Tuesday, April 12, 2016

İkiyüzlüyüm

Beni Uzak Doğu'ya gömsünler.

Çinli Arkadaş'ım, Zhu hafta sonu onun için aldığım iki paket leş sigara karşılığında bana cebinden bir kavanoz çıkardı :o

Ahahah bir kavanoz valla.

Üzeri tabi Çince ve anlamadım ama içine bakınca anladım ve havaya uçacaktım. Lao Gan Ma marka, karafasulye acı sosu. 
Lao Gan Ma, kocanine demekmiş arjaskerhskehrkaser
Bu da kendisi, meğer kadınmış, hepsi aynı demeyin, küserim.

Ben ikiyüzlüyüm çünkü senelerce acı yemedim. Biber salçası hiç yemedim, tükürdüm. Acı gelen yemeğe bağırdım, tükürdüm. 
(bu kadar tükürdüğüme göre evet Uzak Doğu'ya aitim ben ahsarkhrkere)

İşte bir geçen senelerde, Ankara'dayken acıya saldırmıştım. Sonra reflü oldum belki yazmışımdır detaylıca :D

İkiyüzlülüğüme gelince, sen o kadar bu ülkede yetişmiş biber salçası, acılı biber salçası, acılı her tür yemek vd lerine ağzını berkit, bu acıya bayıl. Öl.
Bu durum ilk wasabi yediğimde ortaya çıkmıştı aslında. O vakit anlamalıydım.

Neyse, nedir, ne değildir artık bildiğime göre, amazondan sipariş verebilirim. 


* * * (yılmazözdil stayla)

Bu sabahtan beri aklımda geçen akşam koltukta gördüğüm kadın var. Acaba o ben miydim?

Gözlüklü ve kahverengi saçlı olduğuna göre, olabilirim. Ama bordo kıyafet pek giymem sanki. 

"... ve o günden beri hiç bordo giymedi"

ahaserhkere

Ay bari içe giyilenlerde bordo kalsın. Neyse bu kadar içli dışlı olmayalım.

Ha işte, gece 9da ekmeğe sürüp sürüp yemem nedir gençler?!

Ben nolucam böyle? O fasilyeler de kıtır kıtır mı olur!?
Daha yeni yemek yemiştim ben yeaaaa.

8 comments:

  1. Şu koltuktaki kadın meselesini anlamak için o yazını gittim okudum. Şimdi Ali bey hanım :) ben de öyle hayal mi desem, rüya mı desem şeyler görüyorum. Benimkiler genelde erkek oluyor ama. Konuşup konuşup gidiyorlar. Ama yaklaşık iki senedir falan görmüyorum.

    Şimdi senin sevdiğin acılar karakteristik acı türüne giriyor. Yani acının yanında damak tadına hitap eden bir tat da var. Oysa biber salçası, salça işte. Bir amacı yok. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O kadın benim ya, eminim artık.
      Mari'ye enerji yolladım, kafasından girdi. Artık bitti. Diğer boyuta geçiyorum :)))

      Arafta kalan ruhlara inanıyorum, abimi içimde büyüttüğümü de unatmayalım.

      Valla bu acı sevgisinin yeni olması tuhaf değil mi?
      40ımda mı değişçektim?

      Biber salçasından haz etmezken, önüme koy yine isottur, salçadır, yine yemem.

      Delete
  2. Bir acı sever olarak ağzımın suyu aktı. Markayı kaydettim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beğeneceğini umarım.

      Türkiye'de araştırıyorum. Bulunca hemen haber edicem.

      Blogda kafa dinleyeceksen mail adresini yollar mısın?
      Yoruma yaz, yayınlamam.

      Delete
  3. Replies
    1. yorumum çıkmamış ya la!

      dedim ki, ben olmasam gülmücen :P

      Delete
  4. Ahahaha insanın bedeninden çıkıp kendine bakması halini mi yaşadın ne yaptın, şahane olmuş o paranoyaya ben de kapıldım şu an.. Geri dn bedenine.. Ne oldu senin bahsettiğin plan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kendi ölüşümü gördüm belki de.
      Boğulmazsam koltukta uyurken ölücem, süper!

      Gelme planı mı?
      Hayatım yarım kalmış planlarımla dolu :D

      Gelme işi için bana tarih vermelerini bekliyorum.
      Taşınma işi Temmuzda

      Delete