Monday, April 25, 2016

Aci Vatan | 3

Buralarin sahibesi Sevgili C, tropikal adalari seke seke gezedursun 3 hafta boyunca, ben Almanyaaa geldim.

Daha onceki yakinlardaki 2 seferden ogrendigim buranin cok soguk oldugu. Moskova'da bile bu kadar usumedigimdir. Anaokulu egitimimi surdurdugum Avropa yillarindaki fotograflarim da, kislik etek, kalin corap ve anne eliyle orulmus harika bir sari hirkadan ibarettir, evet suratim yarim cikmis, ehehe

Ya iste yine geldim, bu seferki yer digerinden daha buyuk en azindan.

Düsseldorf'a indik. Hava gunesli. Noluyor laan diye sordum kendime. Sevgili bizisker taksi soforumuz bize ayni gun yagan karin simdi erimis oldugunu soylediginde ben zaten ikna olmustum, hadi ya demedim.
Zira bir kac kilometre gitmistik ki, ilerideki yagmur bulutunu gorduk. Sonra da sulu sepken, bie anda dolu ve pofuduk kar baslamisti ki otele geldik. Odam cogzel. Daha iki gun once insanlar nasil yatar tavan penceresi altinda demistim ki, karma bu aralar cok hizli ve responsive, dun yattim ve fakat uyuyamadim.
Lanet sekilde yazdiklarim silinince, sevkim de kacti.
Acayip yagmur var. Tum ses kafama kafama geliyor su an.
Neticede, Sevgili C sana en derin duygularimla hak verdim.
Aci buralarin havasi, aci vatan Almanyaaa.
Otelin sehir disinda ve belki diger sehirde olmasi, dun gece 2200'de (Almanya saati ile) sokakta otele donmek uzere yuruyor olmam, Turk lokantasi arayip bulma, Yunanlokantasinda domuz doneri ile ikinci karsilasma falan hep pic oldu. Silinmis zira. Kaydedememisim.
Cok pahali bir de burlar ama ben 1 yörocu buldum kii.
Hatta aldigim efervesan vitamin tabletimi suya koyim da, iciyim. Malum islandik. Ve bu sefer, o kadar az su ictim ki, icim kurudu icim.

Sevgiler,
J
Almanya, 2016

8 comments:

  1. Ama yürüyüşü güzel olur be. Sanırım? Ağaçlar, yağmur, nehir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa elbette.
      Yurumekten keyif alan biri olarak, yurumekten nadiren sikayet ederim. Moskova'da 8 km yurumusuz misal :)
      Yilbasi aksami ve soguk havada.
      Ben buraya yerlesirim bile de, Merkel komaz valla.

      Delete
  2. Ya kıskanıyorum valla sizi, ne çok geziyorsunuz. Ben hayatımı 30 kmlik alanda geçiredurayım burda, ühü ühü :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiskancak bir durum yok. Sirket yolluyor beni Almanya'ya. Yoksa Avropa sececegim bir destinasyon degil.
      Bana kalsa Mogolistan, Cin, Turkmenistan falan gezerim.
      Afrika, Guney Amerika.
      Zaten cok soguk :)))

      Delete
  3. İyi ki yazdın bu akşam valiz hazırlıycaktım.

    ReplyDelete
  4. Bugun iclik giydim ve disarda degildik neyse ki.
    Yine de ikinci polara ofiste ihtiyac duydum.

    ReplyDelete
  5. Valla seni kaçırdığıma yanıyorum hala ben.. Döndüm dönmesine de 40 dereceden 14 derece yağmura dönünce ahsgsy yani.. Ailecek hastayız tabi, ne bekliyorsak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. geçmiş olsun.

      sizin oralar çok soğuk, çok

      Delete