Friday, April 8, 2016

Ali Celik

Kimdir?
Benim aslinda.
Hani komsumlar gelmisti ya. Haci Amcalara demistim, zili asagidan calinca 4te karsi komsumun adi var. Ama 4te ben oturuyorum?!
Bakalim demisti ama ben gec geldigim icin, hic de ugramadim onlara.
Ben yazarim adini ama zili birlikte kontrol edelim demisti.
Adimi yazma dedecim demistim. Hatirlayan var mi Selami Sahin olayini ahahaha
Zilde bence Selami Sahin yazmali. Erkek adi olsun dedim. Durup dusunduler, ikna oldular hemen,

Simdi iceri girerken baktim da, zilde Ali Celik yaziyor, benim Selami artik diger eve. Ehehehe

Bugun, Bitlis'li bir adamla sohbet ettim. Sirketten. Bana neler anlatti yav. Internette siz de aratin, gorceksiniz. Kurtulus Savasi'nda kaybolan Kraliyet Alayi. 2760 kisi, tank, tufek ne varsa, ufolar tarafindan yutulmus. Ahahahahha
Tutanaklari var. 
Bir okuyun, cok ilginc. 
Baska bir de Osmanli'nin Ingilizleri agir bozguna ugrattigi, 13 general, 13.300 erin teslim oldugu bir savas var. Kut'lu bisi, hatirlayamadim. Oflayn yaziyorum yaziyi. Neden okumadik tarih dersinde diye de sorun. Ingilizler mufredattan cikartmis, biladi hel. 

E tabi bu ufolu olaydan sonra, konu ucuncu boyuta geldi. Karabasanlar vs. Ben de bedenimden cikan abimden bahsettim, sonuk kaldi ama. Havali olamadim. Ama en azindan tuhaf diye dusunurken icimde baska ruhlar barindirdigimi biliyor ve hatta korkuyor olabilirler gazaplarimdan!

Eve geldim biraz once. Camdan soguk geliyor diye manzaranin cogunu kapatcak sekilde koltuk koydumdu. Sehpaya tuneyip disari bakarken, koltukta bir kadin gordum. Gozluklu, kumral dalgali orta uzunlukta saci olan bu kadinin kafasi arkada. Uyuyor ya da olmus.
Iki kere baktim, korktum ya.
Sonra aklima kucukkenki korkularim geldi, sanirim gecmisimi cozmeye baslayacagim.
Amerika'dan M. bana bir kitap onerdi, onu okuyacagim birazdan. Ama oncesinde, kilavuzluk istedimdi Yaradandan. Bana yol goster, cozeyim dedim.

Konu koyun imaminin masa kadarki kitabi ve yildiznameye geldi. Online yildiznameler var. Ikinci bir tuttu, korktum yav benzerlige. Ikisinde de benim icin 40inda olum korkusu yaziyor. Uzak durursam 75-80 gorcekmisim. Korkum da denizde bogulmakmis. Dusununce, oh yeash evet. Her multeci haberinde dusunurum, yalan yok. Her denize girdigimde de. Bu sene korkarsam, olcem demek. Cok ilginc.

Neyse yahu.
Hayatinizi hala kendinizin yonettiginin farkina varmadiysaniz, ben soyliyim.

2012 mi ne, Cin'den getirttigim kolyeleri hatirlayan var mi?
:)))))
Her Cinliyle kolye śov yapiyoruz yahu.
Gidemedim ama ayagima getirdim.

Iyi dusunun. Her iki anlamda da ve lutfen olumsuzluklardan siyrilin, dunyayi boka sokucaz darlan, darlan. Yeter.
Sizi seviyorum.

9 comments:

  1. Sevgili Ali Celik,
    Iyi okumalar. Guzelse ben de okiyim... ehe ehe. Iyi ki ben oyle bir kadin falan gormedim simdiye kadar. Aninda altima yapardim.
    Biz de seni seviyoruz <3. Evet herkes adina konustum.
    Oyle iste.

    Meltem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eheheh

      valla başı ilginç şimdilik Amerikalı M :D
      Bitince söylicem.
      <3

      Delete
  2. Sevgili Ali, -aa yazdım oldu!:)-
    Aliciğim (hehhe) İngilizlere de epey koymuş bu olay galiba, çünkü o kaybolan alayın filmini yapmışlardı. Adını hatırlarsam sonra yazarım. Tabii ufoya bağlamamışlar. Çanakkale savaşındaydı ama, Kurtuluş değil.
    Yıldızname sitesini yazıversen. Bana yıllar evvel biri bakmıştı, dedikleri aynen çıktı. Bulsam yine baktıracağım ama sosyete yıldıznamecisi olmuş dediler vazgeçtim:)
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok tuhaf ya, tankı tüfeği. Evet Çanakkale, haklısın.

      link vermeyi beceremiyorum yorumlarda.
      googleda şöyle aratabilirsin.
      bana en doğrusu bu oldu
      http://www.ruyatabirleriislami.com/yildizname/
      valla oha diye bir sürü insana yolladım. bu sene ölmezsem, uzun yaşayacakmışım.

      Delete
  3. Sevgili Ali :) Ya geçen hafta ananemin zilinde bundan tam 20 sene önce vefat eden dedemin adını görünce, ben de bunu düşünmüştüm, memlekette kadın olmak işte bu kadar zor diye. Burda sadece soyadı yazıyor, neden bizde isim yazıyor bilemedim şimdi.. Aslında senin soyadı ikiye ayrılıp isim soyadı gibi bile durabilir :D benim eskisi de öyleydi, şahane, arada "Musa hanım" derlerdi, varmış heralde öyle Musa diye kadınlar? Neyse ülke enteresan.. Kaderimiz bizim elimizde mi hakikaten? Bu konu yüzyıllardır tartışılıyor, sonuca nası vardın, bi postta anlat uzun konu o..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahah olabilir.
      Onu diğer evde yapayım madem. Şimdi Hacı amcaya ayıp olmasın.

      Bu hayatı yönlendirdiğimiz şeysini bir çok kitap ve hayatımı gözden geçirdikten sonra karar verdim.
      Şu meditasyonlar falan da var.

      Yazarım belki bir gün uzun uzun. Sıkılırsınız :D

      Delete
  4. şu yıldız name olayını ben de merak edeyim. Şu anda gerçekten yapmam gereken bin beş yüz tane işim varken ben yıldıznameye bir sarayım

    ReplyDelete
    Replies
    1. yazdım yukarıda.

      el falı noldu yahu?
      bak sen başladın diye bıraktım.
      benim yıldıznamemde dyor ki, birçok arzusu olur ama yarım bırakır srkekrheskrhsker

      Delete
  5. Yaa hepiniz çok tatlısınız, hepiniz Ali demişsiniz :))

    Biz bir araya gelsek, dünyayı kurtarırız, yeminlen.
    <3

    ReplyDelete