Tuesday, April 19, 2016

Münzeviyet

Bu aralar, farkındasınız, hayatımı, anlamını, kendi amacımı derin sorguluyorum. Sorduğum sorulara cevap aldığım çok güzel bir dönemdeyim. Çok şükür. Bu yaşa mı bıraktın diyenlere, hee diyorum :D 
Valla anca sıra geldi.

İnzivaya çekilip, derin düşüncelere mi dalsam diye sorgularken, aslında yaşayarak çözmem gereken bir süreç olduğuna karar verdim.

Bu süreçte, blogda çok aktif olmayabilirim. Ya da aksine olup da yine sizin anlamayacağınız şeyler yazabilirim. 

Çözdüğüm konulardan biri paylaşım. Paylaştıkça çoğalan tek şey bilgi değil, sevgi ve diğer her şey.

Böyle şeyler yazınca kafamdan enerji çıkıyor olması da ayrı bir durum. Gözlerim bulanıklaşıyor.

ahahah

Bakarız bir vakit sonra "enerjist" diye kart bastırmışım, kim bilir :D Bana şifaya gelirmişsiniz. Kafalarınızdan kafalarınızdan şifa, enerji sokarmışım.

Umarım siz de bu sürece girersiniz. Yaşadığımız hayatı biz belirledik, o yüzden şikayet etmemek lazım.

Tüm kalbimle,

J. (açlıktan beyni de yedik, bir kalbim kaldı)

17 comments:

  1. 30'lu yaşların en önemli hedeflerinden biri, (neden bu yaşa mı bıraktın desinler, daha öncesi çok erken olmaz mıydı, hatta bence erken bile girmişsin bu sürece) "elde olanla mutlu olmayı başarmak".. Bunu düşünmek, üzerinde çalışmak lazım bence..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben "elde olandan daha fazlasını herkes için istemek" taraftarıyım :)

      Sana da yollayayım mı "The Life You Were Born To Live With" kitabını? Sen de beynini yemek ister misin? xD

      Sorgulamam yeni değil elbette ancak cevapları sık ve peş peşe almak yeni.

      Delete
  2. Replies
    1. Hayırlıs Uğurlus bakalım :D

      İnsan kendi ölümünü görünce bir manyaklaşıyor tabi. Kendime dışarıdan gtümle gülüyorum. Malum gevşek gtlüyüm.

      Delete
  3. söyle birsey var, benzerlikler yasiyor musun bilmiyorum. sanirim su sira 30-45 arasi bunu yasayan epeyce bir insan var. http://www.kosulsuz-sevgi.com/gecis-yukselis-2012/spirituel-uyanisin-belirtileri/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Off yaşıyorum ya.

      Kafamda bir ağırlık var. Demek kafa çakram açılıyormuş.
      Ya benim vazgeçemem gereken bir salı sendromum var. O yüzden yarın başlıcam hepsini okuyup.
      Gözlerim yerinden çıktı yahv.
      Sen hangi anonimussun? :D

      Delete
    2. hahah... hepsi gercek olmayabilir ama bazi cakra agrilari, tesadüfler ve rüyalar arasinda bir bag var gibi.
      bu arada su anda hayatimda en cok problem yasadigim (kisilik yapilarimizin zitligi nedeniyle) dogum sayimiz (sene ay gün farkli ama toplam vs nedeniyle) ve hedeflerimiz tipatip ayni cikiyor o adini verdigin adamin sitesinde... tuhaf bisiy.
      yok tanismiyoruz biz hakkaten hic bir sekilde, tanisacagimizi da zannetmiyorum. tesadüfen geldim ben bu bloga, ve arada bakiyorum. :-)

      Delete
    3. Bu aralar en sık yaptığım şey, teşekkür ederken iki elimi kalbime götürmek :D
      Bugün okuyacağım tekrar.
      Sitedeki sayımı da kontrol edeyim bakayım benim kitapla aynı mı?
      Anonimlik konusunda, iki tane Anonimim var. İkisi de Amerika'da yaşıyor. Hangisisin diye merak etmiştim. Ama sen bambaşkaymışsın xD

      Delete
    4. Anonimcim yahu, doğum sayısı şeysini bulamadım?
      link yollar mısın?
      abimin benim bedenime girmesi ile ilgili yazıyı okuyunca, çüş dedim.
      belki de aydınlanmam ondan sonrasına denk gelmiştir. offf ağırlaşıyor konular :D

      Delete
    5. Link su: http://www.peacefulwarrior.com/life-purpose-calculator
      life path cikiyor. Ben böyle seylere gülerim genelde... :-) ama tuhaf olan su: Hayatimda en cok canima okumus kisiyle life path'imiz amaclarimiz ayni tuhaf sayi tipatip ayni. tesadüf mü, evet tesadüf. ama tesadüfler de bize birsey söylerler. Galiba evren bana "catisma senin icinde, kiran da sensin kirilan da" mesajini veriyor. Öyle birine öfkelenip, yükü baskalarinin omuzlarina yükleyemezsin diyor... offf... bu konuda daha cok düsünmem gerek demek ki.

      Delete
    6. Hesap ve sonuç benim bahsettiğim kitapla aynı.

      Ben özet geçiyim mi bu konuda?
      En çok sinirlendiğimiz insanlar aslında biziz.
      Onlar bizim aynamız. Çok düşünmeye gerek yok. Sindirmek ve tahammül etmek kısaldığında zaten bir nirvana bişi söz konusu.
      Ben de gülerdim de, halime bak.

      Delete
  4. o kitapta cevaplar mı var; ya da cevapları bulma yolu nu mu gösteriyor.. ya da sadece vesile.. rast gele; zor süreç .. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kitapta genel olarak hayatta karşılaşabileceğiniz zorluklar var. O zorlukları nasıl yeneriz diye de yollar. Ama yollar bence çok basitleştirilmiş.
      Benim mesela sınandığım bir konu, şefkat.
      Üzerine ne kadar gittiğim ve neler yaptığımı burada örnek olsun diye yazıyorum.
      Ama her biri değil çünkü bazılarını bitirmiş olma ihtimali var. Bazıları da başlamamış oluyor vs.
      Dün ilk konum hakkında okuyup, yattım ve cevabı buldum. Bu cevap üzerinden çalışmam gerekiyor. O yüzden içime çekileyim dedim.
      Kitap Türkçe de mevcut.
      Dan Millman - Hayatınızın Amacı
      Bende ing pdf var. Yollayabilirim.

      Delete
  5. Ne guzel olmus sorularina pit pit cevap alman. O enerjiyi de cok kiskandim, bi tur ben de odunc alsam?

    Meltem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sana kitabı yolladım.
      Enerjiyi de yollarım ama mailleşelim. Malum saat farkı :D
      Kabul etmen gerekiyor.

      Delete
  6. Şöyle bir şey var işine yarar mı? Ben beğendim. Bu yaşa mı bıraktın diyenler bana da diyebilir. Bu yaşa bırakmadım ama. Sadece yıllardır arıyorum. Bu yazıda diyor ki aramak da bir eylemdir. Ve sana dayatılan şeyi yaşamaya yeğdir. Ama asıl mesaj o değil. Asıl mesaj
    - spoiler-

    amaç arama yaşam biçimi ara -

    spoiler sonu-.

    https://www.farnamstreetblog.com/2014/05/hunter-s-thompson-to-hume-logan/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben cevapları buldum.
      Şu an çözme aşamasındayım.
      Benim bahsettiğim şey daha sistematik. Küçükken kafamda oluşanlarla benzer hem de.
      O yüzden "instant click"

      Delete