Saturday, April 16, 2016

Su Cok Guzel

Sehirlerarasi yollara D ve F plakalar gecen hafta dusmustu. Iki hafta once de denize dusenler oldu. Artik Fedon da suya girmistir, ben de girdim.
Evet, sacim hala islak.
Gunes enerjisi nasil devreye giriyor bilmedigim icin, suyun isinmasini beklerken, bunaltici hayatimdaki degisik bisiyi yazayim dedim.

Gebeš bir sekilde otururken evde, BayanSilvia'nin etkisi ile once birkac tur scooter bindim. Genelde iki sag ayak, iki sol ayak geberirdim. Baya bir tur attim. Giderken iki genc suda dalip dalip cikiyordu. Donuste de iki kadin.
Hemen yukari cikip soyundum.
Kadinlar gidiyordu, ben de onlarin banka coktum. Gir gir, cogzel dediler.
Kalp krizi gecirmiyim dedim. Biz 50yiz, bize bisi olmadi dediler. Ben de 40im dedim, kafayi daldirdim tipki bir karabatak gibi.

Ohh yaahh

Kac senedir denize girmiyorum ben?
Sunun surasinda iki ayim var deniz kenarinda. Baslarim alerjiye! Goji beri, havuc ve cilek ile bu sene alerjiyi de asarim. Astim hatta.

Valla su cok guzel. 
Hayat da guzel.
Son yazima bakmayin, komik olmasi gerekiyordu :)
Zaaaa xD

9 comments:

  1. aayy deniz çok güzel bir şey.. astım hastaları arasına katılmışım ben de;dün öğrendim.. 3 iğne ve fıs fıs verdi doktor.. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igne mi?
      Gecmis olsun :(
      Bizim buralar astimlilarin birinci tercihi.

      Delete
  2. Ya işte suyu bulunca insanda stres "neyin" kalmıyor, ben de deniz istiyoruuuum.. Biliyorsun burda Ağustosla sınırlı olan yaz ayı konseptinde "cimdiğimiz" nehirler var ama deniz gibi olmuyor işte! Eskiden şubatta bile yüzerdim ben Türkiye'de, şimdi üşüyorum yahu, 25 olsun su öyle girerim ben, aşağısı kurtarmaz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben soguk su seviyorum.
      Bugun biraz dalgali. Camdan gozluyorum, hemen cikicam bir duzlessin.
      Tatli su ile tuzlu su bir olmaz :))

      Delete
  3. Bi double check edeyim dedim, grip felan olmadın değil mi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok tenks.
      Ofkors nat.
      Öküz gibiyim, birilerinin bağrına çökebilirim.

      Delete
  4. Aaah ne guzel denize o kadar yakin olup iki adimda sahile inmek. Yillardir denize girmedim ben de.
    Benim yerime de bir batip cik lutfen.
    Ayrica alerji korksun senden bu yil!
    Meltem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ama pazar bok doluydu deniz.
      O daha fena. Bakıp bakıp giremiyorsun.

      Belki bu akşam girerim.
      Yemişim Alerjiyi Meltem :D

      Delete