Tuesday, May 17, 2016

Eşitlik

Geçen Cuma, erken çıktım. Kafa kağıdımı çıkartmak için. Önce Unesco ilçesine gittik. Arkadaş cumayı kılarken ben de salak salak dolanıyordum, lokma kuyruğuna girdim. Madenciler içindi büyük ihtimalle. 

Sonra ikamet ettiğim ilçeme gittim ve muhtar yine yerinde duramamış doktora gitmişti. Beni diğer muhtara yönlendirdi. Diğeri tekrar "ben yapamam" dedi.
ahahahha
Çıkartamadım yine. 

Bir de beynim eriyor. Geçen sefer çektirdiğim vesikalıkları bulamadım. Tekrar bastırttım. Unutkanlık pik yapıyor bu aralar.

Ha ondan önce ben salak salak yürür ve cumadaki arkadaşı beklerken, yine bir araç deli gibi kornaya basıyor. Kırmızı ışıkta duruyorken bu tuhaf değil mi? "amk yine tanıdık" dedim. Elbette tanıdık.

Eski iş yerimden kurtarma personelim ve eşi. Severim. Koştum ve arabaya bindim çünkü yeşil ışık yanmıştı. Dönel kavşaktan geçip, yolun karşısında durduk. Araba içinde gıybet yaptık bir 10 dakika.

Adam çok dürüst bir şekilde, "adını hatırlayamadım yaa" dedi. Ben de "Jardzy, Jardzy" dedim. Eşi hemen, "sizi facebooktan takip ediyoruz" dedi. Yalançı!
Benim facebookum yok ama "kapattım ben fbu ama açıcam" dedim. "Ayrıca ben sizi unutmadım Şükrü" dedim. Evde tuvalette aklıma geldi. Adamın adı Osman, karısı da Sultan.

Ödeştik.

13 comments:

  1. Ahahaha. Ben de iki ay kadar once falan mudurumun muduru odama gelip gunaydin dediginde, 'gunaydin Ted" dedim... Adamin adi Greg! :D
    Meltem

    ReplyDelete
  2. Geçen, bir sempozyumda Eşitlikten bahsediyorsak eşitsizlik vardır." cümlesi kuruldu. O geldi aklıma. Hala eşit değilsiniz Şükrü kod adlı Osman ile:)

    ReplyDelete
  3. e karısının adını da hatırlamışsın! ordan bir kere 1-0
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya işte facebooktan hatırladım, yoksa tanıştığımızı hatırlamıyorum. Belki de tanıştık :s

      serjlsjerklsehrjker e

      Delete
    2. Tuvalette (tabii ki) fb ahaha.

      Delete
  4. :D Haftasonu heyecanla biri geldi yanımıza bi sohbet muhabbet kızımı ismiyle sormalar falan ama kesinlikle hatırlayamıyorum, bozuntuya da vermedim, gidince eşime sordum, yok o da hatırlamıyor ki zaten o tanıdık tanımadık kimseyi hatırlamayan biridir (nasıl görsel iletişimci bu adam bilmem) ay deliriciyz kimdi kimdi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahah

      kesin hiç bilmediğiniz biri.
      o da eve gidince, sizi tanımadığını anlayabilir.

      Delete
  5. Yiğit Özgür karikatürü olmuş.

    sajgjfgadahg tatlısın

    ReplyDelete