Thursday, March 31, 2016

Tükürük

İlkokuldaki Hayat Bilgisi dersinde insanların yere tükürdüğünü öğrendiğimden beri yere bakar, tükürük varsa, nefesimi tutar, hızlanırım. Buharlaşarak havaya karışan tükürükle başka insanın bakterisini solumayayım diye.
Yoo, hayır. Normal bir insanım ben. Bu da normal bir tepki.

Bu nerden çıktı? Ayh bu Çinliler her yere tükürüyorlar. Hatta ben henüz şahit olmadım ancak üst düzey şirket sahipileri, lüks lokantalarda bile tükürürlermiş. Benim gördüğüm, yemekhanede yere tükürüp, üzerine basılmasıydı.

Şimdiye kadar iVrenmeden okuduysanız, şimdi komik ile gerçek arasındaki kısma geçiyorum.

Sipiritüeller, sabah tükürüğünü yutmamamızı, metal kaşıkla dilimizi, yanaklarımızı sıyırmamızı ya da oil pulling yöntemi ile ağzımıza hindistan cevizi yağı, susam yağı vs alıp, 20 dakika, off evet ya, çalkalayarak, tuvalete tükürüp toksinlerden arınmamızı söylüyorlar.

Kaşık yerine dil temizleyicisi var evet ama üşendim almaya. Alışveriş kotamı benzine yatırmaktayım bu aralar. 
Sonra bir de fark ettim ki, ben yapıyordum bu hindistancevizi yağı şeyini. Neden bıraktığımı unuttum. Eminim çok çok seyahat etmektendir. 
Kil de almam lazım, aktara gidiyim bari.

Off yine saptım.

Diyorum ki, bu Çinlilerin şen şakrak olmasının nedeni belki budur. Sürekli tükürüyorlar?!

Ben de başlayabilirim yakında. Bir de yeşil çay ve sirke tüketimi ile ciltleri de çogzel. Şişman bir tane çinli var; o da Ekmek bey. Aşçı olan. Ama şişman denmez yani yemin ederim kemikleri iri sadece.

Şu hindistancevizli dönemlerde daha mı iyiydim ruhsal olarak düşünmeye başladım. Bir daha başlayacağım. İçimin karanlığı dışıma vurmaya başladı 
aserkhsaekrhasekrjhsekrhekrs

Şuraya da emaye bir tükürük hokkası koyuyorum.
Bilmeyen varsa, öVrensin.

Yutmayın, yutmayın. Tuhalete tükürün sabahları.

6 comments:

  1. Çok yaşa , bundan sonra her sabah uyandığımda ilk aklıma gelen olacaksın:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh
      manitalar söylese böyle sevinmezdim.
      tükürük/balgam = Jardzy :D

      Delete
  2. sabah uyandığımda Jardzinin hatırlatması geliyor...bunu demek istemiştim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de komiklik yapmak istemiştim...

      Delete
  3. Ya iyyyk evet cinliler cok tukuruyo, hatta turistik yerde cinli grup varsa kosarak kac derler ;) bir de hindistanda uyusturuculu kirmizi tutun gibi bisi cigniyordu insanlar devamli tukuruyorlardi yerler kanli kanli balgam gibi, ay ivvvrenclestim ben de..}

    ReplyDelete
    Replies
    1. AHahah o ota benzer Maraşotu var bizde de.
      Ya da leş Amerikalılar tütün çiğner, sürekli tükürürler. Doğu'da bir Bryan vardı, muhteşem menzilli tükürürdü, kulakları çınlasın. aekrshejrhere

      Delete