Monday, March 28, 2016

Su Almakti Amacim

Bugun henuz basima gelmemis olan mudurum, bir suru sorun arasinda, 'eee? Bugunun kelimesi ne?' Diye sordu.
Oma hergun bir Turkce kelime ogretmemi istemisti, sovanlari yaktigimdan beri.
Bugunun kelimesi 'boktan' dedim. Cumle icinde kullandim.
Boktan bir gun.
A shitty day.
Sonra da, dur yazcam ama belge taramam, bisiler yazmam lazim, dincem sanaaa!
Cevap; bu iyiydi.
Yazamadim tabi. Iyi geceler, sabah 4te kalkcam demis.
Ben de bisi demedim.

Boynum bukuk, kamburum cikik eve gidiyorum. Su alma gerektigini hatirladim. Eski is arkadasinin Izm-Canakkale yolu uzerindeki markete kirdim diLeksiyonu.
Aaa, gecen sefer karsilastigim guvenlik personelinden biri orda. Arabayi yola paravan yapmis, iciyor.
Nabers vs derken, 'icer misiniz Jardzy hanim?' Dedi.
Araba kullaniyom, ama hadi iceyim dedim. 
Sonra muhtar geldi, gecen gun kilinan sehit cenazesinden ve sehidin annesinin bugunku cenazesinden bahsediyor.
Sigara uzattilar. Aldim bir dal. Sonra baktik, baska guvenlik geldi. Gecen sefer beni botlarimdan tanimis, ama utanmis, odunluga saklanmis.
4 bira, 5 sigara. Hadi bir de paket aldim. Elimizde bira araba yaninda iciyoz.
Bank var. Oturalim? 
Yok. E bu isin yontemi buysa tamam. Hadi bir tane daha derken, yav tuvalet yok dedim. Aaaaaaaaaa! Jardzy hanim, gel ben seni gotureyim!
Icerde tuvalet, cekyat, tv her sey varmis.
Dondugumde banki arabanin yanina cekmisler.
Les bildiginiz.
4ncuyu icerken, hadi sirkete gidelim?
Gittik. Arac dogu plaka ya, korkututuz dedik.
Bizim adam devriyeye cikmis, sirketin de olaganustu bir bakim halil
Ayni ilcede olup gormedigim arkadasa denk geldik amk.
Yesilayci bilinen Jardzy elinde bira, arabami guvenlik kullaniyor. Arkada diger guvenlik.
Kahve icmeye iceri girdik.
Orada da sohbet.
Oysa sadece su alacaktim. Evde su bitmisti.
Arada cenazelere uzulduk, valinin helikopterle gelmesini giybet ettik. Anasina ayri uzulduk. Baska arkadasi cagirdik. Cenaze akrabasininmis. Adam perisan, evine gitti, biz de sirkete,
Sonra yolda cevirme vardir diye beni iki araba ilceye biraktilar.
Donuste cevirme var onlara ama koy onlarin. Merak etmeyin Jardzy hanim, uc yol var. Geliriz dediler.
Ben de eve geldim, donduler simdi.

Saldim, gitti amk.
Her yer keder. Zaten kalp kanseriyim. Bari bilinen bisiden oleyim dedim.
Nerden nereye?
Bir daha su almasam da, tel numarami verdim.
Artik benim de bir kose tekel bayim, arkasina saklanip icecegim bir tempram ve ayyas arkadaslarim var.
Ustelik bana asik olan evli adam mudur olmus.
Geliyorum desem, hemen ise alir ahahhaha

Amk.
Dunyanin haline bak, kendi halime bak.
Hayat bana ne anlatmak istiyorsun?
Bakip bakip cozemiyorum ki?
Beyin gelistirme uygulamasinda da rekorlar kirdim. Sarhosken, ki su an kendimi bilmekteyim, kafam daha iyi calisiyor.
Hayati cozunce olecegim, degil mi?
Eee?
Hadi!

1 comment: