Monday, April 4, 2016

Sorgu

Hayata başladığım ilçeye geldim ya, dönüp dönüp bakıyorum kendime. "Ben bunu 2006da yapmış bitirmiştim", "ben bunu 2008de yapmuştum" vs.

Şimdi de diyorum ki, başa sardığıma göre, belki de farklı bir şeyler yapma vakti gelmiştir. Döngüyü kır J.B!!!!!!

Açtım, Çin'de iş baktım biraz önce.
ahahaaahaha

Ay niye olmasın?

Bizim ilçeyi bugün sığınmacılar bastı, akşam bakayım durum nasıl.

Kızmıyorum ben. Gelmesinler protestosuna da katılmadım. Çünkü bir gün ben de sığınmacı olabilirim. Neyin garantisi var?


16 comments:

  1. Hiç bir şeyin..
    Sevgiler, dikkat et kendine:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgiler, mutlu yıllar

      Miçk, sen de dikkat et. Hırpalama kendini.

      Delete
  2. Gelmesinler protestosunu utanç veric,i ırkçılık ve domuzluk olarak görüyorum. Sanki adamlar keyiflerinden yerlerini yurtlarını terk ettiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. İşte o açıdan bakan yok.
      Karşı komşum da biraz itiraz etmişti de, susturmuştum nazikçe.
      Toprağın sahibi çocuklardır.

      Bütün sınırlar kaldırılsın!!!

      Delete
  3. Dedemler de elli yıl önce Yogoslavya'dan Türkiye'ye göç etmişler İzmir'e yerleşmişlerdi. Sadece üzeride taşıdıkları elbise ve ellerinde taşıyabileceği kadar yüküyle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sınırlar kalksın ama değerlerimize sahip çıkalım.
      eskiden kızardım alamanya'daki türklere, asimile olmadıkları, karışmadıkları için ama şimdi respekt!

      Delete
  4. Hemen geyiği şuraya yerleştireyim: Çin'de iş zor, benim bir arkadaş orada. Epeydir arıyor, bulamıyor.
    Sen aynı işte kalıp çok yer değiştirmedin mi? Belki de artık yer değiştirmek yerine yaptığın işi değiştirmen lazım.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence de, zaten Çin'de o farklı işi aradım. Öğretmenlik aradığımı yazmamış mıyım?

      Yazmamışım :)
      Yahu dün iş buldum kendime de, off sonu kötü bitecekti. Sana iş yaratalım ayağına gece eve koşarak girdim.

      Delete
  5. ;) kocamin dogdugu mahalleye tasindik, cocugu 35 sene once oynadigi parklarda oynuyor, hayat kisirdongu be J. keyfini cikart..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya evet, hayat dönsün ona itirazım yok.
      Şamanizmi epey inceledim, yuvarlak tabanlı çadırlar vs ancak kısır döngü olması sıkıntı be Sevgili C.
      Kısırsız dönsün.

      Delete
  6. yuh ya! gelmesinler protestosu mu var? gerçekten yuh. Ben de bir sığınmacı olmanın yollarını arıyorum. Yunanistana göz kırpıyorum ama ne çare:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, belediye başkanı organize etti.

      Delete
  7. kısırsız dönsüne koptum:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D

      valla yiyince de şişirir hani.

      Delete
  8. Dikili'desiniz galiba... Göcmenlerin hali icler acisi, bir bota binip ölümü göze alip gittikleri ülkelerden gerisin geri gönderiliyorlar. Insan delirir, herseyi yapabilir, ülken yanmis kül olmus, ailenin yarisi kayip, kimse seni istemiyor, oradan oraya...
    Hayat ögrenemedigimiz derslerin üzerinden, anlayincaya kadar tekrar tekrar geciyor sanirim, ben bunu cikardim yasadiklarimdan. Zira su sira ayni dersten cuvallamaktayim ben de... Artik cesaret edip gecmek lazim bir sonraki asamaya... i.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet. Ama gelenleri Kırıkkale'ye yollamışlar, ordan da Afganistan, Pakistan'a yollayacaklarmış. Ekşi'de biri yazmış; "bize neyi iade ediyorlar?" diye.

      Hayat bir döngü hakikaten, o yüzden tarih tekerrür ediyor.

      Delete