, kişisel tarihimi kaydetmek için. Çünkü köstebek beyinliyim. Geçmişe bakmadığım için tekrar eden hatalarım, paternlerim var. Belirli sürelerle buraları okumam lazım.

3 - İlk yazınız ile son yazınız arasında ne gibi farklar var?

Hmm. Bu ilk blogum değil. Sanal deryada kaybolmuş birkaç blogum vardır sanırım. 
İlk yazılarım komikliydi sanki. Şimdi daha evrensel, iyiliksel, çakrasal, yogasal bişi oldum. Sıkıcı bile olabilirim.

4 - Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?

Farklı insanlar.
Bendeki yazınsallık kardeşimde de var. Normalde, özellikle de o evlenmeden ve iş hayatında bu kadar sorumluluk sahibi değilken, günde yazıştığımız mail sayısı 60-70e ulaşır. Arada hala yaparız. 
Şimdi blog bana kankalar verdi. İyi insanlar. Bazıları ile Whatsapp'tan, telefondan falan da görüşüyoruz.
Yüz yüze görüşmeye çabaladığım İzmirli bloggerlar, takipçiler de var. Ahu <3
Ayrıca, kişisel olarak da kendimi okumama yardımcı oluyor blog yazmak.

5 - Yakın arkadaşlarınıza blog yazmayı önerir misiniz?

Önermem zaten yazmak isteyen yazıyordur hali hazırda :)
Herkes keyfine baksın.

6 - Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?

Hiç. 
Özellikle de blogda birisinin kullandığı bir kelimeyi, tanımlamayı, göstergeyi refere etmeden kullananları da sevmiyorum. Özgünlük nerde?

Bana benim yazdıklarımla, keşiflerimle geleceksen, seni neden okuyayım?
Ayrıca tuhaf biri olduğumu söyleyenler oldu. Hayatım da tuhaf bazen. 

7 - Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kuruyor musunuz?

Bence hayır. Zaten blog okumakta yakın zamanda sekteye uğradım. Şu deniz ben bitirdi. Mal mal bakmaktan, hiç bişi okumuyorum. Çünkü hakikaten mal mal bakmaya ihtiyacım var.
Onun dışında adresim sıkıntılı. Doğu Anadolu'da posta sıkıntılıydı. Geç geliyordu. Ank'da evde olmuyordum pek. Burada da adresim var ama gel gör ki ev boş gündüz. Ama bana illa bişi göndermek isterseniz iş adresimi veririm erhehrhe
Ama o da ilçede olduğu için şirketten bir adam günde iki kere kargo toplamaya gidiyor vs.
Bunun haricinde, birkaç kişiyi instadan, whatsapptan darlıyorum. İletişim benim alanım değil sanki. Üzerinde çalışmam lazım.

8 - Rahatsız olduğunuz konular var mı?

Yakınımdakilerin, özellikle iş yerimdekilerin beni bulması. Bu yüzden kıyafet yayınlamıyorum artık.
Ayrıca ben epey açıldım. Birçok mahremimi anlatıyorum burada.
Bir de işte kötü niyetli insanlar.
Ötesinde damarlarıma kadar rahatım. Ege'de büyüdüm, eskisi kadar olmasa da ben de gevşek gtlüyümdür.

17 comments:

  1. Çok teşekkürler yanıtladığın için :)))

    Kötü niyetli insanlardan ben de rahatsızım. Hem de çok, ama aklıma gelmedi söylemek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hepimiz rahatsızız aslında :)
      ondan aklına gelmemiştir :D
      ben teşekkür ederim eşeklik edip yazmamışım, ekleyeyim hemen

      Delete
    2. Aşkolsun, ne olacak ki, yanıtlamışsın işte, önemli olan o. :)

      Delete
    3. Yok ya, çok iş altında boğulduğum için, yarım yapıyorum bazen.

      Tekrar özür. Yazıya da koydum. Af diliyorum.

      Delete
  2. Takipteyim. Farklı yakyaşımlarınız var. Her bloggerin kendine has tarzı var.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elbette ama bazı yancılar, taklitçiler de var.
      Her grupta olduğu gibi.

      Delete
  3. Gevşek götlü olma ifadesine bayıldım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. xD
      eheheh

      öyleyiz işte. her yere bırakıyoruz.

      Delete
  4. ciddi ciddi okudum da sonunda koptum ya yalan yok :) bizde tembele de gvşk döt denir de .egeliyiz neticede napan.seviyorum ben seni de blogunu da

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabacan Goncacım :D
      Ben de seni seviyorum, koca gölü İrem'i de.
      Bu yaz görüşcez inşallah.
      Bana balkonda börek sözü veren sen değilmişsin, başkasıydı demek.

      Delete
  5. En kısa zamanda cevap yazacağım:)

    ReplyDelete
  6. fenk you! en kısa zamanda yazıcam ben de.Bloga kendince bir hareket gelsin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bahar geldi
      hareket her yerimize gelsin!

      Delete
  7. Ehehe kapalı kapılar arkasından sizi izliyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya sana yazıcam ama inan vakit yok amk

      Delete
    2. J sana yemin ederim yıllar sonra blogspota girdim, el yordamı ile geziyorum içerde, yoğunluktan kafayı yicem

      Delete