Sunday, April 10, 2016

Many Lives Many Masters | Brian Weiss

Meltem'in onerdigi kitabi iki parcali halde okudum.
Dun Foca'dan dondukten sonra basladigim ilk yariyi gece gec saatte kestim. Sabah kalkmam cok guc oldu.
Kalkar kalkmaz da okumaya baslayacaktim ki, yogadan sonra diye kendimi zorladim. Kitap ogleden once bitti ve ben inanilmaz bir sekilde uyudum.

Kitapta da diyor, uyku yenilenme halidir.

Kitap benim yeniayda sordugum hayatimin amacina dair bir cevapti.

Cok sasirmadim ama neden bu kadar agir geldi bilemiyorum.

Beles versiyonu internette var. Turkcesini bilemiyorum. 

Su vakitlerimi odemem gereken hengi borclar var, onu tespit etmeye ayirdim. Bu sene sonuna kadar okudugum ilk kitap oldugu icin de utancliyim :)
Ama her seyin bir nedeni var. 

Tum sevgimle.

JB

5 comments:

  1. "Bircok Yasam Bircok Ustat" adi ile cevrilmis o kitap Turkce'ye. Bir arkadasim alip okudugunu soyleyince haberim oldu benim de :)

    Meltem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yolumu aydınlattın Meltem.

      Başka kitaplar da önerebilirsin, ben beleşe bulurum ehrher

      Delete
  2. Ya bişi sorucam kitabın adını alayım taratayım diye yazının üstüne tıklamaya kalktım da kopyalama yasağı gibi bişey var sanırım, alamadım. Ben de istiyorum öyle bişey bloğuma, nasıl yapıcam üstad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. eheehe

      valla ben de bilmiyorum. bana da Harun yaptı. Eniştem bilir bence :D

      Delete
    2. Link için de kendi bloğunda göstermiş ama ben beceremiyorum.

      http://haruncagan.blogspot.com.tr/ burda kendisi

      Delete