Wednesday, April 20, 2016

Hayaaat!

Beni neden yoruyorsun?
J kalp kalp kalp serdarortaç <3

Ben dün demedim mi, geceleri kendimle kalıcam diye?
Dedim ve dün gece yarısına kadar dışardaydım :D

Doğu Anadolu'da birlikte çalıştığımız iki İzmir'li çift geldi bizim ilçeye. Başta tutukluk yaşamadım desem yalan olur. Zira fb'u kapatmam ile birlikte bihaber kaldım herkesten. Kötü olmadı valla ya. 

Ama sonra eski kıvama geldik tabi. 

Rakı beni bozuyor, bunu anladım. Gelsin biralar. Boru gibi, anında girdi-çıktı, en güzeli.

O kadar içkiye ve geç yatmaya rağmen 3 saatlik uyku ile çok rahat olmak da, bu sipiritüel uyanışımla alakalı mı ki? Bir de 1 saat kadar kitap okudum üstelik.
aehrksherkher

Yahu kitaptaki egzersizler bana pek uymuyor. Kitapta diyor ki, ölücem valla, fiziksel bir sıkıntıya düştüğünde çareyi fiziküstünde arar. 

Bir şey efekti vardı, burçlara inanmayı falan açıklayan. Ancak bu farklı be kuzum. Kafayı yedim, yedim. Yandan bir fiske atsan, çın diye ses gelicek yeminlen.

Şu çelınc işine mi girsem? Göbek adlarımı yazamam ama, olmaz.


2 comments:

  1. Jardzy ve Ali Celik sayilmaz mi gobek adin olarak? Hmm?
    Amacim challenge tesviki degil yalniz ;)

    Meltem

    ReplyDelete
    Replies
    1. eehehe

      evet, o da olur.
      milyor adet göbek adım var.

      Delete