Wednesday, April 20, 2016

İyi Marka: CP Piliç

Ben ortaokul yaşımda, Ayrancılardaki bir alabalık tesisinde, peder beyler alkol sigara demlenir, bir yandan yemeği beklerken, yanımıza gelen serbest gezen tavuğu incelemeye başlamıştım.

Tavuğun yeri eşeliyor olması, ayakları, tırnakları ve yerdekileri yiyor olması midemi bulandırmıştı. Upuzun bir süre tavuk yemedim sonra. Pek de yemem halan.

Çinlilerle ilişkimi biliyorsunuz. Bana goji beriler, baharatlar, Çin sigarası :D ne varsa veriyorlar. Ben de onlara yardımcı olmaya çalışıyorum her konuda. 

CP Piliç ile çalışan akıl hocamdan yardım istedim. O beni Canan'a yönlendirdi. Canan da, CP adına bize tavuk ayağı yolladı. Evet! Ayak! Çinliler seviyor diye. Üstelik bedelsiz!!!

Kaç gündür, ha geldi, ha geliyor derken. Geldi bugün.
Ben de yemeğe gittim kankamla onlara. 
Çıbıklarla balık yemeyi öğrendim bugün. Artık Çin'de yaşamaya hazırım ehrakerhkser

Tam doymuştum ki, pişmiş 4 ayak getirdiler. Zhu ile birlikte 1er tane yedik. Bizlik değilmiş gençler.

Biliyormuşuz da yemiyormuşuz. Detaya girmeyeceğim. Hazmı zor olabilir. Fotoğraf da koymadım. İsyan eden çok olur. Amacımız yurtta sulh, cihanda sulh netekim.

Ama bu yazının konusu neydi, iyi marka!

CP Piliç'e çok çok teşekkür ederiz. Zaten aşçının gülen yüzünü de Canan'a yollamıştım :D

Bari beni kraliçe ilan edip, ülkeye götürseler..

J kalp <3 CP Piliç.

4 comments:

  1. ucuz diye almıyordum onu. diğer markalarla aynı fiyat diye. hayır bazen yemek fikri yokken hayat kurtarıcı oluyor tavuk eti.

    güvenilir gıdayı nerden geldiğinde değil, kaça gittiğinde değerlendiren insanlarız.

    ReplyDelete
    Replies
    1. maalesef ama işte ben de bu yüzden yıllardır tavuk işine girmeye çalışıyorum :D
      Burada insani vasıflardan ötürü güvenilir seçtim. hala tavuk yemeyebilirim.

      Delete
  2. sevgili ali :P, bizde işe başlayan laborantlardan biri balıkesirde tavuk işleme sektöründe çalışıyordu. Anlattıklarını duysan !!!! kendisi hiç tavuk yemiyor. Bende eve neredeyse hiç almıyorum aldığım zamanda bilindik markaların oragnik olanlarını seçmeye çalışıyorum. Organik olanda yemle besleniyor ama en azından kendi türünü yemiyor hayvancıklar. Cp nin yaptığı jest büyük ama marka olarak kaliteleri :S ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. balıkesir'in tavukları genelde savaştepe yolu üzerinden toplanıyor.
      detayları kısmen biliyorum.
      tavuk işine girelim Ahu. Savaştepe'de çiftlik açalım biz de :D

      Delete